Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:27

Whaha Cilinder, die houden we erin!;)

@ Lotje & Dymphke: ik ben inderdaad superblij met Eric. Hij is zo ontzettend lief enzo. zeker weten een blijver!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:42

Heey lady's hier Cilinder whahaha ..

Nee de klik met de eigenaresse is er idd niet onze denkwijzes liggen veelste ver uit elkaar dus dat wordt m gewoonweg niet! Ga dus maar weer in de les bij Paul denk ik.. Iemand nog een leuk idee??

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:03

Alex of Quist zijn wel leuke beestjes voor je, die zijn allebei nog aardig jong maar met veel potentie.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 18:01

Alex is idd erg leuk.. Zal morgen eens gaan informeren en dan volgende week maar eens beginnen denk ik. Maar welke les is volgens jou geschikt??

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 18:02

Qua niveau sowieso maandag om half 9 maar die is altijd erg vol. Daarom ben ik naar half 8 gegaan, is in theorie ook een gevorderdenles maar ik moet mezelf voornamelijk altijd vermaken. De meerderheid van die ruiters kijkt niet uit zn doppen en kan zn paard niet sturen:S

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:33

Haha klinkt een lekkere les jo,

Bo wil ik het liefst naar een fanatiek springruiter hebben. Die kan nog heel ver met haar komen.
Heb van de week ook weer met haar gesprongen, Wat een super gevoel geeft dat beestje zeg.
Ze is gelukkig weer op t niveau waaar ze van t voorjaar ook was. Dus kan weer lekker met der verder werken :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:20

Ik zit op vrijdag om 7uur, is absoluut geen gevorderden les... Krijg ook van Roy les. Maar het is echt zo'n pretlesje, en dat heb ik vooral op het moment heel erg nodig :) Af en toe heb ik eens van Linda of Roswitha les, dan spijker ik weer kleine dingen bij. Maar verder ben ik vooral heel erg recreatief bezig op het moment :)

Lin, wel super dat het zo;n springtalent is! dan is het wel het mooist als ze naar een fanatieke ruiter gaat :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 09:37

Annelotje zit illegaal te internetten }> Wij hebben nog geen internet, maar ik dacht; heee misschien zijn er wel onbeveiligde netwerken te vinden :P Nou en was er een met best goed bereik, dus ik zit nu lekker te internetten :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:25

Tadaaa;) Goed bezig meid:D

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 12:34

Goed bezig anne!!

Nee wil wel echt hard werken anders heb ik nog geen goed gevoel!! Ben nog niet wezen vragen gewoonweg geen tijd haha..

Wel is er een grote kans dat ik weer in Wezep ga rijden en dan maar jonge dieren rijden. Heb het daar altijd naar mijn zin gehad en tja dan maar niet meer af en toe een wedstrijdje.. :S Maar wel gewoon kijken naar een fijne instrukteur. En laten die nu heeeeeeel schaars zijn hahaa

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 13:38

Dat zijn er inderdaad niet veel! Iemand die zelf nog een fijne instructeur weet? Zoek nog iemand die fijn kan lesgeven.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 09:15

Heey lady's wat zijn we stil?? Niemand iets te vertellen?? Ik krijg vanmiddag de uitslag van Chayenna haar testen. Voor degenen die het niet weten Chayenna is voor twee weken geleden drie dagen in ziekenhuis opgenomen geweest omdat ze zware longonsteking had. Dit heeft haar astma dus ook erger gemaakt en ben ik twee nachten met haar uit logeren geweest omdat ze haast geen lucht meer kreeg..
Nu zijn er ook allergie testen afgenomen en ben dus bang dat ik de drie katten die we hebben weg moeten doen. :S Dus ben best wel zenuwachtig pff..
Het is notabene een katertje van haarzelf en een poesje van Noel en dan mama poes van mezelf. Als het nodig mocht wezen en iemand weet een oplossing hoor ik deze graag!!!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 09:54

Ik hoop zo dat de uitslag meevalt, voor jullie allemaal.
Helaas kunnen wij geen katten in huis nemen in verband met de hond. Maar laten we eerst nog even duimen.
Hoe gaat het nu met Chayenna dan?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 10:50

Sterkte!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 11:16

Ah Cil(nee geen ilinder er achter :Y)), dat is wel heel naar zeg!!! Hoe is het nu met Chayen? Ik ben niet in de positie om een dier op te vangen, heb nota bene Whiskas zelf weg moeten doen :P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 17:30

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:38

Wauw springtalent Bo!
En Baricello lijkt ook al aardig te weten hoe het moet. Heeft die stiekem les genomen van Bo'tje?;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 10:02

Whaha ik ga vanavond gezellig met Collin tussen de volwassene beginners rondknotsen. We hebben eerst om 8 uur een vergadering dus moest mn les verzetten en er was alleen nog om half 10 plek. Wordt dus gezellig:P

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 21:37

Chayenna gaat gelukkig weer wat beter! Is nog wel erg verkouden en zal altijd vast zitten an de medicijnen maar ja als dat alles is en we redden het daarmee...

Je hebt wel twee gave springpaardjes hoor! Baricello heeft zeker stiekum een lesje gehad van Bootje :P

Jolien hoe was je lesje hobbellen tussen de beginners??

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:19

Leuke foto's Linda!

Ben ook wel benieuwd Jolien, haha :P

Vanavond concours, springen. Doe deze week nog een rondje BB en wil over 2 week dan gewoon weer B starten.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:31

TOTILAS IS VERKOCHT!!!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:50

Ja ik las het!! Dus toch he! Toch nog iets van waar van het gerucht!! Vind het erg jammer!!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:46

Ja echt balen dat de combinatie niet meer bestaat:(

Mijn les afgelopen maandag was...erg bijzonder. Laat ik het daar maar bij houden:P Ik moest er sowieso rekening mee houden dat er nu strikt op 1 hand werd gereden en ik maar moeite had om tussen alle sjokkende paarden door te sturen. Ook Collin vond het volgens mij erg bijzonder omdat hij normaal in die les ook lekker mag sjokken maar nu moest hij toch echt aan de bak met mij:P Ach wij hebben wel lekker gereden maar niet voor herhaling vatbaar hihi.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 07:54

Nouja, laten we maar zo denken: zo zijn we allemaal begonnen! :) ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:17

Is ook wel zo, maar om er als een gevorderde ruiter tussen te rijden is dan toch weer minder...