manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 19:19

Echt cool hoor, een 4 jarige die zo braaf bitloos is! Weet je al of je ze nog een week kunt rijden of dat je toch mag ruilen? Wel heel fijn dat er geen ongelukken zijn gebeurd, alleen jammer van Jo d'r paard! Ben ook benieuwd naar de film: wie is het haasje 2? Haha!
Nous heeft vandaag hard gewerkt bij Carolien aan de longe. Mevrouw liep eerst op de ene hand heel braaf, maar op de andere hand brak plots de stress uit en werd ze een scheurbom van 10 minuten. Kims, Nel en ik hebben het met veel interesse bekeken: wel een toffe manier om te longeren, ook met balkjes! Terug naar de wei was ze nog steeds hyper haha! Zaterdag doen we het nog eens met Nous, dus wie weet zijn wij dan genoeg geïnstrueerd om jou uit te leggen hoe of wat, want het is best ingewikkeld zo!
Vandaag lekker gelest, alleen was ik op een gegeven moment echt kapot, omdat ik hem flink moest activeren van achter in draf en galop, waardoor ik van voren op een gegeven moment wat armen miste haha!! Wel wat leuke nieuwe dingen weer gedaan zoals wijken en hij liep fijn ontspannen.
Hoor trouwens hier thuis al de Danceparade, behoorlijk feestje geloof ik! Ik ga zo naar Vlissingen, lekker op het terras hangen met Naomi. Gaan jullie nog leuke dingen doen vanavond?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 20:08

Hoi hoi,
Thirz, wat leuk van Coos, dat ze zo braaf is!
Fijn dat de week ook goed ging!
Op naar de 2de week, hopen dat je weer lekker weer hebt!
Ja Nous deed wel goed dr best op het begin en het eind. Ja
Ze moest ook over balkjes, dat vondt ik wel intressant, heb al zin om het met voice te gaan proberen!

Ik heb ook weer lekker gelest met Voice, waren eerst van plan om alleen maar 20 min. staples te doen.
Maar ik had er zoveel zin in, dat ik zei; we doen wel gewoon les.
En t ging super. OK dan!
Ik dacht na zoveel weken niet gelest te hebben dat ik wel achteruit was gegaan, maar dat vondt Carolien van niet, ze vondt het super gaan. Bloos
Schouder voor, wijken, ging allemaal super.
Ben super blij!!!!
En net als Bianz, waren Vocie en ik ook kapot na de les.
t was ook zo warm.

Daarna gezellig met Carolien en Bianz een ijsje gegeten (én meer.....) bij John.
Dat was super gezellig.... toch Bianz!? Haha! Hyper!

Veel plezier vanavond Bianz, ik ga plat liggen vanavond, want moet bijkomen van mn les... haha. Knipoog

Mariekje, hoe ging het rijden vandaag?

Bar; leef je ook nog ergens? Clown
Je bent zo stil...
Nog wedstrijd gehad?

Cis, hoe is t?
Ik zat gister met mn kettingen op de braderie in Vlissingen, en toen kwam je moeder langs en heeft toen een ketting bij me gekocht.
Echt super leuk!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 11:26

Zo ik meld me ook weer even, heb vakantie en heb het echt super druk!
Gisteren naar de dance parade (hof van tange) geweest, was echt super leuk!
Verder veel genieten van het heerlijke weer, heb het wel getroffen Haha!!

Met shaar heb ik de afgelopen dagen niet zo goed geoefend, het is ook zo warm! Dus lekker buitenritjes en niet te intensief dressuren. Vanavond ga ik met Iris en de paardjes naar het strand Haha!!
De eerstvolgende wedstrijd is 3 augustus, dus ik heb nog even de tijd om weer in het ritme te komen, haha!

@ Thirz: klinkt idd als een super paard zeg! Waarom reed je haar bitloos eigenlijk?

@ Kim: ben je al ontploft? Ben eerlijk gezegt best benieuwd hoe je buik er nu uitziet! Je zult het wel zwaar hebben met die hitte!

@ Bianca: stoute Orson dat hij je allemaal aan het uitproberen is! Gewoon consequent blijven, dan heeft hij vast snel door dat het hem niet gaat lukken om de baas te worden Knipoog

@ Nel: super dat je les zo goed ging!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:19

Hoi hoi,
wat een warm weer hé!
Maar we mogen niet klagen want heb dit liever dan de regen... Knipoog

Bar, lekker hoor dat je vakantie hebt, je hebt je vakantie goed uitgekozen, tis super weer ervoor!

Kims/ Bianz; t was toch niet zo goed met Daniël, Hij voelde zich niet zo lekker en heeft sinds gister heel veel spuitluiers en heeft vanacht heel zn bed ondergespuugt.
Echt zielig, heb toch m,aar de huisartsenpost gebeld en toen zeiden ze dat ik moest opletten dat ie geen koorts krijgt of gaat hoesten of benauwd wordt.
Dus hoop dat het goed komt.
Maar verder is ie vrolijk! Knipoog

Mariekje, wil je morgen nog les?
Hoelaat?
Want dan weet ik hoelaat ik naar stal ga, want wil nous van te voren nog rijden en na jou voice nog longeren.
Druk druk druk, maar leuk!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 09:50

En toen... was t mooie weer op Clown
Maar t was de afgelopen dagen zeker warm! Gister dus ook maar lekker even het veerse meer opgezocht Haha! Heeerlijk! Toen was t wel te doen Ja Tink vind dat zó lekker hè: zwemmen in t veerse meer. Hij heeft echt een uur lang met me mee gezwommen! *met stukjes even naar t ondiepe natuurlijk* Die was best moe 's avonds Tong uitsteken
En je boft idd Bar zo met je vakantie. Hoelang heb je vakantie? Genoten van je strandrit? Haha! Hopen dat t nie te druk was nog zo 's avonds.

hihi, Bianz vraagt voor sinterklaas een paar extra armen voor op Orson Vork
Was druk op t terras zeker? Nog net laatste dagje van de kermis ook, of was die al een end opgeruimd? Jups, wij gingen die aaf nog leuke dingen doen: naar Tarzan Haha! Was echt super leuk!

Kim dus lekker naar Nous geweest Lachen Ervan genoten Kim? Lekker zelf wat kunnen poetsen en doen? Nog meer heimwee naar t rijden gekregen zeker?

Nou, beter kan toch nie Nel? Even rusten en dan gewoon op je oude (miss betere) niveau verder gaan? Haha! Leuk hoor!
Tis zonde Daniël.. Hopen dat ie snel weer beter is!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:54

Phoe, van t weekend idd lekker warm weer; heerlijk, maar niet als je intensief gaat rijden denk ik! Maar jullie hadden weer fijn gelest Lachen Ben ook erg benieuwd naar die manier van longeren, heb je foto's?
Zo Nel; jij hebt t druk en dan ook Daniel niet helemaal fit, beterschap!
Hier is t nog wel mooi weer hoor Anne Knipoog Maar vrijdagavond + zaterdag eind v/d middag en avond is het hier echt nood-weer geweest. Veel onweer en niet normaal hoeveel regen. Bloos! Alles was ondergelopen en hele verkeer stond stil. Die paarden stonden echt in een zwembad. Dus nu kan alles een beetje drogen. Leuk naar Tarzan Ja
Bar: geniet nog maar lekker van je vakantie!!

Ga deze week weer op Coos (heb de andere ervan afgestuurd, haha Clown ) Reed dr bitloos omdat ze wondje in dr mond had. Dus keuze was: of ander paard of bitloos. Na ff geprobeerd te hebben durfde ik t wel aan en het is gewoon super gegaan!

Hier nog wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In de zandkuil:
Afbeelding

Afbeelding

Bonte avond act Huilen van het lachen
Afbeelding

Best veel Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 12:57

Heb t zaterdag erg naar mijn zin gehad op stal! Het was ook alweer zo lang geleden. En eindelijk Bianz zien rijden op Orson, had 'm alleen nog maar op stal en in de wei gezien. Gaaf ding hoor onder het zadel, maar wel een hoop paard om bij elkaar te rijden! Kon me heel goed voorstellen dat je geen armen meer over had Bianz!
Het eerste stukje longeren met Nous ging super. Totdat ze weer een plaat voor dr kop kreeg, toen was de ontspanning ver te zoeken Clown Maar ach, ik heb mijn paardje weer aan het werk gezien! En heb dr ook nog even lekker kunnen poetsen enzo. Was echt dood en doodop toen ik thuiskwam, maar had verder nergens last van. Voor herhaling vatbaar dus Haha!

Ohjee Nel, is Daniël al weer wat beter? Dan was het toch niet van de afwasmiddel! Fijn trouwens dat je les zo goed ging. Het was gelukkig ook niet aan je te merken na afloop Haha!

@ Anne: waar heb je gezeten aan t veerse meer? ik was er namelijk ook. Ik zit standaard bij de Piet Clown Alleen was het water echt te ranzig omdat alle algen los in het water lagen. Bah!

@ Bar: Was het niet vreselijk warm op 't Hof? Leek mij nou echt niks om daar te staan haha! Ik ben trouwens nog niet ontploft, helaas Knipoog Foto's plaats ik regelmatig op mn website Lachen Heb nu ook weer onderwaterfoto's die ik zsm plaatsen Lachen

@ Thirz: Nou, gelukkig heb je tussen de buien door toch lekker kunnen rijden Lachen Echt zo gek, hier is het t/m zondag gewoon helemaal droog gebleven. Ik hoorde op het nieuws dat derest van Nederland nogal last had van de hoosbuien. De foto's zien er leuk uit! Op naar de volgende week Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 13:26

Hoihoi Haha!!
Net op shaar gereden (aletta was mee)...
Heb wat foto's Lachen
Instappen
Afbeelding
Lekkere nek!
Afbeelding
Nog wat stappen
Afbeelding
Richting SB
Afbeelding
Nek rekken
Afbeelding
Appuyement links
Afbeelding
Spanning (veulen in de wei ernaast was aan het crossen)
Afbeelding
Galopje
Afbeelding
Nog galopje
Afbeelding
Travers
Afbeelding
Mooie SB
Afbeelding

Aletta:
Afbeelding
Pas!
Afbeelding
Galopje
Afbeelding
Afbeelding
Uitstappen
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 14:06

Shaar is weer lekker getraind!
Relaxed dat je nog wel lekker naar de Piet kan gaan Kim, alles beter dan hele dag thuiszitten lijkt me Lachen Echt leuk dat je weer ff bij Nous kon zijn!

Wij hebben tropenrooster; we gaan pas vanaaf rijden omdat het echt zo warm is... anders is het wel erg zielig voor paarden + ruiters Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 20:10

Ja vandaag was t smiddags ineens snikheet! *wij zaten bij opa, en die heeft dan de zon vol op de kamer staan. Best warm dus. Op de terug weg in de auto trouwens ook wel.
Slim idee om nu 's avonds te gaan rijden. Tong uitsteken
*las bokt pas bij na mn sms. Vandaar dat ik gewoon vrolijk vroeg op wie je ging Vork
Wel gave foto's hoor! Knappe Coos! Ziet er uit als een leuk paardje Ja *hihi en mooie roze/paarse dekjes Knipoog

Uh.. waar wij naar t veerse meer gaan.. Niet bij de Piet iig. Tinkertje moet ook mee hè Lachen Weet eigenlijk nie of dat daar ook mag, maar hij maakt nogal een drukte dan Bloos Dus we zoeken meestal de wat rustigere plekken.
Maar wij zitten volgens mij de inham voor de Piet? Naast t vliegveld zegmaar, aan de overkant van de weg. *dacht ik* Geen idee hoe t daar heet. Maar daar idd ook wat losdobberend alg. Das t nadeel van t Veerse meer vind ik. T wier op de grond en de algen. Maargoed: geen kwallen Knipoog én Tink mag gewoon altijd mee.

Leuke foto's van Shaar Bar Ja Der manen zijn nu toch al weer een stukgegroeid toch? of denk ik dat alleen maar? Ben je van plan t kort te houden, of laat je ze weer bij groeien?
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 28-07-08 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 20:14

Dr manen groeien idd best hard! Ik houd ze voorlopig (nu ik wedstrijden rijd) gewoon kort, daarna zie ik wel weer!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 21:45

Heej kims,
kom je morgen nog naar stal?
En zo ja, hoelaat dan?
Ik kan in princiepe de hele dag, maar ben van plan om rond 10 uur half 11 te gaan, dan is het nog niet zo warm.
Laat je nog even weten of je komt en hoelaat je dan wil.

Op de rest reageer ik later... Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 22:27

Wow, wat een gepost ineens!! Moest even mijn best doen om bij te lezen!
Leuke foto's Thirz! Coos is een grappig paard om te zien! Hadden jullie voor de gelegenheid ook samen een trui geshopt? De dekjes vind ik wel cool!
Nel, was zeker gezellig zaterdag! Moeten we vaker doen! Je hebt wel een avondje flink paardrijden achter elkaar gehad vandaag zeg! Heb je nu nog wel handen over?
Kims, echt fijn dat je zo hebt genoten van je uurtjes op stal! Je hebt het ook echt goed volgehouden zeg, logisch dat je daarna op was! Wel leuk denk ik om Nous zo in actie te zien bij het longeren? Zien we je van de week nog op stal? Hoor het wel als je zin hebt, kan je ook komen halen hoor!
Leuke foto's Bar! Maareh, moet ik Aletta kennen?
Anne, lekker zo'n dagje naar het Veerse meer! Geniet je een beetje van je vakantie zo
Nou, was zeker warm ineens vanmiddag! Weer lekker gereden vanavond! Was wel druk in de bak he!
Ik ga eens lekker slapen, trusten!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:53

Aletta staat bij prooyen, ze gaat altijd mee met mij op wedstrijd...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:17

Das de oranjeplaat, de Piet zit ernaast. Daar mogen ook honden, maar das vast geen succes als Tinkertje zo uit zn plaat gaat haha!

Tropenrooster lijkt me verstandig voordat alle kinders+paarden dood neervallen van de hitte Knipoog Is zo ongezellig he, een tocht in je eentje Huilen van het lachen

Ben vandaag weer naar Nous geweest! Heb dr weer eventjes gepoetst en gedaan, alleen voelde ik me vandaag ietsje minder fit dus ben ook niet zo lang gebleven. Nel heeft er lekker op gereden en na 10 minuten was Nous al zeiknat van de warmte haha. Het is ook niet echt lekker weer zo voor de beesten! Volgens mij vinden ze die nachtelijke buien alleen maar lekker.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 18:23

Haha, nee bij de Piet is t iets te druk Tong uitsteken Maar wij zitten dus bij oranjeplaat. Weer wat geleerd Clown Wij zitten dan wel aan de andere kant dan de drukte. (dus niet aan de kant van de Piet) En tis niet echt dat hij heel druk doet hoor. Hij blaft (keft Vork ) alleen behoorlijk, omdat hij wil dat er met water gegooit wordt Knipoog Dan kan hij er fijn naar springen om t te vangen of om t te zoeken. Beetje dit idee, maar dan in t water Clown
http://s105.photobucket.com/albums/m239 ... kfilm3.flv
http://s105.photobucket.com/albums/m239 ... 300157.flv
En daar wordt hij behoorlijk happy van, dus als t dan nie snel genoeg gaat.. wil die nog wel eens flink dwingen door te blaffen Bloos Zodra je wat verder t water in gaat, zwemt hij gewoon mee en hoor je hem nie meer. Maar dat spel vindt hij gewoon té leuk.
Op t strand weet hij dus ook regelmatig gewone voorbij gangers zo te beinvloeden dat ze voor hem met zand gaan schoppen Vork *kijk de persoon aan* bij oogcontact, kijk naar de voeten en krabbel wat met je eigen poten in t zand. Kijk nogmaals de persoon aan en nogmaals naar de voeten. Bij goed gedrag beloon ze met je vrolijke blik en je kwispelende staart, bij dommeriken blijf je dit herhalen todat het gewenste gedrag uitgevoerd wordt Vork En eigenlijk iedereen weet hij zover te krijgen dat ze zand schoppen voor hem Tong uitsteken Op een enkele na die dan aan mn ouders vraagt: "ik heb nog wel een balletje, willen jullie die hebben? Dan hoef je niet met t zand te spelen." Mn moeder heeft er ook altijd 3 bij ofzo, maar dat moeten ze dan echt niet! *de uitlaat hond is ook al zo ja Tong uitsteken *

Kim weer lekker naar Nous geweest! Haha! Leuk hoor en fijn dat t toch iedere keer even kan. Heb je der toch weer even gezien Ja
En tis idd behoorlijk warm. Daarnet tijdens t eten even wat wolken en werd t frisser. Heb nu alleen t idee dat t weer helemaal open getrokken is en weer best warm!

Hoe is t nu met Daniel Nel? Weer wat beter?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:25

Hoi hoi,

Thirz, leuke foto's hoor.
T ziet er erg gezellig uit!!!

Bianz, ja had weinig hand over gister, eerst nous gereden, daarna Jade en daarna Voice, pfff.
Maar eigenlijk mag ik niet klagen want de pijn neemt af en ben erg tevreden.
Nu alleen opletten dat ik niet te veel ga doen... Knipoog

Ja was gezellig dat Kims vandaag kwam, heb Nous toen gereden, zomaar een klein half uurtje, want het was zo warm.
En daarna Voice gelongeerd.
Ging Super!!!!

Bar, ook leuke foto's!
T ziet er netjes uit hoor!!!

Met Daniël gaat het al weer goed.
Hij had zaterdag ochtend een slok afwasmiddel genomen, dus had daarna last van overgeven en spuitluiers.
Maar nu is het weer goed.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 01:59

Hoooi! Doei!

Wat een verhalen zeg! Ik had even nodig om bij te lezen Lijst
Maar nu ben ik weer helemaal op de hoogte gelukkig dus kan nu aan mijn antwoord beginnen Haha!

@Nel: Top dat het rijden met Voice zo lekker gaat! Kun je wel gewoon nog je dagelijkse dingen doen zonder dat het te veel pijn doet of moet je veel rusten? Hopelijk knapt Daniel gauw een beetje op, spuitluiers zijn nooit prettig! Grappig trouwens dat mn moeder je had gezien, heeft ze een leuke ketting gekocht?

@Bar: Shaar ziet er goed uit! Jullie waren helemaal in kleur joh, het komt vast goed met die wedstrijden in augustus Haha! Was het leuk op het strand samen met Iris?

@Anne: Ik mis onze dagelijkse kletsuren! Je foto´s van kamp zien er leuk uit, klinkt als en hele gave ervaring, voor herhaling vatbaar?

@Marieke: Hoe gaat ie met Jade? Is jullie bootcamp vruchten aan het afwerpen? De laatste foto´s zagen er leuk uit, nog even en dan kom ik r ook een keertje proberen!

@Thirz: ziet eruit als een topweek! Coos lijkt echt ontzettend leuk, volgens mij reed Esther op haar met ruiterbewijs....veel plezier ook deze week nog, en daarna weer lekker met Nous aan de gang.

@Bianz: volgens mij worden jij en Orson een top team! Fijn dat ie normaal doet en jullie lekker samen al op stap kunnen Haha! Toch prettig als zo´n groot paard niet voor al te veel spannende momenten zorgt Knipoog

@Kims: nog even joh! Wel lekker dat je toch nog wat kunt doen deze dagen en niet alleen maar hoeft uit te rusten. Sterkte met de laatste loodjes!

Zo dat was het even, hier gaat alles goed. We zitten nu in Arequipa, mooie stad en gisteren zijn we naar de Colca Canyon geweest om condors te spotten. Ga nu even een verhaaltje en wat foto´s op mijn site zetten...
Liefs en tot over 4 weken!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 10:18

Fijn dat je al meer kan en dat de pijn af neemt Nel! Leuk! Inderdaad wel even opletten dat je dan niet te veel gaat doen Lachen Maar je kan iig weer lekker paardrijden.
Ow, ja afwasmiddel is nie echt lekker voor je nee. Gelukkig is t nu over Lachen (hem verteld dat hij dat maar niet meer moet doen? Tong uitsteken)

Jaaa, Cis dat mis ik ook! Ben helemaal nie meer op de hoogte zo! (of heb ik niets gemist? Knipoog ) En was altijd gezellie Haha! Over 4 weken kom ik gewoon ff langs, babbel je me dan bij :p (of eerder op msn natuurlijk!) Ben benieuwd!
En dat kamp is zeker voor herhaling vatbaar. Even zien of dat er volgend jaar nog inzit Lachen
*gaat eens even op je site spieken, klinkt érrug gaaf nl!!*
Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 00:00

@ Anne: geen succes dus met Tinker naar de drukke Piet Haha! Denk ook niet dat t altijd maar gewaardeerd wordt dan, zo'n keffend hondje. Tenminste, ik zou na verloop van tijd helemaal gek worden haha!

@ Cis: zo, jij komt ook nog eens ergens Lachen Gaaf hoor! En over 4 weekjes weer terug in Nederland, zie je er naar uit? Of heb je het nog heel erg naar je zin in Peru?

@ Nel: Tsja, de afwasmiddel leek natuurlijk ook wel heel erg op limonade. Een fles met een rozige inhoud én een dop zoals op spaflesjes. Logisch dat je dan een slokje probeert te nemen. Hopelijk heeft Daniël het nu wel afgeleerd want echt gezond bleek afwasmiddel dus niet Knipoog

Vandaag is mijn vriendin bevallen Lachen Ik ben net nog op kraamvisite geweest. Echt heel bizar nu zij bevallen is. We zijn al zo lang samen zwanger! Eigenlijk voel ik me nu best wel alleenig en leeg. En ook het besef dat er daadwerkelijk een kindje in je buik zit komt ineens naar boven. Haha dat klinkt misschien heel gek, maar toch is het zo! Dan word je ineens met je neus op de feiten gedrukt: ik moet ook bevallen en er is dan ook ineens een kindje! Vaag hoor... Het is trouwens ook een meisje, Iris, van 9 pond Bloos! Ik hoop toch wel dat ik een iets kleiner kindje krijg, lijkt me makkelijker uit te poepen Knipoog . Het was echt wel een liefje hoor, van die bolle wangetjes, heerlijk! *zucht* nog even...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 09:15

Ahh, J bedoel je? Wat leuk! Gelukkig alles goed gegaan ook enzo Lachen Leuk!
En ik kan t me wel voorstellen hoor. Altijd (nouja, die hele tijd dan Tong uitsteken) samen met de bolle buik, en nu ineens niet meer. Inderdaad Kim, nog even! Hoe had jij t nu berekend? volgende week of de week daarna toch al? Spannend hoor!

Hij keft gelukkig nie constant Tong uitsteken Maar das wel een reden dat we gewoon de wat rustige plekken op zoeken, en daar waar toch al honden zitten Lachen Tsja en zowiezo; veel mensen zonder hond, zien toch liever geen hond in dat zelfde water zwemmen.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:53

Arme Tinker, is ie zo enthousiast over de Piet kan niemand het waarderen! Tong uitsteken
Je hebt trouwens niets spannends gemist hoor Anne Haha!
Ik kijk er heel erg naar uit om haar huis te komen, 6 maanden is lang genoeg en er is zo verschrikkelijk veel gebeurd de afgelopen tijd dat ik er nu wel aan toe ben om dat allemaal een plekje te gaan geven. We zitten nu in Puno en het is hier wel zo verschrikkelijk koud! Brrrrrr
Ik wil gauw weer naar Nederland en het lekkere weer Lachen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 10:31

Haha hoe is het de afgelopen dagen met Tinker en het water gegaan? Wel lekker hoor, dat 'ie ook fijn kan zwemmen met die hitte! Gijs had het zo hier en daar ook echt té heet!
Weer een super verhaal Cis, ben zo benieuwd naar verhalen en foto's als je thuis komt!! We laten wel een beetje warmte over Knipoog
Lijkt me idd wel gek hoor Kims, ineens zo'n kindje zien en dan denken: die van mij komt ook al bijna! Nog even volhouden, de laatste loodjes wegen ws echt het zwaarst! Heb je morgen nog zin om naar stal te komen en Nous d'r longeeractiviteiten te volgen?
Anne, wat heb je zoal gedaan in je vrije daagjes?
Alleta lijkt trouwens wel een beetje op jou op de foto's Bar!
Voor Thirz zit het TREC avontuur er ook al weer bijna op; kom maar op met de verhalen en foto's!!
Gelukkig is het vandaag al weer een stukje lekkerder buiten qua temperatuur, is ook bijkomen voor de paarden denk ik! Gisterenavond een lekker buitenritje gemaakt. Wilde eigenlijk woensdag gaan, maar toen lag er een ijzer af, dus dat werd bak voordat de hoefsmid 's middags kwam. Woensdagmiddag lekker met Nel naar het Veerse Meer geweest: Daniël had het echt naar zijn zin (en wij ook Knipoog )!
Vanmiddag komt er een oud-collegaatje mee naar stal die ook zelf heeft gereden en nu wel weer eens paardenvitaminen op wilde doen, dus dan krijgt Orson weer extra aandacht, vind 'ie altijd leuk Lachen Morgen weer les, heb er al zin in! Nou, ik ga weer ff verder aan het werk, doeidoei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:35

Aletta is wel een stukkie groter dan mij (dr beugels moeten 4 gaten langer)...
Wat balen zeg dat Orson zn ijzer er weer af lag! Typisch dat ze niet goed blijven zitten!
@ Nel: bah een slok afwasmiddel... arme daniel!
Tink zal wel genieten, lekker zwemmen in het water! Het is ook echt wel superwarm geweest de afgelopen dagen!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 14:57

Idd balen dat het er weer af lag, maar het is gewoon nog een beetje kijken wat het beste beslag is voor hem zei de smid. En dan helpt modder in de wei ook niet; dat zorgt ook dat ze er sneller af liggen natuurlijk! Ben al superblij dat ze er elke keer al zo snel een nieuwe onder kunnen stoppen!
Haha 4 gaten langer is wel een verschil idd!