Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:_sandra schreef:heeft iemand al iets over xan gehoord!? ben benieuwd naar haar punten van vandaag!
super paard NoNo !!!!!!!!!!
Weer 3 wp erbij en 1x eerste !!!!!!!!!!!
Ik ben zo supertrots op onszelf
_sandra schreef:Hahahaha zekers!!!LIQUITA schreef:San, ik heb je een mail gestuurd met een leuk huis, hihi. Zag trouwens dat jij een mailtje verstuurd had voor het aanmelden op msn, maar volgens mij zijn we nog aangemeld bij elkaar. Ik durf je niet zo goed te "roepen" op msn. Al zegt Erik dat we virus vrij zijn.
kreeg gisteren weer een melding van een virus. gelijk weer gescaned. hoop dat het nu klaar is. zullen we het anders proberen? hahaha, spannend!!!!

) Anke was er natuurlijk en Saskia (mijn supervoorlezer)xan schreef:_sandra schreef:heeft iemand al iets over xan gehoord!? ben benieuwd naar haar punten van vandaag!
super paard NoNo !!!!!!!!!!
Weer 3 wp erbij en 1x eerste !!!!!!!!!!!
Ik ben zo supertrots op onszelf

meelen schreef:_sandra schreef:moest trouwens van sandra kat zeggen, dat het haar tegen valt dat niemand het over haar en uzzi heeft gehad op bokt!!! nou bij deze san!!! je hebt het super gedaan gisteren! 1ee en drie winst punten!!! super gedaan hoor!!!!
Ze kan ook best lekker rijden vind ik.