Nee qua lengte kan het nog net ja, maar qua gewicht past het niet egt want een arabier kan natuurlijk niet heel veel dragen, en ik ben de lichtste niet.... Maar als ze daar last van zou gaan krijgen merk ik dat wel.
Ik heb vandaag met me decaan gepraat over school en hij snapte ook wel dat ik helemaal klaar was met de middelbare school. En ook dat ik me helemaal niet meer goed voel op school enzo. De teamleider van TL zat erbij dus hij heeft heel wat kunnen vertellen over roc´s. Nu meot ik vandaag of morgen het roc bellen waar ik dan heen zou willen en vragen of ik een gesprek mag en 1 of 2 dagen mee mag lopen. Want het zou wel heel erg zonde zijn als ik nu de verkeerde keus maak en als je daar dan even heb gekeken hoe het allemaal gaat kan ik altijd nog mijn beslissing nemen. Ook moet ik voor mezelf de positieve en negatieve punten opschrijven van op havo blijven en mbo gaan doen. Wel super fijn iig dat hij me er voor helpt. Officieel krijgen we geen vrij als je een dag mee wilt lopen dan moet je dat na schooltijd doen, maar hij gaat voor mij regelen dat ik wel gewoon vrij krijg
@Lin; ik vind het ook nog wel kunnen hoor alleen je moet niet heel veel snoepies gaan eten enzo
Fijn ella dat ze je helpen! en linda past makkelijk hoor, je ziet niet aan het beest dat die er last van heeft (heb je gevraagd of de eigenaresse het erg vind dat je foto's op internet zet?) sorry dat ik er weer over zeur maar sommige mensen willen dat niet (spreek uit ervaring...)
en lin leuk joh! En kwa plaatje past t ook gewoon hoor! Ik moet zeggen dat ik die harde chaps van je wel heel mooi vind!! Beter dan die vorige hihi veel plezier als je naar die andere gaat, wanneer ga je?
Ik heb gewoon beetje door de klas gelopen en geholpen enzo en uhm de kinderen op laten schrijven hoe ze heten, hoe oud ze zijn en welke groep ze zitten, want op school moeten we morgen handschriftanalyse doen hihi sommige schrijven echt nog best wel beroert. En ik heb 's middags met een groepje zitten knutselen