Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 10:26

*Valt even binnen*
Leuk, al die herinneringen ophalen ;).

Ja Aukje, natuurlijk, die reed Naturel. Lang meisje idd, met kort bruin haar als ik het me goed herinner. Heeft volgens mij idd in de 10u les ook gereden.

Als ik nu zwanger zou worden, lastig idee. Ik ben net lekker bezig met een opleiding, maar ik denk niet dat ik het weg zou halen. Één van mijn grootste angsten is dat ik later niet zwanger kan worden, dus als ik het nu zou weg laten halen, en dan later geen kind zou kunnen krijgen..

Joyce, ik denk wel dat jij misschien één van de eerste word dan :) Of ik haha, gezien ik afentoe zo lekker klunzig ben met de pil he :=, haha.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 10:46

Bedoeld Aniek niet Aukje van Riant??

Dat soort vragen gaan ook in mijn sociale leventje vaak rond, moet er zelf nog niet aan denken hoor. Heb nog zoveel dingen die ik wil doen en van wil genieten, ben nog jong zat ;) . En voordat mijn studie af is, ben ik weer 4 jaar verder. ;) Heb er nu ook al 3 in mijn omgeving van mijn leeftijd met een kindje. Knap, maar moet er zelf niet aan denken ;) . Alles op zijn tijd ;) . En mocht het er ooit van komen, dan wil ik het wel een goede omgeving bieden en de mogelijkheid om leuke dingen te doen enzo.
Laatst bijgewerkt door Oliefjuh op 26-01-10 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 11:00

Ik wil eerst iig nog even een vaste baan! Heb altijd gezegd dat ik rond mijn 30e een mooie leeftijd vind! Maargoed, ik ben klaar met studeren, huisje kijkend, dus je weet het nooit!
Ken idd ook al veel mensen met kinderen en tegenwoordig gaat ook iedereen trouwen! Ik wil liefst ook eerst trouwen denk :P

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 11:01

Aukje van riant ja!

ik weet wel, al zou ik zwanger raken, ik denk ik ook het hou. Maar dat is net hoe de situatie is. :)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 13:13

Ik ook eerst trouwen :D

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 13:32

Ja, Aukje van Riant maar voordat ze Riant had/deed, reed ze volgens mij in de les van 10 uur zaterdags Rene..

En baby's, idd eerst studie af :j En dan kijken we wel verder :D

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 16:53

Wow! Wat veel berichten hier opeens!
Kinderen.. Nou ik voorlopig nog lang niet! Eerst lekker studeren :)

Ik kwam Aukje nog wel tegen toen ik nog in Alkmaar studeerde. Woont bij mijn ouders aan het eind van de straat volgens mij.(althans, daar woonde ze op een gegeven moment)

Ik heb vandaag weer de hele dag in de mediatheek op school gezeten. Was heel goed bezig vanmorgen vond ik zelf want was al om half 9 op school. Bleek de mediatheek pas om 9 uur open te gaan dus was lekker voor niets...
Vanavond lekker bankhangen voor de buis! 's Avonds ben ik niet productief wat studie betreft!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 16:57

Baby komt er bij mij nog lang niet! Moet nog 5 jr op school zitten :) Eerst maar eens keer kijken dan voor die tijd voor een huisje.

Jaa Aukje ken ik nog wel! Nog via jou Aniek.
Had auk nog x geholpen nadat ze met springen tegen een boom was gekomen. Met riant..

En aniek.. denk jij of joyce :)
En waarom ander bit? Omdat dit bit weer door dr mond schuift.. ze doet m zelf open maken dr mond en dan glijd ie weer. En ze had gister tong over t bit gegooid. Dus dubbelgebroken ga ik erin doen waarschijnlijk..

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 16:58

Oe... zondag gewoon een half jaar samen met mn vriend :D
Tis wat.. Tijd gaat snel!

En dan ook een half jaar terug, aangereden.. Voet is nog steeds niet goed.. Reumateloog snapt er ook niet veel meer van.. Moet voor een MRI scan..

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:06

Ja, sorry, bedoelde Riant :+ iig zo'n donkerbruin groot paard.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:19

Ja, met een grote bles nog volgens mij! Was opzich wel een mooi paard om te zien! En soms zo gek als een deur als ik dat goed herinner..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 18:01

Nee die was helemaal bruin toch? Lang geleden allemaal hoor.

Tis hier echt weer KOUD ineens. Bah. :P

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:03

Ja klopt! Was een jong ding dat ze hem kocht vaan poel. Hij kwam gelijk met Nero!

Nou ik heb denk ik voorlopig handen vol aan Mel, als die der veulen krijgt :D Dus ik denk dat ik ook voorlopig nog geen kinderen heb :+

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 18:07

Huh heb ik wat gemist? Mel drachtig?

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:19

nee ze gaat dit jaar natuurlijk nog een x heen omdat ze afgelopen jaar niet was natuurlijk :)

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 19:51

Hier ook weer erg koud Maaike!
Heb twee paar sloffen tegelijk aan zelfs! Vloer is zo koud en die krijg ik gewoon niet warm... Zit een garage onder mijn kamer en daar wordt natuurlijk niet gestookt..... Maarja, moet het er mee doen (of een andere kamer zoeken...)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 20:10

Ooh ik dacht al. :)

Oeh klinkt ook lekker Merel. Bij mij ook hoor, niet geisoleerde muren enzo en bij de deur zit een tochtspleetje dus kan stoken wat ik wil maar aan de andere kant van de studio wordt het gewoon níet warm. :(

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:30

misschien maar over een jaar of 2/3 een weddeschap doen wie er als eerst een kind krijgt? ;)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:05

dan al fioon? ben jij de 1e? hahaha.. nou ik voorlopig nog niet, moet zeker nog 3,5 jaar naar school....

Nog steeds niks van het clusius vernomen.. echt zenuwslopend

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:34

Rytm schreef:
Jaweeeeelll.... Merel, Charlotte, Nynke, Joyce, Fab en mij ken je toch.

Haha voel me vereerd dat ik ook al lid ben van het oude 1 uur clubje, ben ik wel het allerjongste lid :D

Nou kinderen poe, heb het er ook wel veel over hoor met jochem en we willen wel soweiso kinderen. Als het nu zou gebeuren houden we het ook. Maar we hadden zoiets rond mijn 26/27ste is wel een mooie leeftijd, hoeft van mij ook niet vroeger!

Kan me voorstellen dat het zenuwslopend is Bonny, je had er wel een goed gevoel over toch? Nou hopelijk hoor je het binnekort en is het natuurlijk positief nieuws!

Whii heb zo veel zin in het IW. Had gister op Maxim gereden en het ging zooo heerlijk. Paard liep zo goed, echt een topgevoel.
Hadden ook zo'n leuke les gehad. Eerst gewoon figuren etc. maar voor de afwisseling haalde caro er eerst pionen bij voor een slalom, daarna balkjes draven en daarna kwam de grote bal erbij, zo grappig om te zien hoe paarden als ze ergens mee bezig zijn totaal geen aandacht aan dat ding schenken maar zodra ze er los naar toe moeten het ineens super eng is.

Maargoed ga dus dit weekend verder met Maxim, is kijken of ik de rechtergalop er in kan krijgen, dat kan ze namelijk niet echt :+

Owja en ik heb een nieuwe rijbroek besteld en volgens mij issie bij de buren afgeleverd maar ze zijn steeds niet thuis, vet irritantttt

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 14:02

[EJL-ITP] Furia (PRE) - meest prachtige foto's door de jaren heen!

Overzichtje van Furia met foto's door Paoline :)

Bonny, word je dan een collega van Jitske? :D Spannend hoor!

Brr tis sowieso overal koud, ik haat dit weer, training met Furia ligt weer compleet stil (nouja, behalve beetje vrijheidsdressuur dan :D ).

Fabienne, ik bestel veel via internet maar kleding durf ik nooit echt aan, ivm passen. Maar ken het gevoel ja, heel vervelend. Met DHL heb ik wel eens gehad dat ze niet eens een briefje in de deur hadden gedaan, bleek pakketje al 2 dagen bij de buren te staan!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 14:46

haha jitske zit op het vmbo dier en ik dan bij mbo paard.. maar dan zijn we collega's nu eigenlijk ook al hoor :)

heb net gebeld maar hij neemt niet op, administratie gaat mailen, misschien heeft hij nu wel de laatste sollicitant

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 15:18

Spannend!
Vraagje trouwens, zit net op de site van Poelenburgh te kijken (mooie foto van Olivier trouwens!), is Skippy ernog? Had wel meegekregen dat Rescue er niet meer was maar Skippy eigenlijk niks over gehoord.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 16:11

helaas, ben niet aangenomen.. was interne vacture en enigste reden was dat ik extern ben. Nu iemand van uit grootebroek aan genomen, die overigens ook nog deeltijd doet dus daar ligt het niet aan.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 16:21

Skippy is geleast door Erica! :) Ziet er heel goed uit!