Rytm schreef:Jaweeeeelll.... Merel, Charlotte, Nynke, Joyce, Fab en mij ken je toch.
Haha voel me vereerd dat ik ook al lid ben van het oude 1 uur clubje, ben ik wel het allerjongste lid
Nou kinderen poe, heb het er ook wel veel over hoor met jochem en we willen wel soweiso kinderen. Als het nu zou gebeuren houden we het ook. Maar we hadden zoiets rond mijn 26/27ste is wel een mooie leeftijd, hoeft van mij ook niet vroeger!
Kan me voorstellen dat het zenuwslopend is Bonny, je had er wel een goed gevoel over toch? Nou hopelijk hoor je het binnekort en is het natuurlijk positief nieuws!
Whii heb zo veel zin in het IW. Had gister op Maxim gereden en het ging zooo heerlijk. Paard liep zo goed, echt een topgevoel.
Hadden ook zo'n leuke les gehad. Eerst gewoon figuren etc. maar voor de afwisseling haalde caro er eerst pionen bij voor een slalom, daarna balkjes draven en daarna kwam de grote bal erbij, zo grappig om te zien hoe paarden als ze ergens mee bezig zijn totaal geen aandacht aan dat ding schenken maar zodra ze er los naar toe moeten het ineens super eng is.
Maargoed ga dus dit weekend verder met Maxim, is kijken of ik de rechtergalop er in kan krijgen, dat kan ze namelijk niet echt
Owja en ik heb een nieuwe rijbroek besteld en volgens mij issie bij de buren afgeleverd maar ze zijn steeds niet thuis, vet irritantttt