Bij ons springen ze van 40 cm tot 1.10 meter, maar in de hogere klasses zie je steeds minder manegepaarden.
Ik was vandaag 2x foutloos rond, Cranberry was superbraaf. We zijn op de vierde plaats geeindigd. Misschien kan ik een video op Youtube zetten, ff kijken of dat met mobiel kan.
xSannee
Geplaatst: 26-12-13 19:26
Wij hebben alleen maar manegepaarden haha! Geen pension. Moet wel zeggen dat we vaak maar met 6/7 oid zijn.
Hm, lekker kleinschalig dus? Dat is leuk. Bij ons zijn 100 stallen, waarvan ongeveer 90 bezet en 20 manegepony's/paarden. Gelukkig is het wel altijd gezellig.
Dit jaar waren er opeens geen kerstbomen meer. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant fijn ivm mijn allergie.
Het heeft een dag gekost, maar dit is het filmpje van het eerste parcours:
Ik denk dat er een stuk ook 50 paarden zijn? En de meeste zijn lespaarden en dan een paar jonge paarden en eigen paarden van de eigenaar en mijn instructrice.
Wow, wat veel lespaarden dan! Wij hebben nog wel wat pensionpaarden staan die af en toe in de les mee mogen doen, en ook nog wat paarden van de eigenaar en eigenaresse van de manege, maar alles wat overblijft is pension.
Ik rijd idd bij Groenewoude. Wat grappig dat je daar wedstrijd hebt gereden! Misschien heb ik je wel eens gezien, ik weet het niet. Zelf nog nooit officieel gestart, en ben er ook meestal niet, maar een heel enkele keer kom ik wel eens bij een bekende kijken of speel ik ringmeester.
Bij mij was het lekker druk, maar wel leuk. Eerste kerstdag Praline lekker gereden en een zesgangendiner van m'n vriendje gegeten, en Tweede kerstdag naar Bergen op Zoom geweest, naar het vriendje van mijn mama. Het restaurant in Roosendaal toen viel tegen, maar het was wel heel gezellig.
Mijn kerst was ook leuk 1e kerstdag lekker gegourmet met familie, en 2e kerstdag lekker relaxt en 's avonds uit geweest. Naar een feest in de Matrixx (Nijmegen), van Qmusic ahah.
Ja ik krijg Emma en danique over de vloer hier Dan gaan we eten met twee andere families (2 overburen haha) en daar t nieuwe jaar mee in. En dan lekker drankje en dansje doen bij mij thuis denk ik
Ik ga naar vrienden van m'n dispuut, daarna naar een feestje bij de vereniging en later misschien nog naar een club in [woonplaats] (of de Skihut ofzo haha )
Ik ga vanavond eerst Praline lekker knuffelen, die vindt het vuurwerk echt helemaal niets.. Ga haar ook een relaxmiddeltje geven. Daarna gaan we naar de oom & tante van mijn vriendje. Gewoon gezellig, maken het niet te laat. Vind ik ook wel prima eigenlijk, want ik houd niet van oud & nieuw. Het liefst in een klein clubje zoals nu, al dat formele gedoe..
Dispuut is een verticale van een studentenvereniging. Ik ben lid van een vereniging met zo'n 300 leden en die zijn dan weer onderverdeeld in 12 disputen. Ik heb dan een gemengd dispuut van 24 man en vrouwen.
Ah zielig is dat he, als die huisdieren en vuurwerk..
Hm, okay. Tsja, ik ben na de derde gestopt met het gym, dus ik heb het hele studentenleven een beetje gemist.
Ja, echt sneu idd. Vorig jaar heeft Praline echt vreselijk staan weven en rondjes gedraaid in haar stal, hopelijk helpt het spul van dit jaar daar goed tegen.
Het stelt ook niet zo veel voor hoor haha. Maar ik zit bij een Christelijke studentenvereniging dus dat is ook denk ik anders dan bijvoorbeeld het corps.
Ah dat is echt zielig.. Geef je dan nu iets van Bach ofzo? Van die bloesem?
Ik weet ook niet wat het corps is, dus dat scheelt.
Bachbloesem helpt op zo'n moment niet voldoende, dus vanavond krijgt ze Relaquine. "Normaal" krijgt ze wel altijd Rust Compositum van Puur, dat is iets homeopatisch ook wat ze gewoon elke dag mocht hebben. Ze is sowieso best een stresskip, en op dat compositum doet ze het heel goed.
Hm, dan lijkt me zo'n vereniging als de jouwe inderdaad wel fijner. In Utrecht zie ik af en toe ook wel eens hele vreemde dingen voorbij komen als ontgroening..
Inderdaad, ik hoop echt dat dit spul goed werkt. Ik denk ook dat ik haar verder vanavond gewoon even lekker aan een halstertje longeer, kan ze de stress er misschien nog wat uitrennen. Met rijden doe ik haar nu echt geen plezier, maar stilzetten is ook geen optie.