Ging lekker al zeg ik het zelf
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik vraag wel aan Dennis of hij de film via Newsleecher binnen kan halen, want hiervoor ga ik niet nog een keer de deur uit! Shenavallie schreef:Godverdegodver.... afgelopen vrijdag zouden we naar Gooische Vrouwen, leek het wel 1945: de rij stond ver buiten de bioscoop en dat houdt in dat diezelfde rij ook binnen zit, dus rechtsomkeert naar huis (lees: ik kan niet tegen hutjemutje zitten met zoveel mensen in één kleine ruimte). Gingen we net een nieuwe poging doen, vroeg gegeten en snel naar de bios (tenslotte zou de film, dachten we, net als vrijdag om 19.00 uur beginnen*), blijkt hij gesloten te zijn. De film begint vanavond pas om kwart over 8.... Ik stond te kóken!Ik vraag wel aan Dennis of hij de film via Newsleecher binnen kan halen, want hiervoor ga ik niet nog een keer de deur uit!
* De computer heeft het de hele dag niet gedaan, vandaar dat ik niet kon checken of de film werkelijk om 19.00 uur zou beginnen.
Shenavallie schreef:Godverdegodver.... afgelopen vrijdag zouden we naar Gooische Vrouwen, leek het wel 1945: de rij stond ver buiten de bioscoop en dat houdt in dat diezelfde rij ook binnen zit, dus rechtsomkeert naar huis (lees: ik kan niet tegen hutjemutje zitten met zoveel mensen in één kleine ruimte). Gingen we net een nieuwe poging doen, vroeg gegeten en snel naar de bios (tenslotte zou de film, dachten we, net als vrijdag om 19.00 uur beginnen*), blijkt hij gesloten te zijn. De film begint vanavond pas om kwart over 8.... Ik stond te kóken!Ik vraag wel aan Dennis of hij de film via Newsleecher binnen kan halen, want hiervoor ga ik niet nog een keer de deur uit!
* De computer heeft het de hele dag niet gedaan, vandaar dat ik niet kon checken of de film werkelijk om 19.00 uur zou beginnen.
ATE schreef:Shenavallie schreef:Godverdegodver.... afgelopen vrijdag zouden we naar Gooische Vrouwen, leek het wel 1945: de rij stond ver buiten de bioscoop en dat houdt in dat diezelfde rij ook binnen zit, dus rechtsomkeert naar huis (lees: ik kan niet tegen hutjemutje zitten met zoveel mensen in één kleine ruimte). Gingen we net een nieuwe poging doen, vroeg gegeten en snel naar de bios (tenslotte zou de film, dachten we, net als vrijdag om 19.00 uur beginnen*), blijkt hij gesloten te zijn. De film begint vanavond pas om kwart over 8.... Ik stond te kóken!Ik vraag wel aan Dennis of hij de film via Newsleecher binnen kan halen, want hiervoor ga ik niet nog een keer de deur uit!
hahahahahah ja de film is erg popie jopie dus vandaar de drukte
je kan ook kaarten bestellen hoef je niet in de rij
winnitou schreef:mntj schreef:haha gewoon lekker thuis prive kijken. wat een luxe.
en helemaal geoorloofd.niet ilegaals.
heb je de film gewoon maar voor thuis gehuurd... had je ons wel eens uitkunnen nodigen
(of is dit de film die je in besloten kring laatst hebt gekeken)
mntj schreef:winnitou schreef:heb je de film gewoon maar voor thuis gehuurd... had je ons wel eens uitkunnen nodigen
(of is dit de film die je in besloten kring laatst hebt gekeken)
yep dat laatste. in besloten kring.
daarom was het ook zo bijzonder.
mntj schreef:ships kom er net achter dat rona m orgen weer geprikt moet worden. had ik even niet in de planning.
dan maar weer alles omgooien.
nicol ik ben er morgenochtend niet hoor. kom later.
moet ze maar weer ff eerder weg dan de bedoeling is.mams moet nog wel de paarden kunnen doen voor de les. vorige keer stond er een rij voor het prikken. belagelijk gewoon.
winnitou schreef:tijd schiet voorbij, ik ga mijn tandenpoetsen en dan lekker mijn warme bedje in, er ligt namelijk een verdwaald manneke in. (mama, ik slaap vannacht bij mama in bed hoor, want gisteren sliep ik in mijn eigenbed en toen mocht ik eigenlijk in mama's bed slapen want ik was het weekend bij papa) Ach en afspraak is afspraak, maar tot welke leeftijd zal dat doorgaan......
_sandra schreef:winnitou schreef:tijd schiet voorbij, ik ga mijn tandenpoetsen en dan lekker mijn warme bedje in, er ligt namelijk een verdwaald manneke in. (mama, ik slaap vannacht bij mama in bed hoor, want gisteren sliep ik in mijn eigenbed en toen mocht ik eigenlijk in mama's bed slapen want ik was het weekend bij papa) Ach en afspraak is afspraak, maar tot welke leeftijd zal dat doorgaan......
Ah joh lekker van genieten. Houdt echt vanzelf op hoor!
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Godverdegodver.... afgelopen vrijdag zouden we naar Gooische Vrouwen, leek het wel 1945: de rij stond ver buiten de bioscoop en dat houdt in dat diezelfde rij ook binnen zit, dus rechtsomkeert naar huis (lees: ik kan niet tegen hutjemutje zitten met zoveel mensen in één kleine ruimte). Gingen we net een nieuwe poging doen, vroeg gegeten en snel naar de bios (tenslotte zou de film, dachten we, net als vrijdag om 19.00 uur beginnen*), blijkt hij gesloten te zijn. De film begint vanavond pas om kwart over 8.... Ik stond te kóken!Ik vraag wel aan Dennis of hij de film via Newsleecher binnen kan halen, want hiervoor ga ik niet nog een keer de deur uit!
Jij wordt ook snel kwaad zeg terwijl je zelf de fout in gaat....
en je hoeft in de bios echt niet bij elkaar op schoot te zitten, ze hebben tegenwoordig voor iedere bezoeker een aparte stoel en als je dan ook nog eens niemand naast je wil hebben dan koop je toch gewoon 3 kaartjes, een voor je zelf en een voor de lege stoel links en een voor de lege stoel rechts van je. Of je huurt de helebioscoop af.... (gaan wij gezellig wel mee hoor! ieder een hele rij, maar dan niet achter elkaar gaan zitten, wel verspringen)
ATE schreef:Shenavallie schreef:Godverdegodver.... afgelopen vrijdag zouden we naar Gooische Vrouwen, leek het wel 1945: de rij stond ver buiten de bioscoop en dat houdt in dat diezelfde rij ook binnen zit, dus rechtsomkeert naar huis (lees: ik kan niet tegen hutjemutje zitten met zoveel mensen in één kleine ruimte). Gingen we net een nieuwe poging doen, vroeg gegeten en snel naar de bios (tenslotte zou de film, dachten we, net als vrijdag om 19.00 uur beginnen*), blijkt hij gesloten te zijn. De film begint vanavond pas om kwart over 8.... Ik stond te kóken!Ik vraag wel aan Dennis of hij de film via Newsleecher binnen kan halen, want hiervoor ga ik niet nog een keer de deur uit!
hahahahahah ja de film is erg popie jopie dus vandaar de drukte
je kan ook kaarten bestellen hoef je niet in de rij
Ik hoopte dat het door de week rustiger zou zijn!
In de afgelopen 14 jaar ben ik welgeteld 2x naar de bios geweest: naar Seabiscuit en Memoirs of a Geisha.