meelen schreef:Klopt, ik had precies het zelfde. Ze heeft problemen met haar PC.@ATE, zit je mailbox vol of heb je een nieuw mailadres?
Krijg mail niet verstuurd naar jou.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mntj schreef:vandaag valt het wel mee hoor. san heeft geveegd en vanuit de boxen kun je goed naar de binnenbak.
wel via de korte route.
vandaag heerlijk gereden. wel mer metacam. maar wat een ander paard wordt het dan.
wou eigenlijk niet meer stoppen haha.
heerlijk dit weer. lekker rustig rijden en alles komt goed.
echt winters kerst weer.
heb trek in stoofpot maar heb helaas niets in huis.

. Gewoon rustig rijden dan is er niks aan de hand. 

xan schreef:Sanne gefeliciteerd met je spring prijs. Super hoor.
En voor Nicole natuurlijk ook.
Ik had gister geen zin meer om van de bank af te komen.
En toen er ook nog werd verteld dat het gisteravond zou gaan sneeuwen, dacht ik, laat maar ik heb geen zin om over de dijk te gaan schuiven.
Ik hoop dat het gezellig is geweest.
In ieder geval was vanmiddag de chocolademelk op, en nu ook de Glühwein
. meelen schreef:Jij ook zo'n dag hoor.
Ron gaat zo aan de nieuwe vensterbank, als het klaar is ga ik het kerstdorp alsnog maken. (op de vensterbank dus)
meelen schreef:winnitou schreef:Ben benieuwd, geef je een seintje als het klaar is, dan komen we het bewonderen!
Nou, mijn feestje gaat ffies niet door. De lijm moet eerst 2 dagen drogen. Er moeten dus zware dingen op de vensterbank. En het kerstdorp is niet zo zwaar.

meelen schreef:Nah Winnitou, volgens mij staat er nog soep op je balkon hahaha
Is het stokbrood nog aan de vogeltjes gevoerd door Rowan?
Had ie trouwens nog wat over Ron gisteravond? Over de wii en een ruitewisserknop of zo?
Rowan lag in een deuk.

winnitou schreef:Ja, wel een paar keer.meelen schreef:Nah Winnitou, volgens mij staat er nog soep op je balkon hahaha
Is het stokbrood nog aan de vogeltjes gevoerd door Rowan?
Had ie trouwens nog wat over Ron gisteravond? Over de wii en een ruitewisserknop of zo?
Rowan lag in een deuk.
Vanmiddag al een kop soep gegeten, denk dat er nog een er zo in gaat. stokbrood is in de prullenbak gegaan (zopnder dat Rowan het weet).
Rowan heeft het volgens mij heel gezellig gehad, had over het sjoelen verteld en over de WII, dat Ron het voetbalspel maar niks vond omdat je niet met je benen voetbalde. Had verteld dat ze hadden gekart maar niks over een ruitenwisserknop. Zal nog wel een keer komen, kreeg Ron de inkt overzich heen