Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:59

En vanmiddag had ik zomaar ijsvrij Clown Nouja, er waren wel erg veel werknemers, dus riep ik om een uur of één naar mijn baas: 'Anders vind ik het niet erg om naar huis te gaan hoor, ik ben zo behoorlijk zinloos.' en ik mocht uiteindelijk ook. Dus toen ik thuis was warme kleding aangetrokken en gegaan Lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:35

Oh, verdorie Clown Luxe probleempje. Ik had opgeschreven dat de kermis Ulft Juni was en heb een vakantie begin Juli geboekt. Precies over de vakantie! Dus mis ik die kermis. Verdorie.

Vakantie wordt als het goed is wel super, super gaaf! Ga met een vriendin naar Griekenland: Rhodos Haha!

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:17

Rhodos ben ik ook geweest, erg mooi! Waar ga je precies naar toe?

Ik ben wel weer toe aan zomer..

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:51

Rhodosstad :j We zitten in de buurt van het centrum, dicht bij het strand en in een appartement dat goede resenties heeft :) Moet dus helemaal goed worden :#

Het is hier trouwens stil!
Hoe is het met Imke, en met studies van Tessel en Annemarie?

Met Mazzel gaat het trouwens wel weer stuk beter. Vrijdag stapritje buiten gedaan, of ten minste. Het plan van mezelf was een stap/draf ritje langs een paar bermen (kan precies een mooi rondje doen). Mazzel was druk! Hij is nog steeds super ongedurig, dus het ritje was een en al huppeltjes, bokjes, dribbeltjes. Hij luisterd dan nog wel, maar is zo druk in zijn kop :oo En ik kon hem ook niet even een lekker stuk laten draven om uit te razen, dus het bleef een gespannen ritje. Laatste stukje kwam ik een stalgenoot tegen met een heel relaxt paard en dat had gelukkig nog een goede invloed op Mazzel. Maar ik hoop dat het snel weer normaal weer wordt, de boel ontdooit en Mazzel ook weer het weiland op kan. Dit was iets minder grappig :+

en verder heb ik volgende week weer een tentamenronde en moet ik hard gaan leren ;)

en ga ik waarschijnlijk week 4 en week 6 doen met de ponykampen. (Nog geen bevestiging van week 6, maar ik verwacht dat dat gewoon doorgaat). Dus precies om de trektocht heen!

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:25

Heej Fenn,

Inderdaad erg rustig hier. Met Imke gaat het super. Echt een voorbeeldig meisje. Morgen moet ik jammer genoeg weer aan het werk. Ik had niet verwacht dat ik zo'n huismuts zou zijn... ;)
Hoorde van mijn zusje de verhalen van gisteren in Hellendoorn. Altijd leuk die wedstrijdjes.

Zelf gisteren heerlijk gereden. Wel een beetje miezerig,maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben even ouderwets onbenullig hard gescheurd de terugweg. Wietske vloog langs Jelmer, maar was gelukkig zo weer terug te krijgen..

Fijn dat het met Mazzel weer een stuk beter gaat! Ik denk dat hij even zijn energie weer kwijt moet.

Succes met je tentamens.

Ps. Welk appartement? ik zat toen ook in Rhodosstad, erg leuk!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:29

het europa Appartement (of Appartement europa, kan ook) :)

Oh, aan het werk weer, sterkte hoor. Hoe doen jullie dat met Imke? Oppas thuis of crèche?

Mazzel moet inderdaad zijn energie kwijt. Verdorie :+ Dinsdag weer les, eens kijken wat er dan uit te rijden valt :j

en ging het goed op Hellendoorn? Welke pony's waren mee? Vielen ze weer zo erg in de prijzen als in mei?

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:35

Misschien voor die tijd even rondslingeren? :P Dat ie iets van zijn engerie kwijt is
Heel veel succes in ieder geval

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 09:06

*geeft even een levensteken
Annemarie leeft nog :j Ik post alleen niet meer zoveel op Bokt :=
Ik kijk een paar keer per dag (tsja, toch verslaving) wat er te doen is en ben dan vrij snel weer weg, na het lezen van een paar interessante dingen..
Verder ben ik nu half ziek (verkoudheid/griep die beide nog niet doorzetten), druk met mijn vakken en druk met een heleboel geregel rondom orkest, waar ik eindelijk ben bevorderd naar het A-orkest. :) Mag zaterdag meerepeteren. Heb de stukken even geluisterd op YT, maar oooojeeee := Té snel.. maar dat komt vast nog wel ofzo. Verder bijzonder weinig te melden.

@Fenn: Leuke vakantie! En succes met Mazzel. Was er nog niet aan toe gekomen je uitgebreid terug te krabbelen.

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:57

'Heeft het idee dat hier weinig te beleven valt...'

Gisteren met Mariska en klanten het bos ingeweest. Was wel erg lekker, helaas klein regenbuitje. Was wel erg leuk om met die mensen te kletsen. Het waren nederlanders die in Zuid-Afrika een bedrijf hadden opgestart waar je ook kon paardrijden tussen de zebra's en de olifanten.. Wel erg bijzonder om die verhalen te horen... Ik denk dat ik maar ga sparen ;)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:14

Gaaf, waar was dat, weet je dat? Laat ik nou net een keer hebben paardgereden tussen de zebra's en de olifanten O:) maar dat was idd echt heel erg gaaf!

Fenna, hoe is het nu met Mazzel?

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:20

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:59

Ah, dat is helemaal in het noorden, bij de grens met Botswana zo te zien. Mooie plek lijtk me dat hoor! Echt heel gaaf, en wat hebben ze veel verschillende activiteiten! Als je de kans krijgt moet je er maar eens heen gaan Marianne :j

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 08:39

Met Mazzel is het geloof k wel goed, vanmiddag weer les :j

Gister bij Blanka geweest en samen naar de Jumping. Eerst 's ochtends daar paardgereden. Ik kreeg een superschattig pony'tje uitgeleend een hafxAppaloosa en echt een heerlijk ding. Wel nog jong, maar ik kreeg het wonder boven wonder aan het eind nog fijn aan het lopen ook...
daarna Jumping, wat ook super gaaf was :j Springen was spectaculair en het dressuurgala heel leerzaam ed :)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 11:41

Oh ja, leuk! Ik ben er twee jaar geleden ook geweest, is wel een gebeuren he? Ik vond die inrijbak wel leuk, waar je alle grote springruiters kon zien losrijden. Verder heb ik niet veel gezien, alleen de springwedstrijden, we zijn er maar 1 avond geweest toen.

Ben je met Blanka op buitenrit geweest? Wat gaaf zeg!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:39

Nee, ik mocht daar een tijdje in de bak hobbelen. Dus we hebben samen in de bak gereden, zij op haar Toob, ik dus op Sjonnie (zo heette de hafxAppaloosa). Ik vond het toch zo'n fijn paardje. Aan het begin ben ik altijd een beetje huiverig wat betreft oppakken en echt goed doorrijden, zeker als de eigenaresse aan de kant staat. Op een gegeven moment toch zweepje erbij gevraagd en de boel wat opgepakt en toen was ik toch zo even heel leuk aan het dressuren _O- Maar paardje was ook gewoon echt heel fijn, alleen de gallop koste hier en daar wat moeite. (en vroem... daar viel Sjonnie uitelkaar := )

De inrijbak heb ik eigenlijk nauwelijks staan kijken. Wel nog even naar een achttal van Friezen, die een supershow gaven. De springwedstrijd, grote prijs 1,60 was echt ontzettend spannend. In de barage was een iteliaan, van wie wij echt dachten dat hij zou winnen, want hij had een super snel paardje, die een langer lijntje nam zodat hij beter uitkwam. Was echt een gok van hem, maar de Iteliaan dacht blijkbaar dat hij dan nog steeds snel genoeg zou zijn. Dat leek er ook echt een tijd op. Totdat er een Ier was die het korte lijntje was en hierdoor toch sneller was! (Een ander die heel snel ging en het korte lijntje reed was 0.01 sec langzamer :oo ) Heel het publiek leefde enorm mee.

Maar het is inderdaad een enorm gebeuren, ik vond vooral dat veel mensen zo poepsjiek waren. Alles was ook ontzettend duur, iedereen deed alsof hij/zij helemaal geweldig was. Ik moest er soms wel om lachen :o
O, en ik ben Shanna van bokt nog tegengekomen :) Die was helemaal druk. Een door haar geschreven kur was in een kliniek gebruikt!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:53

Ja, spannend kan dat zijn he? Dat hadden wij ook hoor, je zit op een gegeven moment echt geweldig mee te leven en iedereen zit in spanning enzo. Ik vond het alleen niet zo leuk om te zien hoe zenuwachtig die paarden af en toe waren. Vooral bij de prijsuitreiking; van gekkigheid wisten die beesten niet waar ze het moesten zoeken met die klappende mensen, de lichtshow en keiharde muziek en al.

En wat leuk dat je Shanna bent tegengekomen, heb je nog met haar gekletst? 'Hee, ik ken jou van bokt' :D

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:57

Ja, ik heb nog even met haar gepraat. Ik had haar nummer gekregen via msn en ze sms'te me al. Toen zag ik haar voorbijwandelen en kon ik het niet laten haar even aan te spreken ;) Die vertrekt vandaag naar Londen trouwens.
Wel altijd raar om bokkers tegen te komen, maar ook heel leuk :)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:15

en 4 van de 7 tentamens alweer gehad :) Heb er gelukkig een beter gevoel over dan vorige keer. Nu de rest ook nog doen!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 18:27

Goeeed! Had je je vertering & bloedsomloop? Hoe ging het?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 12:08

nog maar één :D

en Annemarie, mijn biotentamen, ging eigenlijk wel :j

Ik heb echt heel veel zin in de zomer. Ben ik van alles af :)

Trouwens, wanneer krijg jij instructies over jouw zomerbaan Annemarie? Weet je er al meer van?

en hoe is het met de rest?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 12:42

27-29 maart heb ik trainingsweekend :)
Maart wordt echt overvol :=

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:14

Heej Fenn, nieuwe avater?!

Ik heb woensdag op het Lamoen meegedaan met een potje paardenvoetbal... Stelde eigenlijk niet zoveel voor, alleen een heleboel lol!

Ik heb geprobeerd Joey bitloos te rijden in de bak, maar helaas zat er niet zo veel stuur op.. haha

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 18:39

Leuk , paardenvoetbal! Hebben ze daar een geschikte bal voor op t moment? Dan kunnen we dat met de ponykampen ook wel gaan doen :D

en jep, nieuwe ava. Wel geen neusje, maar ach, ik vind deze wel leuk :+:

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 22:23

Oké, een feestje en dan doen ze als thema hot en cold := :?

Jeah, guess what, ik heb geen idee wat ik aan moet :+

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 10:06

een bikini en een bontmuts...

een skipak met teenslippers...