Tess_Liss schreef:woei nog 3 dagen.!
Al druk je tas aan t inpakken
?T komt nu echt dichtbij hé
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tess_Liss schreef:woei nog 3 dagen.!
?
?
das waar, over 2 dagen zit ik voor een weekje in Zwitserland 

Nortella schreef:Oh stoerr! ghehe best druk gehad dan! in een hooischuurslapen is echt lachen! ben wel is een hele dag in een hooischuur gweest.. maar de volgende dag was mn hele gezichtrood en blaarderig..HOOIkoorts
hihi
oh das wel apart he! ineens ergens rondlopen als je denkt dat je daar wel heen wil, vorige zaterdag ook naar een opendag geweest, ga namelijk naar een andere school toe voor mn laatste jaar

Mijn foto's komen ook op mijn hyves

Spreek jullie miss vanaaf! 

naath schreef:Ik ga naar stal meiden, moet paard van vriendin rijden ..Spreek jullie miss vanaaf!

Annie_ schreef:Heb vandaag me rapport op gehaald![]()
Geen 1 onvoldoende maar wel 3 5,5
!
?
?
.
)
? 
.
! naath schreef:http://naathh.hyves.nl/fotos/281292258/0/_tXN/ ik weet niet of jullie hem kunnen zien .. want bij imageshack doet ie t niet ofzoo
.
)
.. Ik ben benieuwd
ktink schreef:Jaaaa showen!
@Tess_Liss.. Je tas al gepakt?
En voor de rest er al helemaal klaar voor?
(Als je iemand ziet rondwaggelen met een mitella om dr linkerarm ben ik het zeer waarschijnlijk.
Moet je maar even hoi zeggen ofzoo)
Gingen er eigenlijk nog bokkers in week 9 (24 t/m 30 aug)?
anders doe ik toch niet alles in 1x inpakken en dan liggen er overal spullen, en dan uiteindelijk kan ik het morgen allemaal niet meer vinden en dan is het stressen
.
ktink schreef:naath schreef:http://naathh.hyves.nl/fotos/281292258/0/_tXN/ ik weet niet of jullie hem kunnen zien .. want bij imageshack doet ie t niet ofzoo
Ik kan het zien.
Maar je hebt toch wel een soort van hoofdstel (ik denk iniedergeval teugels te zien)
Kom je na de sprong niet heel hard op de rug van het paard terecht?
Ik heb net gesolliciteerd bij de Welkoop als weekend hulp achter de kassa.. Ik ben benieuwd
naath schreef:Enne spannend voor de mensen die morgen gaan! HEEEEL veel plezier want ik ga nu weg, zaalvoetbal kijken bij vriendlief en morgen ga ik naar m'n oude bijrijdpaard op bezoek want nu hij is verkocht is hij aan t verslechteren!
Dus tot morgenavond denk ..

hihi veel plezieer voor iedereen..