Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Evelijn schreef:Ja en Mariska en Priscilla zitten ook op Bokt.. maar niet zo vaak hier.
Ben blij dat je het leuk vond Roosmarijn. Is het al wat beter met je been?
!Evelijn schreef:Is dat het enige wat je over me durft te zeggen [naam]![]()
Rosie was voor het eerst dat klopt.
Ik heb trouwens ook geen foto's, te druk met andere dingen. Maar volgens mij heeft Robin veel foto's gemaakt en die komen op de site van Iris en Wendy te staan.
)
Zeker op Jony, maar dat stond echt niet

& Dan Kamp
Gaan jullie nog ergens heen of ben je al geweest? 
Jij ofcourse ook @ Italy 

) Dus ik laten zien: "Ooooh valt wel mee hoor, ga maar even zitten. Marcel bel je nu even de dokter?" Ik denk ooh gelukkig, behalve dat ik wel zag dat me topje er bijna af lag en veel, heel veel bloed.
Eerst naar de huisartsenpost geweest, die stuurde me door naar het ziekenhuis. Op naar het ziekenhuis dus. Ik had trouwens half 7 in mijn vinger gesneden en we kwamen om 10 voor 8 bij het ziekenhuis aan. Ik melde, wachten en wachten en wachten. Half 10: Wow! We zijn nu al aan de beurt! Ik daarheen, zij schoonmaken, foto's laten maken. Foto's waren goed dus alleen hechten. Ik 2 verdovingen gekregen die in moesten werken, toen ze terug kwam voelde ik me vinger nog dus dat zei ik maar, maar ze ging het toch proberen te he hechten. Maar goed, ik voelde het dus best wel en op een gegeven moment stonden er ineens 3 verplegers om me heen en kreeg ik snel nog 2 verdovingen, toen voelde ik er niks meer van.
En toen was ik om 10 over 11 thuis.
Maar moet vandaag terug komen omdat mijn topje niet helemaal meer de goede kleur had en dus volgens mij gewoon dood was maar goed.
Succes vandaag!

Evelijn schreef:Over paard hoef je je geen zorgen te maken. Henk en José kiezen, je hoeft alleen maar aan te geven wat voor soort pony je graag wilt. Friezen hebben ze er maar een aantal van. Vooral veel bonte en wat fjorden. Wordt vast heel leuk beauty05, veel plezier!

....???