nou hallo.. ik mag 15 februari weer mee doen en ik denk toch dat mijn eerste keus mijn kleine vriendje word.. en anders doe ik toch iets meer een uitdaging als 2e keus haha ik ben net zo veranderlijk als het weer
Ik moet trix delen met julika, kim sonneveld (ken ik niet), marloes kerkhof (ken ik niet) en danielle echt veel
Stef_Winston schreef:Haha, ik zei al tegen m'n zusje, wel goed aanpakken want hij zal wel niet al te snel zijn Nee idd... maar ze had toch vorige keer ook goede punten ?
KarinW86 schreef:Ik heb nico helemaal voor mezelf geloof haahJa idd... chantal moet theo inrijden.... bijna niemand van de zaterdagochtend moeten inrijden behalve marinka paraat
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Haha, ik zei al tegen m'n zusje, wel goed aanpakken want hij zal wel niet al te snel zijn Nee idd... maar ze had toch vorige keer ook goede punten ?Ja 218
aatjuh12 schreef:mijn moeder durft niet mee te doen aan de f3 omdat ze galop ngo zo moeilijk vind Haha zelfs niet op Sophie ofzo?
Uhmm ja mss niet Weet niet of ik mag, aangezien m'n zusje pas laat moet en niet moet inrijden. Ik heb nog geen rijbewijs jammergenoeg
Stef_Winston schreef:aatjuh12 schreef:mijn moeder durft niet mee te doen aan de f3 omdat ze galop ngo zo moeilijk vind Haha zelfs niet op Sophie ofzo?haha nee.. ze denkt dat ze galop nog niet goed genoeg kan.. ze denkt dat je een f3 proef helemaal perfect moet kunnen rijden