Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:41

Nouja we dragen allemaal hoeden dus natte koppies zullen we niet krijgen. Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 13:05

Als jij een strohoed hebt: die kunnen niet tegen een echte plensbui...

Vanmorgen generale repetitie in de trail. Als Rejoice morgen wel haar voeten optilt bij de trot-over ben ik helemaal gelukkig.

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 13:47

Leuk hoor 2 dames met zo'n dure hobby Tong uitsteken heb ze net even aangekleed van top tot teen, mag morgen wel een inzameling houden op stal Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 14:33

Ik heb een mooie hoed Lovers een mooie nieuwe broek Lovers mooie nieuwe laarzen Lovers en een mooi nieuw hoofdstelletje... Lovers

Heb trouwens een mail terug! De teugels worden verstuurd Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 16:27

Hallo allemaal!

Ok ik heb nu:
Whis gewassen
Stace gewassen
Van beide paarden staarten geplozen
Een geschoren paard (Angelique the best Go jij! Go jij!)
Zadel gepoetst
Laarzen gepoetst
Showblanket
Outfit halter
Outfit pleasure
Hoed
Make up
Mooi halter halster

Eeeuuhm ben ik wat vergeten? Ziek Ohja, heb Stace en Whis behandeld met een 'vuilafstotende' spray Nors opkijken Hopelijk hebben onze paardjes dat ook begrepen...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:18

(Pssst teugels Schijnheilig )

Thnx Beau, je bent geweldig Go jij! Go jij! maar dat weet je zelf natuurlijk ook al. Tong uitsteken Weet jij btw hoe laat 't eerste onderdeel begint? En is Whis al in the mood voor de wedstrijd? Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:26

Ohja bij mij is zo goed als alles klaar, ik moet alleen nog strijken... ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:40

Hihi ik heb mijn mams strijkopdracht gegeven Clown

Ohja teugels! Die zitten aan het hoofdstel waarmee ik pleasure ga doen, dus dan haal ik ze daarna even eraf voor je Ja

Volgens mij begint de halter om 10u, heb om 08u met Judith afgesproken bij het station Gaaaap Whis is geloof ik wel in wedstrijdstemming nu met haar kale oren Sigaar Ben erg benieuwd hoe de paarden het morgen gaan doen!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:43

Ik ga zelf een poging doen tot strijken... Huilen van het lachen

Thnx, je bent top! Go jij! Go jij!

Volgens mij gaan wij om half 8 rijden... Gaaaap Ik ben ook heel benieuwd, maar ik vind 't voorbereiden op een wedstrijd sowieso al erg leuk. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:48

Haha wat een weekend he? Ja, voorbereiding is altijd erg leuk. Is het niet dat ik echt enorm kan stressen om dingen als wedstrijden Nagelbijten / Gniffelen

Ja, Judith zei idd al dat jullie er om 08u moesten zijn. Ben er zeker van dat het een ongelooflijk gezellige dag gaat worden! Vet veel inschrijvingen ook joh! Haha!

Strijk se Sigaar

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:50

Ik denk dat ik 't strijken nog een kwartiertje uitstel... Nagelbijten / Gniffelen Volgens mij heb ik behalve 't te strijken gedoe alles redelijk compleet.

't Zal idd wel heel gezellig worden, en megadruk... ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:54

*LOL* Volgens mij schrikken onze paarden zich rot als ze morgenochtend wakker worden en ineens alle voorbereidingen zien ROFL

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:56

ROFL Zie Stace al kijken met d'r ochtendhoofd en een plukje hooi in d'r mondhoek... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:57

Haha met enorme ogen Wow! 'Het is zondag hoor mensen!'

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 07:04

Het is inmiddels Maandag. Ik heb genoten gisteren, maar wat een woei, en ik heb vandaag geen stem meer over! Ik ben erg trots op beide dames, met Glory een eerste prijs in de Pleasure open en Rejoice een eerste prijs in de Reining Manegepaarden.

Evelien zei dat we misschien proberen dit jaar een tweede wedstrijd te organiseren, dan ben ik weer van de partij hoor!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:22

Môgge allemaal.
Ik heb geweldig genoten. Tucker was héél braaf en we zijn zelfs 5e geworden in de reining beginners. Haha!
Ook aardig wat staartzakken verkocht! Had er ook zo'n 80 mee en ben met minder dan de helft terug naar huis gegaan. Ook mede dankzij Evelien van Eurohorse, die kocht er 30! tegelijk bij me, dus Paard en Naald gaat nationaal Cool
Het was wel een lange dag.

Tussendoor heb de ,inmiddels oude, eigenaren van Babe nog even laten zien hoe ze erbij staat en hoe ze nu is. Ze vonden dat ze er prima uitzag en er goed bij stond. Ze was dus alleen zadelmak gemaakt en wat stap, draf en galop en daarna meteen met meerdere oudere paarden een enkele keer naar buiten geweest, dit alles op Texel. Ze heette bij hun Mermaid, dus toen Evelien aan Djulita vroeg of ze mij wilde zoeken om Babe te laten zien, dachten ze dat het over een ander paard ging.

Ik heb vandaag lekker vrij en heb tot kwart over 10 geslapen, was best wel bekaf, ook vanwege slaapgebrek van de afgelopen weken. Ik ga zo eerst nog 2 staartzakken maken (ik krijg er geen genoeg van Haha! ) en dan even langs mijn werk en daarna naar stal.......

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:47

Ik heb een heleboel mensen met die rode met zilveren paisleymotief staartzak langs zien komen, heb je daar nog wat van over? Ik heb door al dat speakeren nieteen de tijd gehad om bij Evelien te kijken, en ben er ook niet meer aan toegekomen om bij jouw te komen kijken.

En Paard en Naald was een groot succes, IJp, je hebt jezelf wel op de kaart gezet! En hoeveel tijd heb je gezeten voordat je die 80 staartzakken af had?
Zijn er nog foto's gemaakt van jouw nadat Rob je had opgemaakt? Zag er echt niet verkeerd uit hoor!

Omdat je zei dat je de oude eigenaren van Babe hebt gesproken, is Babe inmiddels verkocht?

lovemyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:17

hey allemaal:D
De wedstrijd was zeer geslaagd Haha!
teruggegaa met 1 ste prijs showmanship at halter
4 de prijs pleasure beginners
enin de open reining 0 score 1 spin teveel ahah
Ik vondt dat diamond goed haar best had gedaan in de reining ze stopte echt lekker Haha!
hoop dat iemand mooie stopfotos's heeft gemaakt
Trudy je heb heel goed omgeroepen Haha!
bedankt ervoor
xx denise iedereen gefeliciteerd met de prijzen Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:28

Jeuzes ik ben moe Gaaaap

Stace zag er gisteren heel gaaf uit en ze was zooo cool Lovers , mijn grootste angst was dat Stace 't toch wel errug eng zou vinden, maar ze was zoooo liev. Lovers

't Was gister gezellig Go jij! Go jij! wel vermoeiend... Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:29

Wow! Wat een dag!

Het was echt geweldig, alles leuk georganiseerd en heel gezellig! Ben super trots op Whis met onze 2e plaats pleasure beginners *LOL* Maar was vandaag wel moe, had gelukkig vrij dus heb een beetje uitgeslapen en we zijn vanmiddag al bij Whis geweest. Ik was gisteren zo moe dat ik om 21u30 in slaap ben gevallen en vanmorgen 09u wakker werd ROFL

Ik ben ook erg benieuwd naar alle foto's die zijn gemaakt!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:18

@ Cassidy; ik heb de stof niet meer op voorraad, maar ga binnenkort weer stofjes zoeken Haha! .Zal aan je denken.
Ik doe gemiddeld zo'n 10 á 15 minuten over een staartzak, als je kan rekenen weet je hoe lang ik in totaal bezig ben geweest Bloos

Ik had ook nog 14 waardebonnen voor staartzakken, waar er reeds 6 van ingeleverd zijn. Ik kwam met totaal 21 staartzakken weer thuis Rolleyes dus genoeg weg gedaan. Maar ik heb er nog zeker 150 liggen voor de maak! Dus ga deze week weer vrolijk aan de gang......

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:21

Nog steeds niet toevallig zo'n stofje tegen gekomen? ROFL
Afbeelding

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:30

Neh sorry!!!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:31

oh ja, Babe is nu dus officieel van Evelien en gaat vanaf 1 juli ook manege werk doen! Jessy gaat nl in de lease, naar Bianca. Die is er gisteren een paar keer mee gestart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:38

Ja Wist het idd al even, echt leuk voor Bianca.

Leuk dat Babe een lespaardje wordt! Weer een Palomino erbij!