wavoor laarse ga je nemen ?en wafor cap??ik gebruik me cap bijna nooit hihi weetni eens meer waar di is
haha, Kben nu Jumping Amsterdam aant kijke Kan je live via internet zien Weet nie wa voor laarzen.. Denk gewoon weer rubberen, maar wel gevoerd dan.. Cap weer ook nie.. Moe ff kijke
hihi ast goed is komt ie 2 weken op proefalleen wel een probleem..heb daar een topic over..moet je maar even zoeken staat bij weide dinges enz
pff kryg nu net een mail van die eerste mensen.dat ze nu toch twijfelen om dr tog wel te nemen...t wordt zo ook niet makkelijker.heb j da topic nog geleze van die stalle enz??
hmmm wat zal ik nou doen...t wor zo wel steeds lastiger..ook omdat t ruile en evt terugbrengen ook al over de 200 euro zou zitten
jah t vervoer om dr te kome enz..en sommige wille bijbetalen..maar dolly ga morge och weg die eerste mensen wilde dr tog graag hebben
uhu das ook makkelijker ook om dat topic.weet dus niet of ze dan braaf is enz..en nu kan ik nog ff aankijken of ik er 1 neem..enz omdat t wel veel geld kost enz
zodra ik lesserz of n leaser enzo heb doe ik t denk anders is t gewoon TE duur..zelf doe ik er tog weinig mee
Jah, dat is dan eigenlijk ook zonde van dat paardje he.. Kan je beter wat meer met Soraya, shadi en mini doen