hey ladies! Veel plezier in turkije steph! Ik kom net van mn bedrijfsfeest was awesome. Iets teveel bier dus de bus draait wel een beetje maar topartiestenn alain claark, jaqueline van krezip, cda en de munnik, xander de buisonje en birgit lewis. Helemaal losgegaan hahaha xD en middagje met sim was ook supergezellig, heb der kunnen opvorlijken en dat volt goed!
Hahaha ik stuurde ze ook door, al geloof ik dr geen biet van. Maja blij dat alles nu weer werkt!! Pff druk op school, lastig met project, lichtelijke frustraties... Maja komt wel goed! Zo ff lekker douche en dan inpakken voor fp ben echt bang dak de helft vergeet!! Enn ik hoop echttt niet dat ik t heeeul koud ga krijgen! Neem denk ik gewoon alleen slaapzak mee en dikke pjama.... *piekerpieker* haha
Zucht! Hier wordt je toch niet goed van.... me huisgenootje belt me net dat het internet het nog steeds niet doet. Zij heeft upc al gebeld maar omdat het op mijn naam staat mocht zij niks doen... dus ik net upc bellen, eerst lekker 8 min in de wacht gestaan. Nouja dan krijg ik te horen wat we moeten doen, maarja probleem is dat ik nu dus niet in Leeuwarden ben en zelf niks kan doen... Dus me huisgenootje weer terug gebeld, maar ze zegt dat ze dat allemaal al heeft gedaan. Dus morgen maar nog een x upc bellen en eisen dat er iemand langs komt...zucht.
We starten Klasse I omdat dit toch een vrij zware wedstrijd is. En dan kunnen we volgend jaar gewoon eens lekker relaxt weer beginnen met klasse I en een geschikte eerste klasse II uitzoeken