Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:vandaag toen ik ging mennen kwam er nog iemand mennen en er was ook nog iemand aan het rijden maar met z'n 3 en konden we prima sturen
En ieder heeft toch lekker zijn eigen ding gedaan.
Moet ik alleen nog even vertellen dat ik was afgestapt om poep te ruimen en er iemand aan de kant stond en riep (Gauw weer zitten dat is gevaarlijk ik ruim het voor je op en als er weer poep ligt roep je keihard POEP) dus ik verder gereden en ja hoor weer mest van WW dus ik roep keihard POEP!!!!!!!!
Wat denk je er gebeurde niks, er kwam niemand dus heb ik het na rijden maar opgeruimd
roxxxiejjj schreef:Flurk schreef:vandaag toen ik ging mennen kwam er nog iemand mennen en er was ook nog iemand aan het rijden maar met z'n 3 en konden we prima sturen
En ieder heeft toch lekker zijn eigen ding gedaan.
Moet ik alleen nog even vertellen dat ik was afgestapt om poep te ruimen en er iemand aan de kant stond en riep (Gauw weer zitten dat is gevaarlijk ik ruim het voor je op en als er weer poep ligt roep je keihard POEP) dus ik verder gereden en ja hoor weer mest van WW dus ik roep keihard POEP!!!!!!!!
Wat denk je er gebeurde niks, er kwam niemand dus heb ik het na rijden maar opgeruimd
Mooizoo!![]()
Hahhahha lekker danSta je leuk voor niks poep te roepen