op het moment niet, wil gewoon weer 1x per week rijden ofzo want ik heb geen tijd voor 5 keer ofzo. maar moet nog eventjes kijken hoe en wat hehe.
Datjaa
Geplaatst: 15-12-13 18:10
Ah ja indd, dat zou wel leuk zijn! Blijf je het een beetje bijhouden! Ik heb ook geen tijd om de paarden echt 5x in de week te rijden. Maar als ik er ben, kan ik wel meerdere paarden in 1x doen En voor de rest worden ze ook nog gelongeerd, op de stapband etc. om ze in conditie te houden
Ik heb zaterdag voor t eerst sinds jaren dressuurwedstrijd op een ander dan Satino Sterker nog, heb maar 1 dressuurwedstrijd op een ander gereden, en toen reed ik nog niet op Satino Maar nu mag Jojo een keertje mee doen haha =D
Nou heb t weer overleefd haha Hij was lief! Beetje traag, maar hij moest erg nodig plassen daarna dus dat kan t ook wel geweest zijn Maar was 2e met 183 punten
Geniet vooral ook even van de mooie kerstversiering Inmiddels staat het springparcours voor morgen in de bak, met kerstbomen met knipperende lichtjes in de hoeken en cadeautjes naast de hindernissen haha
Aah wat superleuk gedaan die foto zo Cait, jij ook fijne feestdagen, allemaal eigenlijk!
Gister dus gesprongen en ging best oke, hij ging beetje hard en ik had 1 balk omdat ik niet helemaal lekker uit kwam, maar was mijn schuld haha. maar was wel 2e, dr was er maar 1 foutloos Dus heb wel weer de wisselbeker
Fototjes van gister (let op de mooie kerstboom en het mooie kerstcadeautje!)
Haha leuk hè! Wij vonden t zelf ook wel erg gezellig geworden. Dat boompje achter die groene hindernis is een echte kerstboom. Naja een nep-echte haha. Die twee naast de regenboog zijn wel echte bomen maar die staan altijd naast de hindernis met de wedstrijden. Gewoon als aankleding. Maar ze worden elk jaar groter
Dit was ook t eerste jaar dat wij slingers enzo hadden!
Zijn dat elk jaar echt precies dezelfde? Dat is wel echt heel cool.
Bij ons zijn het alleen maar echte, maar niet elk jaar dezelfde. We krijgen ze gewoon van een sponsor elk jaar geloof ik. Is alleen altijd wel een beetje spannend met mijn kerstbomenallergie.
Dankjewel! Ben erg benieuwd hoe het gaat, want Cranberry is nog een beetje een baby en ik ben niet zo goed in het opsluiten voor de hindernis. Maar goed, we springen dan ook maar 50 cm. (:
Die bomen? Ja! Als ze niet gebruikt worden staan ze op een rijtje naast de binnenbak lekker te groeien haha. Ooit waren ze kleiner dan de staanders, nu al lang niet meer xD
Haha bij ons zijn ze er inmiddels aan gewend. Al vonden ze de knipperende lichtjes en de kerstballen wel beetje vreemd. En de cadeautjes naast de hindernissen vonden ze ook wel spannend haha.