Nee, ik mocht daar een tijdje in de bak hobbelen. Dus we hebben samen in de bak gereden, zij op haar Toob, ik dus op Sjonnie (zo heette de hafxAppaloosa). Ik vond het toch zo'n fijn paardje. Aan het begin ben ik altijd een beetje huiverig wat betreft oppakken en echt goed doorrijden, zeker als de eigenaresse aan de kant staat. Op een gegeven moment toch zweepje erbij gevraagd en de boel wat opgepakt en toen was ik toch zo even heel leuk aan het dressuren
Maar paardje was ook gewoon echt heel fijn, alleen de gallop koste hier en daar wat moeite. (en vroem... daar viel Sjonnie uitelkaar
)
De inrijbak heb ik eigenlijk nauwelijks staan kijken. Wel nog even naar een achttal van Friezen, die een supershow gaven. De springwedstrijd, grote prijs 1,60 was echt ontzettend spannend. In de barage was een iteliaan, van wie wij echt dachten dat hij zou winnen, want hij had een super snel paardje, die een langer lijntje nam zodat hij beter uitkwam. Was echt een gok van hem, maar de Iteliaan dacht blijkbaar dat hij dan nog steeds snel genoeg zou zijn. Dat leek er ook echt een tijd op. Totdat er een Ier was die het korte lijntje was en hierdoor toch sneller was! (Een ander die heel snel ging en het korte lijntje reed was 0.01 sec langzamer
) Heel het publiek leefde enorm mee.
Maar het is inderdaad een enorm gebeuren, ik vond vooral dat veel mensen zo poepsjiek waren. Alles was ook ontzettend duur, iedereen deed alsof hij/zij helemaal geweldig was. Ik moest er soms wel om lachen 
O, en ik ben Shanna van bokt nog tegengekomen
Die was helemaal druk. Een door haar geschreven kur was in een kliniek gebruikt!