edit: het vrouwtje op de foto was iemand die met haar mee was...dus niet de eigenaresse

die heb ik ook op een redelijk geslaagde foto maar het topic komt zo vol en ik denk niet dat iedereen dat waardeert
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en sproeiers, en een loods, en een huis..... Moeilijk!
dan kleurt mn vos het mooist (mits ie net gewassen is
) naadje24 schreef:ja ze staat pas 2 weken op taams...is een erg leuk vrouwtje en een leuk paardje.....
edit: het vrouwtje op de foto was iemand die met haar mee was...dus niet de eigenaresse
die heb ik ook op een redelijk geslaagde foto maar het topic komt zo vol en ik denk niet dat iedereen dat waardeert

ik hou wel van foto's!
voorlopig hou ik mij weer koest
hihi
Dabo schreef:Ja maar wij zijn lui he, dus willen niet op links klikken.hihi
Ik heb die mevrouw wel eens op stal gezien ja, maar zou niet weten hoe ze heet, of waar het paard staat...
Wel leuk dat ze toestemming gaf om de foto's hier te plaatsen!
ik ben slecht

Duimen jullie voor me?
Mooie foto! Die 1e 2 van Dancer zijn ook erg mooi. Foto's van Ellen ook en die van dat onderste paardje vind ik ook erg leuk. naadje24 schreef:edit: het vrouwtje op de foto was iemand die met haar mee was...dus niet de eigenaresse
Ben gek op foto's
Denk dat de rest het ook geen probleem vindt. Dabo schreef:Ja maar wij zijn lui he, dus willen niet op links klikken.hihi
Ik heb die mevrouw wel eens op stal gezien ja, maar zou niet weten hoe ze heet, of waar het paard staat...
Wel leuk dat ze toestemming gaf om de foto's hier te plaatsen!
Dabo schreef:Zijn ook leuk!
Ik moet zo naar Badhoevedorp, op sollicitatie gesprek bij de ANWB![]()
Duimen jullie voor me?
AnneOmie schreef:Paard staat schuin tegenover Omar, in de box waar Gilles stond.

Azzaro schreef:helaas waren mijn fotos niet mooi

naadje24 schreef:haha shir ziet het wel,maargoed dit was voor mijn lol en tijdverdrijf en ik weet al waar mijn fouten liggen
ben ze nu aan het uploaden over paar min staan ze hier
naadje24 schreef:ok de laatste dan!
alleen zodat jullie weten wie de eigenaresse is
naadje24 schreef:Azzaro schreef:helaas waren mijn fotos niet mooi
zaten wel goede tussen maar er lag geen geld in de bak
dus die heb ik verwijderd....