Nee serieus..je moet wel een btje handig zijn en weten hoe je dr aan het lopen krijgt en als ze loopt gaat ze als een trein, vraag maar aan Wen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wendeltje schreef:Ik heb vandaag (met wat hulp) Naatje verhuisd naar haar nieuwe stekkie.
Natuurlijk was iedereen meteen weg van haar en nadat ik had gereden, heeft ze er meteen een hele horde fans bij in de vorm van een kudde kleine meisjes. En uiteraard loopt ze alleen maar ruzie te zoeken met haar buurman. Maw, er is niks veranderd
Wendeltje schreef:Ik heb vandaag (met wat hulp) Naatje verhuisd naar haar nieuwe stekkie.
Natuurlijk was iedereen meteen weg van haar en nadat ik had gereden, heeft ze er meteen een hele horde fans bij in de vorm van een kudde kleine meisjes. En uiteraard loopt ze alleen maar ruzie te zoeken met haar buurman. Maw, er is niks veranderd
Was weer ff leuk om mn stiefpoown te zien en we hebben weer lekker bijgekletst en weer helemaal op de hoogte gebracht