Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

madelief88 schreef:Leuke foto's maaike!!
Die stallen van de drafbaan, daar staan toch geen paarden, worden die niet alleen bij de wedstrijden gebruikt? Of staan er wel paarden?
Iedereen trouwens bedankt voor de complimentjes over mn profiel
madelief88 schreef:Maar is dat dan ook echt van de drafbaan? Hmm, ben nu toch benieuwd of ik wel het goede gedeelte in mijjn hoofd heb, is er niet nog een stuk stallen vlakbij de drafbaan, wat niet van de drafbaan is? Lijkt me sowieso bijzonder dat het van de drafbaan zelf is, maar ik zou het echt niet weten
Ik dacht altijd dat dat prive was, bedoel je nu die stallen achter de drafbaan met paarden en 2 shetlanders (ik dacht eerst namelijk aan andere stallen)? 
madelief88 schreef:Ja, tuurlijkIk dacht altijd dat dat prive was, bedoel je nu die stallen achter de drafbaan met paarden en 2 shetlanders (ik dacht eerst namelijk aan andere stallen)?
Laat maar zitten 
Welke nieuwe draver??

JoJz schreef:Heel mager, heel lieve 3 jarige ruin. Moest k in de les op, maar het arme beest kon nog helemaal niks.. Eerste keer in de les, kon alleen maar stap en draf (keihard).. En tijdens de galop ben ik gaan stappen.. ga ik niet eens proberen voor het eerst! Maar uiteraard ging de rest de hele tijd stap-galop, terwijl die nieuwe er telkens achteraan wilde (logisch) Had gewoon medelijden met het arme beest!! Maar tis wel echt een lieverd op stal!
. Zag er wel grappig uit, maar dat is dan ook echt het enige. 
... 

Maar sommige vragen vond ik nog best lastig antwoorden, omdat ik Fuur nog niet zo lang heb.
of zijn geestelijke gesteldheid...