De trein vond het leuk om gewoon niet te komen. Kon ik ruim een half uur op Leiden CS in de kou wachten op de volgende Daarna gegeten en gedouched en nu staat eindelijk de computer aan
Volgende week heb ik echt zo'n rotrooster. Elke dag tot 17.15 en dan ook elke dag 2.5 wachten of alsjeblieft het volgende college ellende kan beginnen (Ja ik ben hartstikke enthousiast )
Ahh Ik begon om half 9 en was om half 3 klaar en toen was ik om kwart over 4 thuis.
Morgen mag ik uitslapen tot 8 uur 9 uur de trein en om 10.45 beginnen, morgen moet ik tot 17.30 ben ik pas laat thuis, of we moeten een aardige docent hebben die snel klaar is.
tja, maar sommige zeggen dat ze het snel gaan doen en dan wordt het nog half 6. En het ligt ook aan mijn mede klasgenootjes, er zitten er een paar tussen die teveel willen weten en alleen maar door blijven vragen
Nog een mooie indeling voor morgen: Fenna - Koos (En Saskia ruilt dan heel graag met haar!) Wendy - Ox/Bowie (Als hij meerijdt mag jij er vast weer op!) Esther - Bo Ik - Alex?