Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leoontjuh schreef:ooh elise deed jij nog mee aan de wedstrijd in maarn.
Leoontjuh schreef:elise kan jij niet een topic oprichten voor de NIET springrasse.haha
lieziej schreef:Hallooo!!![]()
Waar heb jij je ingeschreven voor die cross, Leoon? Heb hem wel gevonden, maar geen inschrijf dinges...
Trouwens, even voor de starters onder ons: Heb nu brief op de post zitten naar de stichtste PC, en nu dan wachten, daarna brief naar de KNHS voor startkaart, pony meten en dan klaar? Zoiets is het toch?
Leoontjuh schreef:Wel elise ik bedoel voor paarden die niet springgefokt zijn zoals sissi en sauvage.
want ze hebben altijd een grote mond ja die kunne niet springen nou dus wel'..
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Hallooo!!![]()
Waar heb jij je ingeschreven voor die cross, Leoon? Heb hem wel gevonden, maar geen inschrijf dinges...
Trouwens, even voor de starters onder ons: Heb nu brief op de post zitten naar de stichtste PC, en nu dan wachten, daarna brief naar de KNHS voor startkaart, pony meten en dan klaar? Zoiets is het toch?
Ja als je lid bent van de Stichtse krijg je dacht ik een persoonsnummer en combinatienummer, als het goed is stuurt de Stichtse ook het aanvraagformulier voor de startkaart en coupons naar jou. daarop moet je btw ook de hoogte van je pony invullen (hebben wij toen gewoon geschat, want we wisten toch wel dat hij in de E-maat zou zitten). Die moet je dan invullen en naar de KNHS sturen en dan krijg je dus je startkaart, maar dit duurt wel even. Dat meten moet je die oude man bellen en die noteert dat dat in je paspoort (als je met meer gaat is het goedkoper, miss een idee, want er zijn bijna altijd wel mensen die willen laten meten)
lieziej schreef:Hmm oke dankje! Ik schat dat Sis nog in de C maat zit, maar dan moet ik nog een kopie van dat krabbeltje van die kerel nog later opsturen of zo?
Ze mogen wel eens opschieten!!! IK WIL STARTENNN!!
Leoontjuh schreef:Haha ik moet eerst sauvage van haar onzekerheid afhelpen als ik alleen spring springt ze 1 meter zonder dat er wat is en dan staat er een parcourtje zoals dinsdag van 60 cm en dan raakt ze helemaal in paniek een soort vaalangst zegt olga. dus ik krijg zaterdag avond privéles voor zondag.zodat k kan oefenen en dan ga k t er met olga overhebben over een startkaart.
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Hmm oke dankje! Ik schat dat Sis nog in de C maat zit, maar dan moet ik nog een kopie van dat krabbeltje van die kerel nog later opsturen of zo?
Ze mogen wel eens opschieten!!! IK WIL STARTENNN!!
Weet ik niet meer precies, zal dit nog ff navragen aan mijn moeder, want die heeft dat met dat meten toen geregeld.