Elja schreef:straks naar bandit
Ga je straks naar bandit?? Wat leuk
.Hoe laat ben je er?
Ik hoorde dat je 'm gaat bijrijden, echt leuk..
Dus dan zal ik je nog wel eens tegenkomen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:straks naar bandit
.
Kirsten_D schreef:Wat ik altijd heb, is dat me paard naar binnen valt..

. 

Melanieetjuh schreef:Kirsten_D schreef:Wat ik altijd heb, is dat me paard naar binnen valt..
Meer je zweep gericht houden bij je paard..
Bij de kont zeg maar.
Werkt bij mij altijd goed.
Astor schreef:Misschien het rondje groter laten worden?
Longeren is op zich makkelijk hoor
Citaat:Ja en dan heb je zo'n opgefokt beest dat denkt dat die moet gaan draven, wat dan?
Moet wel eerlijk zeggen, dat als je de hulpteugel erop hebt gezet(na het warm lopen) dat het dan minder gaat
Melanieetjuh schreef:Citaat:Ja en dan heb je zo'n opgefokt beest dat denkt dat die moet gaan draven, wat dan?
Moet wel eerlijk zeggen, dat als je de hulpteugel erop hebt gezet(na het warm lopen) dat het dan minder gaat
Dan wordt ze maar een beetje opgefokt. Ze moet wel begrijpen dat ze niet naar binnen mag vallen.
Heb je al vaker met haar gelongeerd dan?
Melanieetjuh schreef:Trouwens, hoe gaat het met haar dikke buik?
Van een merrie.Citaat:Ja, maar geloof me niet een beetje opgefokt wordt ze, maar gewoon rennen.
Het gaat ook wel beter hoor.
!
! Kirsten_D schreef:Melanieetjuh schreef:Trouwens, hoe gaat het met haar dikke buik?
Ze is bevallen..Van een merrie.
Ze staat alleen niet meer in almere, maar in friesland.
Lang verhaal, vertel ik nog wel een keer, want ik moet weer gaan leren.. :S

myraaaa schreef:Hallo allemaal
Als de eigenaar van ayla kan ik natuurlijk nie achter blijven met commentaar hihi![]()
Wat ziet ayla er mooi uit met het groene spul. Ben ook helemaal trots op melis en aylaze doen het super goed samen! en ik wordt inmiddels wel heeeel erg jaloers op al die mooie foto's die ze heeft gemaakt of laat maken... wanneer mag ik
hihihi
groetjes myra
GinnyBanshee schreef:nee missy vind ik gewoon niet leuk om te rijden, ik heb haar omdat mijn ouders en vriend het nodig vinden dat ik tenminste een echte paard hadik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.
Astor schreef: