hahahahahaha maar wel dat ik wedstrijd moet rijden en dan doe ik m maar op het makkelijkste paard van stal .
denk trouwens idd dat ik morgen op bo zit ofzo... aangezien ik het ook (heeel stom) toen bij yvon gezegt had.... djolly is kruipel dus die wordt het toch al niet... ennuh owww boy of omar zou ook nog kunnen. maar ik denk toch dat het bo wordt...
maaaaar ik gaat dr vandoor lekker stappen in amsterdam kan gelukkig toch morgen uitslapen , dacht eerst dat ik 10 uur school had maar ik ben vrij... Dus hoef alleen maar Atlas om 1 uur binnen te zetten... Dus dat is wel fijn
Waar aanwezig wen? Op school? Ik moet morgen ook naar school Normaal ben ik een dag in de week vrij, maar nee dat hebben ze nu ook weer lekker ingedeeld. Naja het is maar 1,5 uur!
is dat gevaarlijk? komt er morgen iemand mij halen. Elke gek kan volgens mij bij de dgk roosters komen.. oke, alleen niemand weet dan in welke groep ik zit.
Waarneer komen jullie? en waar gaat de vakantie met Major dan heen?
Ik ben net naar school geweest. Kom ik in Den Haag aan hoor ik dat de les niet doorgaat... Dat gekke mens was spontaan ziek geworden, het zal wel ernstig zijn *Ahum*, maar dat had ze dan ook gisteren wel kunnen verzinnen
Daar hebben docenten wel meer last van... Wij waren met 2 klassen die hetzelfde hadden, wilde ze ons bij de andere groep zetten! Vonden we niet goed, dus wij protesteren en toen bleef de andere docent toch maar om ons les te geven.
Hahaha, daar zijn de onze niet zo weg van. Die Bowie-hond van ons vind het veel leuker om heel hard een de riem te gaan trekken (met zijn bek uiteraard ) of ermee weg sprinten....
Pfff ik ben mijn rooster van voglende week even zelf aan het bijwerken Hopenlijk is iedereen het een beetje met mijn planningen eens!