Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Leoontjuh

Re: Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 09:25

NIEUWE PAGINA NU NOG 85 PAGINA's die ik aan jullie overlaat TSCHUUSS. Vork

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:18

Hallooo!! Doei!

Waar heb jij je ingeschreven voor die cross, Leoon? Heb hem wel gevonden, maar geen inschrijf dinges...

Trouwens, even voor de starters onder ons: Heb nu brief op de post zitten naar de stichtste PC, en nu dan wachten, daarna brief naar de KNHS voor startkaart, pony meten en dan klaar? Zoiets is het toch?

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:21

uhm een mailtje naar die mensen sturen elise.Knipoog haha en dan melden dat je graag mee wilt doen. Tong uitsteken zou leuk zijn als je mee gaat.Knipoog

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:24

ooh elise deed jij nog mee aan de wedstrijd in maarn. Bloos

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:28

elise kan jij niet een topic oprichten voor de NIET springrasse.Tong uitsteken haha

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:29

Leoontjuh schreef:
ooh elise deed jij nog mee aan de wedstrijd in maarn. Bloos

Nope Lachen

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:30

Leoontjuh schreef:
elise kan jij niet een topic oprichten voor de NIET springrasse.Tong uitsteken haha

Dan hoort dit er dus niet bij zeker? Tong uitsteken Knipoog

Afbeelding

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:30

oke dan. Knipoog

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:31

Wel elise ik bedoel voor paarden die niet springgefokt zijn zoals sissi en sauvage.Tong uitsteken
want ze hebben altijd een grote mond ja die kunne niet springen nou dus wel'.. Knipoog

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:32

lieziej schreef:
Hallooo!! Doei!

Waar heb jij je ingeschreven voor die cross, Leoon? Heb hem wel gevonden, maar geen inschrijf dinges...

Trouwens, even voor de starters onder ons: Heb nu brief op de post zitten naar de stichtste PC, en nu dan wachten, daarna brief naar de KNHS voor startkaart, pony meten en dan klaar? Zoiets is het toch?

Ja als je lid bent van de Stichtse krijg je dacht ik een persoonsnummer en combinatienummer, als het goed is stuurt de Stichtse ook het aanvraagformulier voor de startkaart en coupons naar jou. daarop moet je btw ook de hoogte van je pony invullen (hebben wij toen gewoon geschat, want we wisten toch wel dat hij in de E-maat zou zitten). Die moet je dan invullen en naar de KNHS sturen en dan krijg je dus je startkaart, maar dit duurt wel even. Dat meten moet je die oude man bellen en die noteert dat dat in je paspoort (als je met meer gaat is het goedkoper, miss een idee, want er zijn bijna altijd wel mensen die willen laten meten)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:33

Leoontjuh schreef:
Wel elise ik bedoel voor paarden die niet springgefokt zijn zoals sissi en sauvage.Tong uitsteken
want ze hebben altijd een grote mond ja die kunne niet springen nou dus wel'.. Knipoog

haha, ja okee Knipoog Je kan het pas bewijzen als je hem M springen heb of zo hea? Knipoog Tegen die tijd open ik wel een HAWtje of zo
*kuch kuch* wat zijn we toch weer goed Haha!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:34

Jimb0o schreef:
lieziej schreef:
Hallooo!! Doei!

Ja als je lid bent van de Stichtse krijg je dacht ik een persoonsnummer en combinatienummer, als het goed is stuurt de Stichtse ook het aanvraagformulier voor de startkaart en coupons naar jou. daarop moet je btw ook de hoogte van je pony invullen (hebben wij toen gewoon geschat, want we wisten toch wel dat hij in de E-maat zou zitten). Die moet je dan invullen en naar de KNHS sturen en dan krijg je dus je startkaart, maar dit duurt wel even. Dat meten moet je die oude man bellen en die noteert dat dat in je paspoort (als je met meer gaat is het goedkoper, miss een idee, want er zijn bijna altijd wel mensen die willen laten meten)

Hmm oke dankje! Ik schat dat Sis nog in de C maat zit, maar dan moet ik nog een kopie van dat krabbeltje van die kerel nog later opsturen of zo?
Ze mogen wel eens opschieten!!! IK WIL STARTENNN!! Vork

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:36

Haha ik moet eerst sauvage van haar onzekerheid afhelpen als ik alleen spring springt ze 1 meter zonder dat er wat is en dan staat er een parcourtje zoals dinsdag van 60 cm en dan raakt ze helemaal in paniek een soort vaalangst zegt olga. dus ik krijg zaterdag avond privéles voor zondag.Knipoog zodat k kan oefenen en dan ga k t er met olga overhebben over een startkaart.Haha!

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:37

maar goed k heb geen haast met starten.Knipoog k ga voorlopig nog maar gewoon oefenparcourtjes springen.. Bloos

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:39

lieziej schreef:
Hmm oke dankje! Ik schat dat Sis nog in de C maat zit, maar dan moet ik nog een kopie van dat krabbeltje van die kerel nog later opsturen of zo?

Weet ik niet meer precies, zal dit nog ff navragen aan mijn moeder, want die heeft dat met dat meten toen geregeld.

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:41

Leona gaat haar paardje opzoeken.Knipoog TSCHUUS!!. Haha!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:53

Leoontjuh schreef:
Haha ik moet eerst sauvage van haar onzekerheid afhelpen als ik alleen spring springt ze 1 meter zonder dat er wat is en dan staat er een parcourtje zoals dinsdag van 60 cm en dan raakt ze helemaal in paniek een soort vaalangst zegt olga. dus ik krijg zaterdag avond privéles voor zondag.Knipoog zodat k kan oefenen en dan ga k t er met olga overhebben over een startkaart.Haha!

Hoezo moet je het daar met olga over hebben? Je weet zelf toch wel een beetje wanneer je er klaar voor bent..?

Kan het niet een soort stress zijn dat er meer dan 3 hindernissen in de bak staan, en dat ie teveel naar andere dingen kijkt?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:53

Jimb0o schreef:
lieziej schreef:

Weet ik niet meer precies, zal dit nog ff navragen aan mijn moeder, want die heeft dat met dat meten toen geregeld.

Dankje!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 16:35

zo ben ik ook weer, Lachen ik peer hem zo ook maar 's naar de manege....

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 16:38

ik ben echt harstikke sachrijnig Huilen van het lachen vannacht kon ik al niet slapen (ja toen begon het allmeaal al...) sliep om half 3, 6 uur weer wakker, op school aangekomen, even boeken pakken enzo begint mijn dag met muziek! die vent is echt heel poedersuiker... nou verder niet veel gebeurt, ik zou om 3 uur uit zijn, werd dus JA 8 minuten voor half 3! bus net 2 minuten geleden geweest, en rijdt maar 1 keer per uur.... helemaal over utrecht CS naar huis, begint het toch te regenen als ik naar huis aan het lopen ben... en ik ben zoo moe, en dan moet ik zometeen weer gaan carrouselen... yes, ben blij als er weer even zomer stop is zeg!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 16:39

Maar het goede is dat mn vakantie bijna in zicht is! Bloos! tot dinsdag les.... ik verlang er zo naar.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 16:40

trouwens elise, die foto van Bob is super wijs! :J springtalentje

Nathaliia

ik brabbel maar even door tot de nieuwe pagina.. Haha!

Nathaliia

.....

Nathaliia

laatste bericht