roxxxiejjj schreef:veegt zich op
Geeft stoffer en blik aan
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ceriadwen schreef:http://www.youtube.com/watch?v=6YuC1yLd ... re=related Dit was mijn favoriet als kind zijnde... jeugdsentiment![]()
Maar bolke kan nog veeeeel meeer
Ceriadwen schreef:Nou ik ben berloren voor de mensheid.. ik heb afleveringen gevonden van http://www.youtube.com/watch?v=zRPI7zS3 ... re=related
Clouwdy schreef:Een tip tegen de vliegjes die niet vliegen...Veerust... Ik heb het vanmiddag op de bakrand, houtenrand bij het stro, de blauwe jas, mijn kastje, de achterwand van Gio zijn box, eigenlijk bijna overal gespoten.. en ze gaan gelijk dood! Heb ze van de bakrand geveegd en heb ze niet meer terug zien komen.. Hopelijk heeft het zin en blijven ze weg...
Ceriadwen schreef:Net bij de fysio geweest met de jongste. De huisarts wilde de mening hebben van de fysio omadt hij op dit moment twijfelt. PFPS of Ehler Danlos. De fysio heeft net in een een op een gesprek duidelijk aangegeven dat hij op zeker getest moet gaan worden op EHler Danlos omdat hij duidelijke tekenen heeft, en dat door de ( als hij echt ED heeft) ED het PFPS syndroom heeft ontwikkelt.
Dus ik ben niet blij.. helemaal niet blij.
Ceriadwen schreef:Net bij de fysio geweest met de jongste. De huisarts wilde de mening hebben van de fysio omadt hij op dit moment twijfelt. PFPS of Ehler Danlos. De fysio heeft net in een een op een gesprek duidelijk aangegeven dat hij op zeker getest moet gaan worden op EHler Danlos omdat hij duidelijke tekenen heeft, en dat door de ( als hij echt ED heeft) ED het PFPS syndroom heeft ontwikkelt.
Dus ik ben niet blij.. helemaal niet blij.
Flurk schreef:gisteravond les gereden in de binnenbaan
viel niet mee er reden er 5 maar het waren wel prettige mensen en er werd best rekening met me gehouden dus daar ben ik de mederijders erg dankbaar voor.
MEIDEN BEDANKT (en jongetje)
Hierdoor heb ik veel kunnen leren van mijn les
p.s dit bericht is POSITIEF bedoelt