. En dan incl. de kitlens
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Manon_S schreef:Wat is de prijs dan van een 400D?
.
!
Kirsten_S schreef:Stomme camera's
!. Van jou kom ik nooooooooooit meer foto's maken
.
Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:Stomme camera's!. Van jou kom ik nooooooooooit meer foto's maken
.
Of je moet het nu gelijk terugnemen
Maar we houden contact! Smsen, en ik stuur een kaartje!
(Als ik leuke kan vinden..) Ga goeed je best doen met paardrijden! Hou me met alles op de hoogte! Ennuh, blijf zitten hé! Houd je naam hoog!
Hihii.. Verder, ga lekker genieten! Ga leuke dingen doen, doe geen dingen die ik ook niet zou doen
en geef Dais een dikke knuffel van me 
Ik eis dat je haar een poets beurt geeft
Haha, grapje

Hé, rot zeg.. die vakantie's.. nu weet je gelijk wie je wel en niet gaat missen met dit soort momenten
Ik eis dat jij laat weten of je bent aan genomen of niet.. Ik zal je ondertussen ook wel smsen met de vraag of je bent aan genomen, of niet.. 

) Maar er wat leuks van meissie! Ik vertrouw erop dat et dit keer een groot spectakel wordt door jou! Ennuh , ik ben er voor je! (Geld overigens voor alle meiden
) Ennuh, veel plezier bij je oom!
Ik wil wel regelmatig een update hoor
Spreek je

Geniet nog even lekker van die o zo moooiieeee schimmel merrie van je (kwijl kwijl kwijl
) Ik wens je heel veel plezier, en ga lekker aan het werk met madame! Jullie gaan nu al vooruit, en als ik terug ben wil ik weer een keer mee om wéér verbetering te zien
Jullie zijn zo leuk samen, dus ik denk, nouja.. ik weet wel zeker dat dat helemaal GOED gaat komen!

) Haal energie uit het denken aan Dunja, aan julle leuke komende tijd samen, en geniet! Ja, geniet!!! Dúrf te genieten! En wees zelfverzekerd, jij kan de wereld aan! En desnoods samen met ons! Samen kunnen we er tegenaan!
Je overwint jezelf!
En sommige zullen een kaartje ontvangen
!
!
Kirsten_S schreef:NOUUUUUU nog niet wegggaaaaaaan! Ik zal je heeeeeeel erg missssen me paardrijmeerijdspringdressuurchick! Ga lekker genieten en bruin worden! lekker rijden over het strand. Genieten van je familie! Lekker slapen in de auto en me boekjes niet vergeten!
Niks raars gaaan doen! VEEEEEEEEEL PLEZIERRR en tot over tweeeeeeeee weken!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXjes Kirsten!

Bedankt meis!
!

) te gaan galoperen, hard dat ze ging!! Daarna nog even gedressuurd in de bak. Echt apart hoe snel een paard kan leren. Drie weken terug was ze nog lekker sterren aan het kijken, gisteren was bijna de hele tijd der koppie naar beneden.. 
Jane_ schreef:DAAGG SCHATTIE MEL
IK WILDE NOG FF ZEGGEN DAT IK ZOON RELAXTE BOSRIT HEB GEMAAKT IK HEB GEGALOPPEERD
EN WAT VOELT DAT HEERRLIJKKKK
ZO EEN MOOIE AFSLUITER VOOR JE VAKANTIE!!
! Kirsten_D schreef:Gister lekker gereden!! Echt apart hoe erg een paar je kan opvrolijke..![]()
Was eerste stukje naar buiten gegaan, maar liep op een gegeven moment vast. Dus terug, was ik zo dom om op de terugweg(voor de stal, venice kon de wei al zien..) te gaan galoperen, hard dat ze ging!! Daarna nog even gedressuurd in de bak. Echt apart hoe snel een paard kan leren. Drie weken terug was ze nog lekker sterren aan het kijken, gisteren was bijna de hele tijd der koppie naar beneden..
@ nadien: Wat heb je gedaan?? Wel jezelf heel laten !?
Kirsten_D schreef:Janey hoelaat moet je gaan werken??
!
. Het is alweer (wat) droger geworden, dus ik ga nu maar gauw
Jane_ schreef:Kirsten_D schreef:Janey hoelaat moet je gaan werken??
Half 3
Kirsten_D schreef:zenuwachtig?