Nous heeft vandaag hard gewerkt bij Carolien aan de longe. Mevrouw liep eerst op de ene hand heel braaf, maar op de andere hand brak plots de stress uit en werd ze een scheurbom van 10 minuten. Kims, Nel en ik hebben het met veel interesse bekeken: wel een toffe manier om te longeren, ook met balkjes! Terug naar de wei was ze nog steeds hyper haha! Zaterdag doen we het nog eens met Nous, dus wie weet zijn wij dan genoeg geïnstrueerd om jou uit te leggen hoe of wat, want het is best ingewikkeld zo!
Vandaag lekker gelest, alleen was ik op een gegeven moment echt kapot, omdat ik hem flink moest activeren van achter in draf en galop, waardoor ik van voren op een gegeven moment wat armen miste haha!! Wel wat leuke nieuwe dingen weer gedaan zoals wijken en hij liep fijn ontspannen.
Hoor trouwens hier thuis al de Danceparade, behoorlijk feestje geloof ik! Ik ga zo naar Vlissingen, lekker op het terras hangen met Naomi. Gaan jullie nog leuke dingen doen vanavond?

Ervan genoten Kim? Lekker zelf wat kunnen poetsen en doen? Nog meer heimwee naar t rijden gekregen zeker?
Alles was ondergelopen en hele verkeer stond stil. Die paarden stonden echt in een zwembad. Dus nu kan alles een beetje drogen. Leuk naar Tarzan