Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wie zat er nu op Wendy dan? 
ipv alleen op pagina 1 zitten kijken 

misschien moet je over haar een topic maken

In het begin wilde hij nog wel eens proberen om af te snijden, maar dat was alleen tijdens de eerste 10 minuten. Verder reageerde hij ontzettend goed op m'n hulpen, soms hoefde ik alleen m'n stem te gebruiken en dan ging hij bijv. vanuit galop terug naar draf of omgekeerd. Hmm lief beest.
Broccoli schreef:Pebbs schreef:Hoooiii! hoe gaat het met je voet ?
Lief dat je het vraagt! Is nog wel pijnlijk, maar gaat iets beter. Ik ga morgen gewoon kijken of ik die lompe winterlaarzen aankan. Ik denk het wel.

esiebessie schreef:@Melissa: Wendy reed niet mee, waarschijnlijk had Frans haar al gedaan ofzo.
@Noortje: Het ging echt super.In het begin wilde hij nog wel eens proberen om af te snijden, maar dat was alleen tijdens de eerste 10 minuten. Verder reageerde hij ontzettend goed op m'n hulpen, soms hoefde ik alleen m'n stem te gebruiken en dan ging hij bijv. vanuit galop terug naar draf of omgekeerd. Hmm lief beest.
Pebbs schreef:Broccoli schreef:Lief dat je het vraagt! Is nog wel pijnlijk, maar gaat iets beter. Ik ga morgen gewoon kijken of ik die lompe winterlaarzen aankan. Ik denk het wel.
Jaa die zijn wel wat ruimer dan je Petries! Misschien dat dat wel lukt dan!!
Had je ook niet soort bergschoenen met chaps vroeger?? Zoiets staat me bij
Misschien dat je die aan kan ?