hi ladies: iemand nogwat nodig bij de paardendrogist zodat we verzendkosten kunnen delen? wilde graag binnen dag bestellen ivm actie van amigo die tot morgen is!
Ik heb op je gestemd hoor Lau! Het is ook een prachtige foto van The Bud !
Ik heb trouwens voor mijn briljant en getalenteerd paard het boek: Vrijheidsdressuur, van Apporteren tot Zitten besteld. Ga hem proberen een kunstjes te leren
Als talent voor apporteren in de familie zit, dan gaat dat met Storm vast lukken. Faith heeft er ook een handje van om alles in haar mond te willen nemen, van jassen tot longeerzwepen aan toe
Vandaag is Faith voor het eerst sinds December weer los geweest, ze ging met een hele hoge piephinnik keihard galopperen, staart erop en een lol dat ze had! Dat duurde zeker een kwartier. Vervolgens heeft ze een kwartier lang alleen maar liggen rollen. Ook een feest om te zien (en daarna een paard met een lekkere camouflagekleur). Het was heerlijk weer, zonnetje erbij, het leek wel voorjaar. Faith is iig vreselijk aan het verharen, morgen - als ze droog is - kijken of ik er nog meer af kan halen... Been was na het gestuiter niet veel dikker dan voorheen, wel had ik de indruk dat het litteken jeukte. Maar daar moet ze even doorheen. Even een paar daagjes lekker los, en dan even de opvoeding oppakken. Voetjes geven (en dan vooral het voetje wat geopereerd is) is lastig. Dus even bootcamp...
Gaaf filmpje, maar een paard door een tunnel heensturen...mwah. Niet mijn ding. Geef mij die outback trail, of de trailtuin van Clinton Anderson anytime....