Haha ik weet het, maar het is zoo moeilijkkkk! Ben ik weer dus, was vet grappig, ik ging even buitenrijden met Mies. En toen ging ik dus over zo'n paadje met een enorme plas. En aan de linkerkant reed ik en toen waren daar allemaal takken, dus toen wou ik naar de rechterkant. Dus mies vet verbaasd naar die plas kijken en met zn neus erdoorheen enzo. En toen echt in 1 keer zo'n vette megasprong erover hahahaha

Maarrgoed, ik ga nu dus op Wessel met de keuring, omdat ik eigenlijk ook wel zeker weet dat ik met Mischa toch weer laatste wordt. En natuurlijk ga ik niet zomaar van Mischa over naar Wessel, maar ik ga gewoon op allebei rijden, en Mies is nog gewoon 1e plaats
En gister had ik tjaaa . . gewoon even een dipje, want ik had geen cupasoup om 4 uur gehad zegmaar hahaha.
En nu heb ik geen zin meer in het onderwerp mischa wessel mischa wessel mischa wessel hahaha.
Hahahahaha weten jullie trouwens hoe idioot die namen van Indianenstammen klinken?
Onze ak leraar ging vandaag echt zo op lezen; Zuni Hopi Shawnees hahaha en hij zei dat echt zo als Sjonnies hahaha. Okeee droge Leonie humor 
En nuuu ga ik eens hw maken