winnitou schreef:Dag Ate, ik ga slapen, welterusten alvast
slaap lekker
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:Dag Ate, ik ga slapen, welterusten alvast
winnitou schreef:THANKSXan en Liquita, ik zal voor jullie duimen.
ATE schreef:Jij ook bedankt!!! Zie ik je morgen nog? Ben rond 14:00 uur op de manege.winnitou schreef:Xan en Liquita, ik zal voor jullie duimen.
ik duim mee
ATE schreef:Hmmmm...nee dus, ik zie je niet. Veel plezier dan maar!!!ik ga ook zo hoor morgen werken eerst de meiden ff naar manege brengen en dan van af 12 uur tot 17 uur werken moeder viert haar verjaardag en zondag met de meiden naar land van ooit drukdruk druk dus
LIQUITA schreef:ATE schreef:Jij ook bedankt!!! Zie ik je morgen nog? Ben rond 14:00 uur op de manege.ik duim mee
ATE schreef:Ja...dat moeten we doen. Misschien volgende week zondag...bij goed weer natuurlijk.gaan we snel keer op strand rijden ?
LIQUITA schreef:Ja...ze vertelde het vanavond. Ze zit te twijfelen of ze wel mee zal doen aan de kur op muziek. Ze is bang dat het niet goed gaat.
was de chinees lekker. ATE schreef:Ja precies. We moeten maar afstand houden.LIQUITA schreef:Ja...ze vertelde het vanavond. Ze zit te twijfelen of ze wel mee zal doen aan de kur op muziek. Ze is bang dat het niet goed gaat.
eerst ff kijken als niet gaat tja dan houd het op
ATE schreef:Ja, dat zou heel goed kunnen. Hopen dat het niet zo blijft...volgens mij is boyd ff aan het uitproberen tot hoe ver hij kan gaan
ATE schreef:Nou Jo...was weer even gezellie. Ik ben blij dat Bokt bestaat...dan "spreken" we elkaar toch nog evennog ff 1 peuk en dan ga ik ook bed in
.
. LIQUITA schreef:ATE schreef:Nou Jo...was weer even gezellie. Ik ben blij dat Bokt bestaat...dan "spreken" we elkaar toch nog evennog ff 1 peuk en dan ga ik ook bed in.
Truste en een heel fijn weekend.
ATE schreef:NATUURLIJK!!!!jullie ook een fijn weekend tja zo zie je elkaar elke dag en zo ff niet komt wel weer goed hoor
voor jouw en erik
terug van ons....doegie!