is vader van wervelwind van kalken (CIC** eventing, 7 jaar, janus rijdt daar mee)
en argentina van het groenhof ook van palestro, reed vroeger parcours 120 op 6 jarige leeftijd. achter de winter gaat ze starten in de cross . fraai beestje ook, super karakater en enooooorm springvermogen.
sportdag was meeeegaaaa grappig twas ergens bij ieper bij ruiterschool de rode berg
eerst moetsen we vlotten bouwen. iedereen blééééh, maar tis lijk mega sjiek geworden iedereen twater binnen hahaha, kweenie goe moen lachen jong daarna touwenparcours, da was stom. dan wast mountainbaiken ma da moest je nie doen en hebbek dan ook nie gedaan we zijn mee helft van de klas op het terras gaan zitten van een restaurantje dat daar was, "het molenhof". En tzat geen enkele leraar bij . ze hadden voor da we vertrokken gezegd: geen sigarretten en geen drank. Jaa daag . Ik heb nie gerookt hoor .
en dan tleukste van de dag, met de quads gaan rijden . we moesten zo eerst in een minibusje want die quads waren wa verder weg. twas der nog een andere school van knokke en zij waren mee een kleine groep en hebben veeeeeel meer mogen rijden dan wij :s:s:s. maja kheb toch 6 toertjes gedaan
Laatst bijgewerkt door PrietPraat op 28-09-06 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt
ik krikg daarjuist een mail van johan ik probeer je al de hele dag te bellen, bel me zo snel mogelijk terug. met als onderwerp paardrijden en ik huuuuuh
ik bellen vraag tie zo wilde morgen in de springles rijden met paljas jaach deuh wil ik
johan is geopereerd aan zijn schouder van te vallen op wandeling, hij kan dus nu hele tijd nie rijden.
kmoet nu zo meteen springles rijden kheb 1 keer al op da paard gezeten, maar wel nie gegalopeerd .
tpaard springt wel nie mee super techniek, en beetje vlak en hangende benen, maja kga proberen tis wel al 2.5 maand geleden dak nog gesprongen heb en das zo springles waar er alleen maar eigenaars mee rijden en die gaan altijd zo hoog, pff ik ga da nie durven
Laatst bijgewerkt door PrietPraat op 28-09-06 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt