Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!!!
) alleen gehecht en een lief verbandje erom.
Geef hem maar een dikke knuffel
Was nog redelijk druk op de weg ook, was al wat schemerig.. nou ja wel een goede oefening!!
Vanmiddag ook weer een druk auto-dagje
Binar schreef:Hihi, we zijn gisteravond nog ff wezen (auto)rijden, John wilde graag nog ff een blokje om dus ik snel in de taxikleren en gaanWas nog redelijk druk op de weg ook, was al wat schemerig.. nou ja wel een goede oefening!!
Vanmiddag ook weer een druk auto-dagje
Eefje23 schreef:Leuk die foto's!! Ziet er goed uit hoor Anous, alsof je dat al jaren doet!!![]()
Vandaag met Anita naar buiten geweest!! Werd een beetje overvallen door de "mededeling" dat we naar buiten gingen maar het was super!
Rob is zelfs langs een invalidewagentje dat stil stond midden op de brug gelopen, wel met wat aanmoediging en een soort van hupsje maar hij ging erlangs!! Toen schrok ie nog van een jonge herdershond en sprong hij even weg maar ook dat heb ik overleefd!!!
Ach, het wordtnog wel eens wat met ons!!!
halen en shag en dan MOET ik weer zo'n vervelende rotdag meemaken maken op stal..... Het is er ook zooooo verschrikkelijk ongezellig de laatste tijd
spettertjuh schreef:Goodmorning met z'n alle maar weer.....
Ik moet nog even tanken, centjeshalen en shag en dan MOET ik weer zo'n vervelende rotdag meemaken maken op stal..... Het is er ook zooooo verschrikkelijk ongezellig de laatste tijd
![]()