Las zoiets in de plaatselijke krant bij mn ouders. Op www.molenruiters.nl kun je vast meer info vinden Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Las zoiets in de plaatselijke krant bij mn ouders. Op www.molenruiters.nl kun je vast meer info vinden ThornForest schreef:Nadine, Ellen moet as maandag voor haar theorie om half 11 geloof ik. Ik ga dan mee en ze vroeg of jij ook mee wilde.
En vrijdag gaan we waarschijnlijk met een paar van de oude manege op wb stables kijken wil je dan ook mee?
Ik weet niet hoelaat en wie allemaal vrijdag gaan... ? Want dan moet ik ook gewoon naar school, dus het hangt er vanaf hoelaat. Jobbeltje schreef:Die "markt" is denk ik bij de molenruitersLas zoiets in de plaatselijke krant bij mn ouders. Op http://www.molenruiters.nl kun je vast meer info vinden
) dus nu kreeg ik net bericht van de verzekering van de fietser dat ze alles betalen omdat de fietser schuld heeft bekend!
Als hij dat niet had gedaan had ik alles zelf kunnen betalen en de kosten zijn toch vrij hoog voor de schade die ik heb. Dus ik ebn super blij!
Haha! 
Jobbeltje schreef:ThornForest schreef:Ik hoorde ook dat Barney/Silva bij ons op stal komt te staan.
Dé Barney van de lwd manege op de Hitmanhoeve? Of begrijp ik dat verkeerd?
Mooi van die fietser trouwens, wel zo eerlijk!
(als het goed is hoor, heb het ook van iemand gehoord). volgens mij was er maar 1 Barney toch? ThornForest schreef:Nadine, er gaan niet meer veel mee haha. Alleen Brecht en ik gaan nog.
Ik hoorde ook dat Barney/Silva bij ons op stal komt te staan.
En...ik had laatst immers een aanrijding met een fietser die door rood ging en zeiden ze dat het mijn schuld was omdat ik in een auto reed en fietsers/voetgangers hebben een beschermde posititie (heilig). Maar de fietser had al schuld bekend naar mij (wat hij dus niet had moeten doen, maar voor mij wel) dus nu kreeg ik net bericht van de verzekering van de fietser dat ze alles betalen omdat de fietser schuld heeft bekend!
Als hij dat niet had gedaan had ik alles zelf kunnen betalen en de kosten zijn toch vrij hoog voor de schade die ik heb. Dus ik ebn super blij!

ze heeft nu een western zadel voor Nicole en gaat best wel goed.