Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:tytje wat een lieve foto met nijn ben blij dat je zoon er zo weg van is
. xan schreef:Goedemorgen
Tjemig Sandra jij was vroeg vanmorgen
Veel plezier vandaag.
MiltonB schreef:zo pfff... veel te warm om te rijden heb de paardjes maar even lekker buiten laten spelen.
Ate heeft ook lekker ander half uur in het paddock gestaan. was spandoek vergeten met "wij willen ook op het land" erop

ATE schreef:MiltonB schreef:zo pfff... veel te warm om te rijden heb de paardjes maar even lekker buiten laten spelen.
Ate heeft ook lekker ander half uur in het paddock gestaan. was spandoek vergeten met "wij willen ook op het land" erop
ja word nou eesn tijd he dat ze het land opmogen zal je zien als we aan de beurd zijn dat mooie weer op is

ATE schreef:xan schreef:Dan komt die 1 juli van mij toch aardig in de buurt.![]()
En ik hoop dat er dan een prachtig daglandje is (en niet te ver lopen natuurlijk !!)
dan mag ik wel aan een wormenkuur gaan denken (voor No natuurlijk)
nono heeft vorig jaar toch ook op land gestaan ??????????????
Nicole1995 schreef:_sandra schreef:ga nu ff lekker douchen en dan heerlijk in de tuin zitten, onder de luifel!!!!!
Zeg dat wel,ik heb al gedoucht ga zo lekker zitten.was inderdaad heel warm het rijden.
Hoop dat Bowie Nicole een beetje met rust laat ,wat een beessie!!!