Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
we houden t maar bij de rustige plaatsen denk. haha Vind ik zelf ook leuker
Alleen zodra je dan buiten komt, staat hij bij zn badje "Spelen?!
" Dus dat doen we ook niet altijd. In onze tuin heeft hij ook schaduwplekken genoeg om te gaan liggen en anders verhuist hij naar binnen. Citaat:Anne, wat heb je zoal gedaan in je vrije daagjes?
, Dag daarna stukje in Walcheren gefietst, even bij een poeltje gepicknickt onderweg *Tink ook weer lekker door t water geploeterd* en honing + babbelaar-ijsje gehaald bij Poppendamme. Gister gewandeld in Visdonk *Tink gezwommen in t Rozenven
* en onderweg wat bramen geplukt/gegeten
en voor de 2e keer deze week even naar opa om de andere helft van mn kast op te halen. Mn oma der kast kwam vrij en ik wilde die wel graag hebben, dus hebben ze hem toen bij mn opa/ oom in de schuur gestald. (Tsja, plek zat daar
) Die zijn we nu even op gaan halen, omdat we zelf nu ook plek hebben in de schuur
Verder vanmorgen Paardoes, 2 lesjes gelopen en op Joy in de vrijwilligersles gereden. Leuk pony'tje wel

Hoop dat ik er ook nog even zie!
Leuk dat je straks weer thuisbent!

) 

Stoere foto's Thirz!
*
en mn tweede proef was ik 2e met 184 punten. In totaal 27,50 aan prijzengeld gewonnen, dus dat ik wel relaxed!
En het is nog niet makkelijk foto's onder water maken, Bianz en ik hebben dat ook eens geprobeerd op vakantie. En je kan ook geen normaal gezicht onder water trekken
Op de foto's ook best lol zo te zien
Jolanda is ook bijna niet veranderd zeg!
Nouja.. stomme conducteur.. Die wou der zeker zelf hebben?
Vind Coos idd ook erg leuk en als ik dat zo hoor heeft die nog een goede carriére als trektochtpaard voor de boeg! Flauwe conducteur trouwens: een fietskaartje was toch wel genoeg?

En dat foto's maken komt goed
Zat zelf te denken aan uh.. na de 18e augustus? (dacht ik, pin me der nog maar even niet op vast) Dan zijn mn zusje en pa nie meer thuis en hebben we dus minder plannen
haha. Heb jij dan ook nog tijd Bianz? Bespreken we tegen die tijd wel verder af, bestellen we mooi weer, brave Orson zonder drukke bui en een rustige bak
Kan je mooi nog even trainen op t voorui ín de camera kijken 
Heel stom. Al heb ik t idee dat ik t al wel minder doe dan een paar jaar gelee. Toen hoorde ik het iig vaker
nu hoor ik t zelden meer. Scheelt ook: wij hebben spiegels om even de houding van je paard (en jezelf!) te checken, jullie niet. Dat zou ik toch wel missen denk ik. Niet dat ik constant in de spiegel kijk hoor
Maar zo nu en dan is t gewoon fijn om even te checken: zo voelt t goed, hoe ziet het eruit?
"whaaa bezoek, bezoek, bezoek!
ik moet me van mn beste kant laten zien, uh, links, rechts, uh.. gaapcursus showen?! Uh, nee toch maar nie, owjee, owjee.. hee baas, je zit al wel hè, ik ga alvast!"
Hoe groot is Coos eigenlijk? op die foto vanaf onderen genomen ziet ze er erg groot uit haha.
Ik denk weinig!Citaat:iedereen die mij deze week naar beneden ziet kijken tijdens het rijden mag gillen whaha!
Meestal is dat naar beneden kijken echt een gewoonte waardoor het zo lastig af te leren is. Máár met gillende mensen gaat het je helemaal lukken 
Het is ook zo moeilijk om te bepalen wanneer je nou de foto moet maken als fotograaf. Je kan wel naar het schermpje kijken onder water, maar dan zie je ook maar een vage vlek!

Maar heb echt uitslag op mn benen van dat water...weet niet wat erin zit
maar mn benen zijn rood en t jeukt vreselijk! Nouja, gaat wel weer over!
En leuk om Jet weer even te zien! (En Anne dr ouders + honden
) 
(iig de keren dat ik even keek)
helpt goed iig.
En tsja, op die leeftijd kan t nog hè, dus waarom niet! haha
gaat de tijd nóg sneller mee natuurlijk 
!
Ik de hele dag op m'n werk tussendoor geprobeerd te bokken, maar het ging niet. En nu al hele verhalen hier!
Maar nu weet hij het: als ik hem de volgende keer zie testen we zijn kennis even haha!