manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 14:58

O ja, Jet komt volgende week Orson meeten; ze komen weer een weekje naar Dishoek, Tof!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:24

Hoi hoi,

o wat gaaf bianz, dat jet komt!
Weet je al wanneer ze komt?

Hoe ging het vandaag bij Orson?
Ik ben vanmiddag al geweest, heb Voice maar heel even gereden.
Mn handen waren vanmorgen super dik en zeer pijnlijk, dus heb helaas Nous vandaag niet kunnen rijden, die had ik niet aangekunt.
Voice was ook al aan de sterke kant.
Dus heb morgen geen les, ga maar een buitenritje doen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 14:26

Ja, kan me voorstellen dat je na die 6 maanden gewoon wat rust wil Cis (zowiezo al wel, maar idd genoeg gebeurd, dus dan helemaal wel!) Wanneer moet je trouwens weer aan je school beginnen? Heb je even een adem pauze? 25 augustus is volgens mij bij ons al de introweek van de eerste jaars, dus dan 1 september weer beginnen. In t noorden net wat later zeker? (die waren laatst toch dit jaar?)
Haha, we hebben Tinker nog niet getest bij het publiek van de Piet Tong uitsteken we houden t maar bij de rustige plaatsen denk. haha Vind ik zelf ook leuker Ja
Hoe koud is t nu bij jullie Cis?

Met dit warme weer krijgt Tink ook wel eens een badje in de tuin om af te koelen/ mee te spelen. Gewoon zo'n vierkant zeil op pootjes. Dat is eigenlijk een douchebak voor de tuindouche, maar daar daar spelen we toch niet meer mee en echt gebruiken doen we t ook niet Lachen Alleen zodra je dan buiten komt, staat hij bij zn badje "Spelen?! Schijnheilig " Dus dat doen we ook niet altijd. In onze tuin heeft hij ook schaduwplekken genoeg om te gaan liggen en anders verhuist hij naar binnen.
Citaat:
Anne, wat heb je zoal gedaan in je vrije daagjes?

Uh.. Van de week fietsen opgeladen en een uitgezette route gefietst bij t Liesbosch. Tink heeft daar in t bos lekker kunnen zwemmen en een hoop stokken kunnen halen, dus die was ook weer blij Haha!, Dag daarna stukje in Walcheren gefietst, even bij een poeltje gepicknickt onderweg *Tink ook weer lekker door t water geploeterd* en honing + babbelaar-ijsje gehaald bij Poppendamme. Gister gewandeld in Visdonk *Tink gezwommen in t Rozenven Tong uitsteken* en onderweg wat bramen geplukt/gegeten Vingers aflikken en voor de 2e keer deze week even naar opa om de andere helft van mn kast op te halen. Mn oma der kast kwam vrij en ik wilde die wel graag hebben, dus hebben ze hem toen bij mn opa/ oom in de schuur gestald. (Tsja, plek zat daar Tong uitsteken) Die zijn we nu even op gaan halen, omdat we zelf nu ook plek hebben in de schuur Lachen Verder vanmorgen Paardoes, 2 lesjes gelopen en op Joy in de vrijwilligersles gereden. Leuk pony'tje wel Ja

Hoe ging de les vandaag Bianz? Niet van je paard af komen druipen? (was nog best warm!)
Wat vond je oud-collegaatje van hem? Is hij ook door haar weer goedgekeurd? En dan Jet volgende week ook keuren! Ben benieuwd wat zij van hem vindt Haha!
Wel balen van die ijzers steeds. Hopen dat je snel t goeie beslag hebt gevonden!

Ow hè balen Nel.. Hoe is t vandaag met je handen? De buitenrit wel goed kunnen rijden?
Dat lijkt me zó ontzettend vervelend hè.. Zoveel willen, maar gewoon door je lijf in de weg gezeten worden.

En hoe is t met Kim? Nog naar de zwem geweest?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 12:12

Ow, wat leuk dat Jet komt Lachen Hoop dat ik er ook nog even zie!
Jullie hebben je prima vermaakt met het mooie weer, was echt lekker he! Tinker had ook de tijd van zn leven zo te lezen!
Nel: echt balen dat je zoveel pijn hebt en niet kon rijden!
Cis: je bent nu idd echt lang wegegweest, en we konden niet zo makkelijk langskomen als in Engeland Knipoog Leuk dat je straks weer thuisbent!

En superbedankt voor de goede zorgen voor Nous, zal wel weer ff wennen zijn op Dikkie dik; heb 2 weken op een smal paardje gereden Clown

Hier nog wat foto's van de Trec-week:

Costa Del Reelaer
Afbeelding

Touwhalster knopen (we waren net natgeregend)
Afbeelding

Ze passen (al denkt Napoli er het zijne van Clown )
Afbeelding

Zandkuil in
Afbeelding

En weer omhoog (ijsco's gingen iets minder hard)
Afbeelding

Afbeelding

Mooi paard Lachen
Afbeelding

In de waterbak spelen
Afbeelding

Terugkomst
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 12:25

Whaaaaaaa Hyper! Stoere foto's Thirz!
Hihi die groepsfoto Huilen van het lachen
*de dag daarna nat geregend door de tropische regenbui op Costa del Reelaer Vork

Coos is leuk! *écht niet stiekem meegenomen in je tas? Schijnheilig*

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 16:47

Heej Thirz, lekker weer thuis!
Zo te zien aan de foto's erg naar je zin gehad!
Leuke foto's hoor!
Heb je vandaag al weer op Nous gereden?

Vondt het wel jammer dat ik vrijdag haar niet even meer kon rijden, maar ik kon mn hand amper sluiten.
Zaterdag ging het iets beter, maar nog niet helemaal goed, mocht van wilco ook niet rijden, normaal luister ik er niet zomaar naar, maar zaterdag toch maar wel gedaan.
Even een aantal dagen niet rijden, zodat ik misschien woensdag het weer op kan pakken op Voice.

Cis, echt zo leuk als je weer thuis komt!
Welke datum kom je thuis?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 16:56

Super foto's Thirz! Coos is echt een gaaf paard joh!

Ik ben net terug van wedstrijd, was mn eerste proef 3e met 173 punten (kortom; heb je niets aan... behalve dan het prijzengeld *LOL* en mn tweede proef was ik 2e met 184 punten. In totaal 27,50 aan prijzengeld gewonnen, dus dat ik wel relaxed!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:42

Gefeliciteerd bar met je winst!
Voor je gevoel wel goed gereden?
Nou je proevengeld heb je er dan al weer uit verdiend toch!?
Leuk hoor!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:47

Ja inschrijfgeld was 15 euro, dus heb 12,50 winst gemaakt, haha!
Ik had voor mn gevoel best fijn gereden, had zelf het idee dat mn eerste proef beter ging. Die jury was alleen echt super streng! Ze had 1 iemand van de 9 winst (181 punten) en de rest zat er dus allemaal onder!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:57

Zo ja das zeker streng, maar fijn dat jij in ieder geval winst hebt!
Hoe oud is Shaar nou eigenlijk?
Lekker hoor dat je winst hebt, ik vondt de kadobonnen bij de kroo altijd leuk.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:36

Sharon is nu 15 jaar oud...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:34

O ja, das nog niet zo oud. Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:30

Fijn weer een puntje erbij Bar Lachen
Kims: wat leuk die foto's van zwemmen; zo grappig al die buiken op een rij Clown En het is nog niet makkelijk foto's onder water maken, Bianz en ik hebben dat ook eens geprobeerd op vakantie. En je kan ook geen normaal gezicht onder water trekken Huilen van het lachen

En Coos is niet mee; mocht niet van de conducteur

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 13:54

Leuk Bar weer een puntje der bij! En er lekker nog wat mee verdiend ook Lachen

Hihi, ik had idd ook je zwemfoto's bekeken een paar dagen gelee. Lijkt me nog best komisch om daar tussen al die dikke buiken te 'zwemmen' met je eigen bolle buik Haha! Op de foto's ook best lol zo te zien Tong uitsteken Jolanda is ook bijna niet veranderd zeg!

Mocht dat niet?! Scheve mond Nouja.. stomme conducteur.. Die wou der zeker zelf hebben? Nors opkijken
"Nee mevrouwtje, die mag niet mee. Weet je wat: stap jij je trein in, anders mis je die. Dan breng ik der wel terug naar t Reelaer, ok?"
En dan stiekem knappe Coos in zijn auto proppen en naar huis rijden hè. Foei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:57

Gave foto's weer Thirz; ik zou ook zo nog op kamp willen als ik dat zo zie Haha! Vind Coos idd ook erg leuk en als ik dat zo hoor heeft die nog een goede carriére als trektochtpaard voor de boeg! Flauwe conducteur trouwens: een fietskaartje was toch wel genoeg?
Klinkt als een leuke tijdsbesteding van je vakantie Anne! We moeten nog een datum prikken om foto's te maken he, anders is je vakantie straks alweer voorbij Lachen
Bar gefeliciteerd met je winstpuntje Bar, de Z komt in de buurt! Als je zover bent en je gaat Z starten dan beloof ik bij deze dat ik je kom supporten bij je eerste wedstrijd Knipoog
Idd echt grappige foto's Kims! Haha toen wij dat in de zee gingen doen lukten ze voor geen meter; die in het waterpark waren ook niet echt geweldig he Thirz? Moet ze nog eens bekijken bij jou!
Nel nog een leuke dag gehad zaterdag? We hebben nog even een rondje John gedaan haha! Moeten maar zorgen dat het geen vaste prik wordt Tong uitsteken
Jet was dus gisteren op stal en heeft Orson en Jade bewonderd. Orson was in een drukke bui en liet zich dus van zijn beste kant zien (not: hij liep m'n krukje omver bij het opstijgen, was heel druk bij het poetsen enz.) haha! Daarna nog een buitenritje met Marieke gemaakt in de miezerregen: onze paarden hadden behoorlijk haast op de terugweg Lachen
Vanavond weer eens serieus in de bak aan het werk: ik moet trainen op 10 rondjes vooruit kijken zónder een keer naar de grond te kijken of naar m'n paard voor volgende week zaterdag. Zit ik eindelijk netjes rechtop, kijk ik nog naar beneden... en dat kan echt niet, dus discipline haha! Zoals Carolien zei: iedereen die mij deze week naar beneden ziet kijken tijdens het rijden mag gillen whaha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 14:40

Jups zeker leuker vakantie besteding Haha! En dat foto's maken komt goed Ja Zat zelf te denken aan uh.. na de 18e augustus? (dacht ik, pin me der nog maar even niet op vast) Dan zijn mn zusje en pa nie meer thuis en hebben we dus minder plannen Tong uitsteken haha. Heb jij dan ook nog tijd Bianz? Bespreken we tegen die tijd wel verder af, bestellen we mooi weer, brave Orson zonder drukke bui en een rustige bak Haha! Kan je mooi nog even trainen op t voorui ín de camera kijken Knipoog
*dat naar beneden kijken blijft een tik.. bij mij eigenlijk vooral in stap Verward Heel stom. Al heb ik t idee dat ik t al wel minder doe dan een paar jaar gelee. Toen hoorde ik het iig vaker Tong uitsteken nu hoor ik t zelden meer. Scheelt ook: wij hebben spiegels om even de houding van je paard (en jezelf!) te checken, jullie niet. Dat zou ik toch wel missen denk ik. Niet dat ik constant in de spiegel kijk hoor Tong uitsteken Maar zo nu en dan is t gewoon fijn om even te checken: zo voelt t goed, hoe ziet het eruit?

Drukke Orson. Misschien van de weersomslag? of misschien bezoekers 'angst"? Tong uitsteken "whaaa bezoek, bezoek, bezoek! Hyper! ik moet me van mn beste kant laten zien, uh, links, rechts, uh.. gaapcursus showen?! Uh, nee toch maar nie, owjee, owjee.. hee baas, je zit al wel hè, ik ga alvast!"
Mn mams was vanmorgen Jet ook al tegen gekomen op t strand. Dus die hebben ook even bijgebabbeld.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 15:48

Hoi hoi,

Bianz, leuk dat jet langs is geweest, vindt het wel jammer dat ik er niet bij was.
Maar ja helaas.

Zaterdag zijn we niet meer wezen varen, het weer zag er niet veelbelovend uit, we zijn lekker gewoon een rondje wezen rijden en gezellig samen naar Goes geweest en nog even naar Kapelle enzo.
Dus we hebben ons wel vermaakt.

Naar John geweest zonder Nel, dat kan toch niet.... volgende keer wil ik er weer bij zijn hoor, was zo gezellig vorige keer.
A.s zaterdag kan ik ook al niet, want dan doe ik mee met ringrijden op het dorp.

Vandaag een dagje ziektewet, normaal ben ik nu aan t werk, maar mn handen deden zo'n pijn van t weekend en zijn nu nog niet helemaal geslonken, dus ben maar een dagje thuis.
Baal ontzettend want het ging zo goed, toch teveel gereden deze afgelopen weken, maar deed het graag hoor... Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 11:11

Balen van je handen Nel... het ging net zo goed! Echt heel vervelend dat je zoveel wil, maar tegengehouden wordt door je eigen lichaam. Ik hoop dat je handen snel weer opknappen.

Gave foto's hoor Thirz Ja Hoe groot is Coos eigenlijk? op die foto vanaf onderen genomen ziet ze er erg groot uit haha.

Nou Bianz, da's wel streng hoor! 10 rondjes niet naar beneden kijken! Haha welke ruiter heeft dat ooit wél gepresteerd? Knipoog Ik denk weinig!
Citaat:
iedereen die mij deze week naar beneden ziet kijken tijdens het rijden mag gillen whaha!

Haha en Orson gelijk aan de kletter dan? Huilen van het lachen Meestal is dat naar beneden kijken echt een gewoonte waardoor het zo lastig af te leren is. Máár met gillende mensen gaat het je helemaal lukken Haha!

Tsja, die zwemfoto's.... haha. We zijn er inderdaad achter gekomen dat je niet normaal kan kijken onderwater. Da's gewoon onmogelijk. Er zitten echt draken van foto's tussen die we maar niet op internet hebben gezet Bloos Het is ook zo moeilijk om te bepalen wanneer je nou de foto moet maken als fotograaf. Je kan wel naar het schermpje kijken onder water, maar dan zie je ook maar een vage vlek!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:59

Ja het is zeker balen, maar moet ook wel een beetje opletten dat ik niet te enthousiast wordt, als het telkens weer beter gaat.
Dus dat wordt voorlopig alleen maar op Voice rijden en rustig aan doen. Ja

Was de fotograaf ook zwanger?
haha, zie al voor me dat elke keer die buiken weer naar boven willen drijven haha Clown

Jeeeeh ik heb een paardenkast. Go jij! Go jij!
Ik overal zoeken, bedacht ik me ineens dat mn eigen vader een paar van die grote ijzeren archief kasten heeft, dus vroeg of ik er 1 mocht hebben en dat mag! ROFL

Heej Bianz, nog mijn pappie gezien vandaag? Tong uitsteken
Hij zei; ja heb jij toevallig een vriendin die bij de fysio werkt....?
Uh....JA, hoezo
Ja die zei; dat is de vader van Neline.
Maar ik ken haar toch niet?...of wel...?! Frusty
(hij wordt ook een dagje ouder...) Knipoog
Ik zei; nee hoor pap, ze kwam vroeger alleen al toen Hanneke nog op de basis school zat heel vaak bij ons thuis en het was je dochters best vriendin, maar verder zal je haar vast niet kennen..... Schijnheilig
haha moest wel lachen om hem, iedereen kent bianca, behalve mijn pa... Lips are sealed

Thirz, weer lekker al op nous gehobbeld van de week?
Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 17:42

Heej dames, tis weer stil hé! Knipoog

Gister lekker naar t veerse meer geweest om lekker bij te bruine.
Maar eerst even een rondje langs dorp Veere en vrouwenpolder gereden, want dat wilde Thirza zo graag... Tong uitsteken

Daniël heeft zich ook wel vermaakt, op het laatst heeft ie nog lekker schaamteloos in zn blote kont over het gras gerent, was wel grappig Haha!

Zaterdag hebben we ringrijden, Wilco zou eigenlijk op Annemoon gaan, maar die liep gister bij Jarno kreupel, dus voor de zekerheid laat ie annemoon staan en gaat ie het weer op Vip proberen.
SPANNEND....

Nou ik zie een aantal van jullie zo wel, want we gaan lekker BBQ-en bij de braamhof, het weer ziet er nu al beter uit dan vanmorgen, al die onweer en regen was ook niks.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 17:49

Ja dat heb je als bokt t nie doet Clown

Maar was wel lekker bij Veerse meer, jammer dat je niet dezelfde route terug wilde rijden Nel Tong uitsteken Maar heb echt uitslag op mn benen van dat water...weet niet wat erin zit Verward maar mn benen zijn rood en t jeukt vreselijk! Nouja, gaat wel weer over!
En gister hele leuke strandrit met Bianz en Orson gemaakt, wat was Orson braaf zo voor de eerste keer Ja En leuk om Jet weer even te zien! (En Anne dr ouders + honden Knipoog )
Kims: is de baby al goed gaan liggen?

Morgen nog 1 dagje vrij en dan is mn vakantie helaas voorbij, gaat altijd veels te snel! Maar heb ook wel weer zin om aan t werk te gaan hoor. Nog maar 1 weekje en dan gaan de kids ook weer naar school, dus dan is de rust weer helemaal terug *LOL*

Plezier bij de BBQ!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 20:13

haha, bokt lag gisteraaf en vanmorgen uit Knipoog (iig de keren dat ik even keek)
Had ik de vorig keer ook Thirz. Nouja, geen jeuk, maar wel wat rode bultjes. Een uurtje na t zwemmen al, dus thuis meteen onder de douche gedoken. Dacht dat t bij mij lag aan t luchtbed, maar kan ook aan t water liggen.. Uhm.. wat smeren wij daar nou altijd op? *denkt* Echinacinzalf Verward helpt goed iig.
Haha, en Daniël heerlijk genoten dus Haha! En tsja, op die leeftijd kan t nog hè, dus waarom niet! haha
Je handen nu weer gewoon en minder pijnlijk Nel? Is voor jezelf gewoon even zoeken: wat kan wel, en wat kan niet. Wel lastig hoor. Inderdaad wat Kim zegt: lijkt me ontzettend moeilijk om op basis van je lichaam zo keuzes te moeten maken.
Veel plezier op de BBQ, t weer ziet er idd beter uit. Net tijdens t wandelen met de honden was t wel even aan t spetteren, maar nu weer gewoon een zonnetje geloof ik Haha!

Vakanties gaan altijd veels te snel. En je hebt t ook altijd zo lekker druk in je vakanties Knipoog gaat de tijd nóg sneller mee natuurlijk Tong uitsteken

En hoe is t met Kims? Redt jij t ook nog met je dikke voeten/ handen en t warme weer? En heb je al verteld wanneer de huur definitief opgezegd wordt? Tong uitsteken

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:33

* Komt binnevallen, sorry daarvoor *

Nel, bij welke vereningin ringrij jij? Wij gaan volgend jaar ook, maar we moeten nog een vereninging hebben Lachen !

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 22:24

Michelle: Vereniging op Koudekerke.

Thirz, geniet lekker van je laatste vrije dag!
Mnn schoonvader zei dat er nogal veel alg in het water zit en daar kan je ook last van krijgen....

Ik ga morgen nog even de laatste dingetjes halen voor t ringrijden voor zaterdag en dan zijn we er helemaal klaar voor!

Anne; ik dacht gister dat het aan mijn computer lag dat bokt het niet deed, was al boos op mn computer.
Mn handen zijn niet meer zo dik, alleen mn knokkels, ze doen nog wel wat pijn, maar ik moet zeker opletten wat ik doe.
Tis wel moeilijk, want je wil zo veel en gewoon zonder op te letten je "ding" doen, maar dan wordt je weer afgeremd door je lichaam.
Moet nog even mn weg erin zien te vinden, maar dat komt wel goed.

De BBQ was super gezellig, Daniël heeft lekker gedanst op Jan Smit en Gerard Joling...
En heeft nog op de heftruck gezeten.
Verder hing er gewoon een leuke sfeer!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 09:36

Haha Nel wilde d'r computer al het raam uit gooien Haha! Ik de hele dag op m'n werk tussendoor geprobeerd te bokken, maar het ging niet. En nu al hele verhalen hier!
BBQ was zeker gezellig: Lenie wilde het ws. over een maandje of zo nog een keer doen voor alleen de stalmensen, dus dan kun jij misschien ook mee komen feesten Thirz! Was de X-files movie tof?
Strandrit was idd ook helemaal geweldig; wat is er nu mooier dan met zulk mooi weer als woensdag met je paard naar het strand? Orson was echt super! Hij keek z'n ogen uit op het strand. De bult over vond hij wel zwaar en gek (zelfs terwijl ik er naast liep), maar eenmaal op het strand vond hij het galopperen over dat zand echt helemaal geweldig! Op het laatste strand liet ik hem wat meer gaan en wilde hij Nous in proberen te halen, maar dat lukte hem toch niet. Nog even oefenen haha!
Vervelend dat je zo'n last van dat Veerse meer hebt Thirz! Maar je kunt er beter niks opsmeren begreep ik van iemand: gewoon je huid weer rustig laten worden.
Je ouders zijn ook fanatiek aan het wandelen hoor Anne! Thirz en ik woensdag echt zo: heej, dat zijn toch...?? Je vader heeft Orson meteen even geaaid Haha!
Haha Nel, je vader moet misschien weer eens wat geheugentraining doen Knipoog Maar nu weet hij het: als ik hem de volgende keer zie testen we zijn kennis even haha!
Hoe is het met Kims? Is het einde al in zicht? Al tekenen?
Gisteren hard geoefend in de bak, maar 10 rondjes rechtuit kijken is echt heel moeilijk, zit nu op 5 rondjes, daarna móet ik toch echt weer even naar m'n paard kijken haha!
Nel, veel plezier met ringrijden morgen; als ik nog tijd over heb kom ik zeker nog even kijken (met of zonder Carolien en friet van John) Clown