Ik ben al blij dat ik er mee kan bellen. Veel plezier met Tante Allie vandaag.
sniesie
Geplaatst: 20-03-09 07:38
Gaaf Annit! Best handig zo een telefoon met internet, vraag maar aan Belin
Ik woon in Getsiewoud
Inge is gister weer van Justin afgevallen, vind het zooooo sneu. Hij was ook echt vals, stopte gewoon niet met bokken. Toen ben ik er ff opgestapt maar hij is gewoon niet bij de les te houden. Heb hem echt wel aangepakt maar dat had hij na 10 minuten ook wel weer gezien en was gewoon weer afwezig.
Lauraaa_
Geplaatst: 20-03-09 07:49
Ohh wat zielig voor Inge! Het ging net weer een beetje beter!
Ik hoorde net ook van iemand dat dat idd niet zo goed gaat, want die dr vriendin zou op hem gaan rijden in de les. Maar wat sneu zeg, denk je een leuk paard gevonden te hebben blijkt het er zo één te zijn.. hopelijk is het op te lossen, op welke manier dan ook.
Talida
Geplaatst: 20-03-09 08:32
Oh jee day klinkt minder, wat sneu idd!
Pas maar op dat je niet verslaafd raakt anniet, ik sta echt overal te internetten
Leuk Anniet! En t is goed dat je t zegt want ik mag eigenlijk ook al een maand ofzo een nieuwe telefoon uitzoeken!
Je wat sneu voor Inge! Ze hoopte volgens mij echt dat hij zich hier beter ging gedragen.. Kan jij m niet een beetje trainen denise totdat ie weer mak is?
Vergeet niet dat dat dier lang niets heeft gedaan en geen conditie had. Denk dat hij weer even op zijn plaats moet worden gezet en wat harder moet werken. Toen jij er gister op zat loopt hij lekker en zit er geen kwaad in. Denk ook niet dat hij het uit rottigheid doet.
_Rijkie_
Geplaatst: 20-03-09 10:15
Kelly_Taco schreef:
Ze kan Justin beter verkopen, staan zoveel lieve paarden op het internet te koop... straks breekt ze haar nek nog ofzo..
Ze gaat hem verkopen. Toen ik erop zat voelde ik het ook en Tessa heeft er woensdag op gereden en die voelde het ook. Hij zet dan alleen niet zover door bij ons als dat hij bij haar doet. Heel misschien gaat Tessa hem kopen, die vond het erg leuk. Dan gaan we voor Inge gewoon een ander lief paard zoeken, dat kunnen wij wel toch Ze moet echt aan haar veiligheid denken.
Nou gelukkig heeft ze een beslissing gemaakt en bang zijn voor je eigen paard , daar is het te dure hobby voor. Ik heb 5 jaar gevochten met mijn schimmel en daar knapt je zelfvertrouwen niet van op. Een rot beslissing maar beter nu dan te laat.
JoNew
Geplaatst: 20-03-09 12:50
Ook een farrington! Zo grappig dat de meeste Farringtons veel aftekeningen hebben!
Laatst bijgewerkt door JoNew op 20-03-09 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt