zoowwww ben ik ook weer
. Na weer een leuke ervaring op stal :S.
Ik moest Atlas en Komiek uit het land halen... Atlas is de laatste tijd bang in het land zonder komiek (heeel vaag) dus ik eerst atlas dr uit halen... (na +/- 7 min lopen kom ik aan op stal) kom ik daar vraagt dr iemand aan mij weet jij van wie die vos is met die legerprint deken... Ik zoo ja dat ik Komiek en die ga ik nu uit het land halen... krijg ik te horen dat ze helemaal is geflipt en dat ze door de touwen is gerend het andere stuk land in :S. Ik dr snel heen loopt ze in het land bij de andere paarden en de belgen dr ook bij.... zij die hele groep opjagen oren plat in dr nek en dat hoofd dreigend naar benenden... dacht echt van oooo god heb ik weer (ik ken komiek verder niet.... dus ja niet fijn) een andere vrouw waarvan de paarden in dat land waren schreeuwen tegen mij (alsof ik dr wat aan kon doen, margriet en eline wisten dit ook niet) dus ik komiek roepen en die vrouw naast me die luisterd toch niet.... maar dus wel... komiek komt vrolijk met dr oortjes naar voren in draf naar me toe en stopt netjes voor me. dus ik dr snel op stal gezet en toen weer terug naar het land... kon ik leuk het touwtje weer gaan opzetten en de paarden gaan scheiden (die gelukkig weer rustig waren). maar ja toen kwam de eigenaar van de twee belgen dr ook weer aan om ze dr uit te halen... dus was dat ook weer opgelost
.
Verder is gelukkig alles weer goed gekomen.... Atlas was weer helemaal relaxed met longeren en Komiek was ook weer rustig... Maar het was echt maf... Nu moet ik ze volgende keer met zn tweeën tegelijk meenemen... want ze kunnen dus niet alleen blijven staan...
Nou dat was het verhaal wel weer....