Goed goed. Ze was een beetje bang, omdat 't al donker was en omdat de piste niet overal evenveel verlicht was. Mo vo de rest ging het al veeeeel beter of vorige keer.
haha ik had ook informatica 2de uur! ma we mogn nie op internet! tgaat over excel en das mega saai keb gereden met desprit en tging goed ma die stomme paarden die naast aar lopen waren heel aant flippen haha
nee , kan da nie halen want normaal bennek dus thuis om 6.00 ma m'n bus kwam nie af dus ebk een lateren moeten pakn en kwas ma thuis om 15 voor 7 ! en ookal moest ik vroeg thuis zijn dan nog zou ik et niet kunnen halen moest ek te voet gaan
twas les van janus, want sabine kon niet komen. kmoest van janus op madonna, had er nog nooit mee gereden. en in lag ik nogal ver weg op de grond zo bokken
Ik ben door. Morgen om 5uur opstaan , kben naar Normandië. Yulan komt nimeer on line allesinds vananvond.
Kben vrijdagavond terug en zaterdag ebk scan van m'n knie , maandagavond naar de huisdokter en dan gaak zien ofdak een operatie moet ebben of gewoon rusten.