LIQUITA schreef:Hoe laat gaan jullie donderdag die DVD kijken?
He Xan, niet stiekem nog wat tekst toevoegen he
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Hoe laat gaan jullie donderdag die DVD kijken?

ATE schreef:xan je kan die dvd toch op manege neerleggen dan kunnen wij ff kijken zondagjij heb toch al gezien hahahhahahaha
ATE schreef:Heej Johee liquita

LIQUITA schreef:ATE schreef:Heej Johee liquita
xan schreef:Maar jij bent er waarschijnlijk niet...en het wordt toch lastig om alle smurfen bij elkaar te krijgen.ATE schreef:xan je kan die dvd toch op manege neerleggen dan kunnen wij ff kijken zondagjij heb toch al gezien hahahhahahaha
Ik vind het best, maar het leek me zo leuk, gezellig en leerzaam als we met z'n allen konden kijken.
. Ze zijn ineens weg
. xan schreef:LIQUITA schreef:Hoe laat gaan jullie donderdag die DVD kijken?
hahaha die is grappig, ik was daar ook net over bezig.
LIQUITA schreef:Nou Xan en Ate, WELTERUSTEN dan maar he. Ze zijn ineens weg
.

xan schreef:ATE schreef:xan je kan die dvd toch op manege neerleggen dan kunnen wij ff kijken zondagjij heb toch al gezien hahahhahahaha
Ik vind het best, maar het leek me zo leuk, gezellig en leerzaam als we met z'n allen konden kijken.
LIQUITA schreef:Maar jij bent er waarschijnlijk niet...en het wordt toch lastig om alle smurfen bij elkaar te krijgen.

ATE schreef:LIQUITA schreef:Nou Xan en Ate, WELTERUSTEN dan maar he. Ze zijn ineens weg
.
ik ben er nog hoor kijk tussen door tv
xan schreef:xan schreef:
Ik vind het best, maar het leek me zo leuk, gezellig en leerzaam als we met z'n allen konden kijken.LIQUITA schreef:Maar jij bent er waarschijnlijk niet...en het wordt toch lastig om alle smurfen bij elkaar te krijgen.
We moeten voor donderdag dan alleen nog Sandra uitnodigen, want Sandra Smit en Marian rijden op donderdagavond.maak ff kopie dan
Maar ik wil hem ook wel meenemen hoor, maar dan moet ik hem weer snel terugkrijgen want we moeten nog wat onderdelen bekijken, (hoe lang die dus duren). En Tilly is er ook niet a.s. zondag, die zit in Egypte.

ATE schreef:heb vandaag 10 body warmers gekocht bij de action
ATE schreef:kopie maken???????????????????????????xan schreef:
Ik vind het best, maar het leek me zo leuk, gezellig en leerzaam als we met z'n allen konden kijken.LIQUITA schreef:Maar jij bent er waarschijnlijk niet...en het wordt toch lastig om alle smurfen bij elkaar te krijgen.
Maar ik wil hem ook wel meenemen hoor, maar dan moet ik hem weer snel terugkrijgen want we moeten nog wat onderdelen bekijken, (hoe lang die dus duren). En Tilly is er ook niet a.s. zondag, die zit in Egypte.
xan schreef:ATE schreef:heb vandaag 10 body warmers gekocht bij de action
Waar heb je die voor nodig dan ??????
waarschijnlijk carrousselclub ?

ATE schreef:kopie maken???????????????????????????
ATE schreef:Hahha...ik zag niet meerLIQUITA schreef:Nou Xan en Ate, WELTERUSTEN dan maar he. Ze zijn ineens weg
.
ik ben er nog hoor kijk tussen door tv
. ATE schreef:LEUKheb vandaag 10 body warmers gekocht bij de action
!!! Toch maar niet zelf naaien?.
. 
LIQUITA schreef:Sandra werkt op donderdagavond en ik moet nog bekijken of ik het ga redden.
LIQUITA schreef:ATE schreef:LEUKheb vandaag 10 body warmers gekocht bij de action!!! Toch maar niet zelf naaien?.