Moeten jullie zelf meedoen?
Wij moeten gewoon bakker spelen en dan in het engels tegen de brugklasleerlingen praten

Succes met leren Renee !
Ik ga ook weer verder
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vanny_ schreef:Die in Zoetermeer is vanaf 10 open

maar wiskunde ging nog best goed. Voor NL moesten we een betoog over TBS schrijven (2-uurstoets) en dat ging niet zo goed...
.
!

en volgens mijn ANW leraar heb je bij 30 punten een 5.5
Frans ging zoo slecht, dat was allemaal leesvaardigheid en alle vragen waren ook nog eens in het frans gesteld
.
)
Lauraaa_ schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb een 8,3 voor wiskunde!![]()
![]()

ik ging vandaag samen met de andere vzster van Bandit een rondje buitenrijden dat zij erop ging en ik met de fiets. Eerst was hij nog een beetje onzeker en wilde hij niet doorstappen, en ik had voor de zekerheid longeerlijn + bitstukje meegenomen dus die had ik eraan gedaan.Vanny_ schreef:Zo echt goed Laura!
Es gelukkig zie je Misty nog op LC
Ben echt blijik ging vandaag samen met de andere vzster van Bandit een rondje buitenrijden dat zij erop ging en ik met de fiets. Eerst was hij nog een beetje onzeker en wilde hij niet doorstappen, en ik had voor de zekerheid longeerlijn + bitstukje meegenomen dus die had ik eraan gedaan.
En even later liep die gewoon lekker door en hij was de hele weg super braaf! Hij was wel moe door de spanning (was de eerste keer alleen buiten zonder ander paard). We hebben ook veel stukken gedraafd.

xoxsannexox schreef:Ik ga mijn koffer verder inpakken enzo! Dus als ik jullie niet meer spreek! Tot LC!!
.
Eerst heel lang zitten kroelen met Mis (ze ging de hele tijd lief terug kroelen
) omdat ik er heilig van overtuigd was dat de schuurdeur niet open kon, omdat de sleutel vandaag geen zin had om de deur open te maken
. En Sanne en haar moeder waren dus niet thuis.
..
In het begin deed ze het liever 'rustig' aan
maar daarna liep ze super (en Sanyo liep regelmatig achter ons aan hihi)
) en dan vakantie!!!!!!!!!! Zo daar ben ik wel ff aan toe zeg.
!