De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 18:43

LIQUITA schreef:
meelen schreef:
En toch vind ik dat je bij Sandra aan het verkeerde adres was. Ze had uzi niet eens in de stapmolen gezet ivm de gladheid, dus je zou haar ook kunnen bedanken dat ze uit voorzorgmaatregel de paarden NIET in de stapmolen heeft gezet. Anders had jouw paardje nu misschien wel een gebroken pootje.

Het was ook heel erg verstandig van San dat ze de molenservice niet door heeft laten gaan, want het was echt heel glad. Maar ik denk dat Xan bedoeld dat ze voor die tijd hadden moeten strooien, en daar zit wat in.

Zou kunnen, maar dat was dan niet duidelijk.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-09 18:43

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
meelen, heb hier nog wel zo'n lampje voor op je hoofd, mag je wel lenen hoor

Hahaha, daar zat ik ook al aan te denken.....en aan José := .

Moest ff zoeken.....

Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-09 18:59

Geloof dat wij wel een kerstborrel gaan halen. Dus ik ga me maar in m'n galajurk wurmen := _O- := _O- := _O-

Nicole1995

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 22:53

Was erg gezellig,Bonita was 1 keer 2e en een keer 1e,ben heel trots op allebei.Super gedaan !!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 00:05

Sanne gefeliciteerd met je prijs, 1e, goed hoor!!!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 01:03

mijn onderbuurman geeft een feestje en ik doe nu af en toe aan tapdansen. Wat kunnen mensen schreeuwen zeg. asobakken, hoe meer uren verstrijken hoe harder het gaat

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 06:28

Nicole1995 schreef:
Was erg gezellig,Bonita was 1 keer 2e en een keer 1e,ben heel trots op allebei.Super gedaan !!!

Het was zeker erg gezellig en erg leuk om naar het springen te kijken (helaas was er weinig te merken van een kerstborrel,Afbeelding hihihi).

Alle prijswinnaars.............GEFELICITEERD!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 06:37

Ik ga me maar eens door die sneeuwbuien trotseren. Hoop dat heelhuids op m'n werk aan kom, want ik zag net dat het nu wel glad Afbeeldingis. Gelukkig sneeuwt het nu nog niet zo heel erg hard, en heeft Erik z'n auto winterbanden. Alhoewel ik denk dat ik misschien beter met de Terrano kan gaan, die kan ik in z'n 4 wiel drive zetten Afbeelding.

Ik ben bang dat het vandaag voor First weer een dagje boxrust wordt Afbeelding

Nou fijne zondag allemaal!!!

Afbeelding

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 09:39

winnitou schreef:
Sanne gefeliciteerd met je prijs, 1e, goed hoor!!!!!

Dank je wel :D :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:52

is een mooie witte wereld aan het worden

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:54

iedereen een fijne dag gewenst

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:21

Wat een sneeuw Storm :D ghegheghe

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:22

winnitou schreef:
is een mooie witte wereld aan het worden

Liep vanochtend als één van de eerste door de verse sneeuw met Beau, leuk hoor.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:23

winnitou schreef:

Jij ook zo'n dag hoor.
Ron gaat zo aan de nieuwe vensterbank, als het klaar is ga ik het kerstdorp alsnog maken. (op de vensterbank dus)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:27

Was om half 8 op stal al,Nicole lekker losgegooid.Glibberen en glijdend naar de manege.Er lag sneeuw wat door het dak gewaaid was in de bak,dat vond ze wel heel erg raar.Daarna doorgereden naar Lars zijn handboogschiten die hadden kerst funschieten enz. met oliebollen en lekkers.Was erg glad daar.Maar ben weer thuis en was niet van plan de deur vandaag nog uit te gaan.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:51

Ik ga zo ook maar even bij Valentino kijken. Net als zijn baasje houdt hij ook niet van sneeuw! Zwaar geïrriteerd stond hij in de paddock. Hij kan zijn energie niet kwijt, sneeuw onder zijn ijzers. Hoop dat het maar weer gauw voorjaar wordt. Ik vind het ook eng in de auto, maarja kan moeilijk 2 weken binnen blijven.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:53

Mijn honden vinden de sneeuw wel erg leuk! Zelfs ons bejaarde Maltezer ging al huppelend door de sneeuw. Was nog flink ploeteren voor hem, op z'n korte pootjes.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:55

@ATE, zit je mailbox vol of heb je een nieuw mailadres?
Krijg mail niet verstuurd naar jou.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:12

Toch maar niet naar Val. Hij is al gedaan *D . Hij staat nu buiten, met zijn hoofd naar beneden :D . Hij wil geen sneeuw in z'n gezicht. Ik zie dat het niet meer sneeuwt. Hij gaat zo weer naar zijn stalletje.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:30

Tytje schreef:
Mijn honden vinden de sneeuw wel erg leuk! Zelfs ons bejaarde Maltezer ging al huppelend door de sneeuw. Was nog flink ploeteren voor hem, op z'n korte pootjes.

Hahahaha,ja dat zal wel grappig :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:57

winnitou schreef:
mijn onderbuurman geeft een feestje en ik doe nu af en toe aan tapdansen. Wat kunnen mensen schreeuwen zeg. asobakken, hoe meer uren verstrijken hoe harder het gaat

Oh wat irritant! Toen ik op een blauwe maandag in een appartement zat, hadden wij daar ook last van! Nu vind ik een feestje op zich niet erg, als het gemeld wordt tenminste. Kun je er rekening mee houden! Maar dat ging toen ook per half uur steeds harder en harder, tot ver middernacht! :(

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:59

meelen schreef:
winnitou schreef:

Jij ook zo'n dag hoor.
Ron gaat zo aan de nieuwe vensterbank, als het klaar is ga ik het kerstdorp alsnog maken. (op de vensterbank dus)

Ben benieuwd, geef je een seintje als het klaar is, dan komen we het bewonderen!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:02

Ben gisteren ook nog even in de kantine geweest, wat een drukte := ! Bleek er een kerstborrel te zijn :o? ! Ik was met Wesley naar stal gegaan om Maisie water te geven en even in de molen te zetten *D . In tussentijd even een warme chocomelk gedronken :9k , maar dat was van korte duur: er werd zoveel gerookt... jammer -O- !

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:12

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Oh wat irritant! Toen ik op een blauwe maandag in een appartement zat, hadden wij daar ook last van! Nu vind ik een feestje op zich niet erg, als het gemeld wordt tenminste. Kun je er rekening mee houden! Maar dat ging toen ook per half uur steeds harder en harder, tot ver middernacht! :(

hier wel aangekondigd met een papier en dat als er overlast was je maar langs moets komen om er over te praten met een drankje. Nou volgens mij viel er niet meer te praten later op de avond/nacht, ze gingen steeds harder met muziek en het volume van de stemmen ging ook steeds harder. zijn tot in de vroege uurtjes doorgegaan. Kon gelukkig wel slapen. rowan is er niet wakker van geworden.
Erger me wel aan het geschreeuw. Feestje ok maar hou rekening dat er meer mensen zijn en geef anders je feestje in een gebouw waar voor vergunning is om doortegaan tot in de kleine uurtjes

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:26

winnitou schreef:
meelen schreef:

Jij ook zo'n dag hoor.

Ben benieuwd, geef je een seintje als het klaar is, dan komen we het bewonderen!

Nou, mijn feestje gaat ffies niet door. De lijm moet eerst 2 dagen drogen. Er moeten dus zware dingen op de vensterbank. En het kerstdorp is niet zo zwaar. |(