manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 05:55

Dag da,es, even een heel kort berichtje. Ik heb geen tijd om op iedereen te reageren, sorry daarvoor.
Wilde even melden dat alles goed gaat hier, vannacht vertrekken we voor 4 dagen naar de Amazone voor een groot avontuur...Als ik daar van terug ben zal ik een uitgebreider bericht plaatsen.
Oja Kims, hou je die baby nog even binnen (maar 5 weekjes :p) dan kan ik ook nog even je buik bewonderen Haha!
Liefs!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 18:43

Heej Cis, wat leuk dat je er ook weer bent!
Veel plezier in de Amazone!

Heej dames (van de braamhof) ik wil jullie nog even bedanken voor dat mooie cadeau! Verdrietig
Ben echt super blij met dat dekje, en ga er volgende week gelijk mee rijden!!!!! Haha!
Vindt het echt super lief van jullie!!!! Knipoog
Thanx!!!!!!!!!!!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 19:27

Heej Cis! Supergaaf, de Amazone lijkt me zó mooi om te zien! Wil zo graag je foto's zien als je terugkomt: kunnen we een foto-avond plannen met zijn allen ofzo? Lachen
Nel, graag gedaan hoor, heb je al door waarom je hem hebt gekregen? Hij staat Voice vast super: foto's!
Vandaag weer lekker gelest! Orson was wel weer stout bij het naar de bak gaan, maar hoop dat dit met consequent zijn weer over gaat. Carolien zei ook dat het gewoon een dominantieprobleem is; kijken hoever hij kan gaan! Maar goed, eenmaal in de bak liep hij fijn, moest tempowisselingen in galop rijden, dat kost aardig wat rij-vermogen haha! Bij het oefenen van de wendingen in draf valt pas op wat een slagschip (zoals Carolien het zegt Haha! ) ik onder me heb: aardig wat paard!
Net klaar met een flinke poetsbeurt in huis; ga nu eens even wat te eten maken. Doeidoei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 21:14

zooo, ik ben der ook weer Lachen *en ik ben nog steeds rechtshandig Knipoog
Was echt een super week! We hebben echt leuke dingen gedaan, super jongeren en super gezellie clubje vrijwilligers Ja Was echt leuk! Haha!

Ik heb de hele week een jongen van 16 begeleid samen met Linda (ook vrijwilliger). Iedere dag een uur individueel wat oefenen samen. Dus aan de hulpvraag (vlees snijden) werken en andere activiteiten doen met de aangedane hand. En iedere dag een uur testjes/ metingen doen. Daarnaast dan ontbijt en lunch met de handschoen aan en verschillende groepsactiviteiten. Vanaf ongeveer 3 uur, half 4 ging dan de handschoen uit en hadden we nog wat tweehandige activiteiten.

Op maandag avond hebben we over een touwbrug over de geul gelopen (de jongeren dan Tong uitsteken En ook wat begeleiders, maar die gingen dan ongezekerd.. Zo veel vertrouwen had ik nou ook weer nie in mezelf zo op t einde van de dag Clown Was al vanaf 5 uur op natuurlijk.. ),
dinsdag wezen skieen in Vaals in Snowworld. Ook de jongeren dus Tong uitsteken Van iedere jongere ging er 1 begeleider mee die dan mee rende en begeleide tijdens de les. Ja, en de jongere weer naar boven duwen de helling op Huilen van het lachen Stapje voor stapje gaat te langzaam hè Tong uitsteken en ik was niets voor niets zn begeleider zoals ie zo vrolijk zei haha (had best ff spierpijn de dag daarna) Maargoed: hij had ook wel gelijk, duurt anders ook wel erg lang.
Woensdag hebben ze djembé gespeeld. Stond hem op t lijf geschreven. Hij drumde nu ruim een jaar en had echt een goed ritme gevoel! Ja Was leuk om te zien. Wel lastig, omdat djembé met 2 handen is.. en dat is voor eigenlijk allemaal heel lastig. Zeker met een platte hand. Maar klonk leuk! Donderdag hebben we een vlot gebouwd, en zijn er een aantal op dat vlot over de geul gevaren. Ging goed, alleen bij de eerste lichting viel er een balk uit het touw en viel dus een jongere in t water (met 2 begeleiders er meteen achteraan om op te vangen). Alleen die jongen die ik begeleide is toen heerlijk blijven zitten bovenop zn ton Clown was als enige droog Tong uitsteken Vrijdag hebben we samen met de ouders van de jongeren gelunch (ouders ook met handschoen Huilen van het lachen nog best leuk om te zien hoe die dan óf heel goed hun best doen of wat valsspelen Tong uitsteken) Tussen door nog spellen gedaan met de handschoen aan: estafette, honkbal met een nat zacht balletje en bij ieder honk een opdracht (hand, elleboog, voet, knie/ hoofd in de emmer), judo, schatkistje verven, zeepkneden (meiden)/ zagen voor de jongens *ja das best lastig met 1 hand!* en vrijdag versieringen maken voor de ouders die langskwamen. Op donderdag hadden we nog een heus concert *LOL* Hoop muzikaal talent in de groep bleek! Was érg leuk en ook enorm gelachen! Voor dat concert moest ook geoefend worden, dus ben die hele week ook veel in t muziek lokaal geweest omdat hij mee ging drummen Lachen *Tsja, én leuk om te doen én je handschoen mag uit Tong uitsteken dubbel leuk!
Das denk ik ook wel de meest voorkomende zin geweest deze week: Waar is je handschoen? Vork Maar het was wel heel leuk Ja En bij de jongere die ik begeleide was dus duidelijk een vooruitgang te zien! Vond hij zelf ook écht heel leuk om bij te houden en zichzelf vooruit te zien gaan. Volgens mij was t bij iedereen duidelijk merkbaar dat ze vooruit gingen.

Kortom: super week gehad zo Haha! En nu wel lichtelijk kapot Vork haha
Foto's heb ik niet zo veel. Iemand van de leiding heeft de hele tijd met een fototoestel rond gelopen en heeel veel foto's gemaakt! Die krijgen we nog thuis gestuurd Lachen

Doet Orson raar bij het naar de bak lopen Bianz? Wat doet ie dan? Nouja, iig hopen dat t snel weer over is. *Orson: Bianz is de baas. Nu weer gewoon doen?!* En je hebt idd behoorlijk wat paard onder je ja Tong uitsteken Dat kon ik je zo al vertellen. Haha

Veel plezier in de Amazone Cis! Ik had me ook al ingeschreven voor een foto avondje mét uitleg per foto Tong uitsteken *toch?* Ben benieuwd naar alle foto's Ja

Daniel is knap met zn oorbel Haha! Stoere jongen hoor: niet echt huilen en nu met zn oorbelletje!

Super tof dat t zo goed ging op t strand! Knappe Jade Haha! Wees idd maar blij met je eigen paardje hoor Mariek. Kon je nog rijden vandaag? Tong uitsteken

Nog maar 3 weken Kim? Wow! dat telt ineens lekker snel af! Red je t nog allemaal met je buik? Ben benieuwd of je hem der idd precies op jouw geplande datum uit schopt Tong uitsteken

En nu... ga ik ff bankhangen, met mn boek mn bed in en slapen Slapen Ik ben nog een beetje (erg) moe van de week.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 21:38

Hoii hoi,

Bianz, ja ik had Gerlien nog een bedank sms gestuurd en toen stuurde ze de rede al terug.
Vindt het nog steeds zo lief!
Mn dag kon niet meer stuk, had zelfs een beetje tranen in mn ogen... erg hé! Nagelbijten / Gniffelen

Anne; klinkt actief en leuk zo'n week en ik geloof dat je nu moe bent.
Kan je nu lekker uitrusten, of heb je het al weer druk? Gaaaap

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 12:58

Neehoor, nu lekker vakantie Lachen Dus niets druk, maar gewoon lekker relaxen en uitrusten.

Vandaag weer eens op Haydn gereden. Was weer ff gelee, maar wat een super paard is t ook hè *zwijmel* Hij was vandaag zo lekker actief en voorwaarts Ja Tis zo gaaf als je dan zo'n verzamelde galop eruit krijgt bij hem! Groot paard, echt vanuit de achterhand... Heerlijk gereden dus Pling haha Was voorlopig de laatste keer daar: paardjes gaan paar weekjes op vakantie vanaf volgende week vrijdag Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 16:21

Phoe wat een verslag Anne! Klinkt gaaf j: Uit rust ze!
Nel: fijn dat je het kado zo leuk vind, ben ook benieuwd hoe t op Voice staat!
Ik schrijf me ook in bij de foto-avond bij Cis Knipoog
Bianz: vervelend dat Orson zo doet bij t naar de bak gaan, maar met trainen komt t vast goed!

Vanmorgen wat paardjes getraind, was leuk! Nu komt de regen met bakken uit de lucht Scheve mond Maar gelukkig hoeven we vandaag niet lang buiten te rijden, alleen ff wat paarden laten proberen.
Ga met de trektocht op Coos; fries x KWPN, leuke combi!

Nu gaan we eten en kids ontvangen Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 09:39

Haha Coos! Wat een geweldige naam voor een paard Haha! Maar wel een leuke kruising zeg, ben benieuwd hoe dat er uit ziet! Hoop dat jullie ook vanaf morgen beter weer krijgen, want dit is niks!
Anne, klinkt echt als een supergave week! Wat zo'n handschoen al kan doen! Dan nu lekker genieten van je vakantie!
Nel, super dat je er zo blij mee bent, worden wij ook weer blij van Lachen
Gisteren een leuke buitenrit gemaakt met Orson en Janis met de eigenaresse, grappig dat ik ze nu buiten zie met iemand anders er op! Orson deed gisteren weer zijn kunstje, maar minder heftig als zaterdag gelukkig. Hij wil niet naar de bak, dus gaat in zijn achteruit en komt omhoog en probeert bij de stal linksaf te slaan naar buiten toe. We zijn hard bezig dit af te leren met hand- en beenhulpen (zaterdag heeft Carolien ook nog mogen zien dat het toch wel erg was en heeft ze veel tips gegeven) en als het echt moet krijgt hij een tikje met de zweep van iemand die er naast staat (Nel is een goede hulp!). Duimen dus dat hij snel stopt met dit trucje, want het is best gevaarlijk als hij zo als een kip zonder kop staat te dansen en bijna in trekker onderdelen stapt enz. Ach ja, we houden gewoon vol, ik blijf laten zien dat ík de baas ben haha! Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 14:14

Klinkt als een gave combi! Jij ook weer veel foto's maken hè Knipoog Leuke kamp-kids? Hoop dat bij jullie t weer wat beter is trouwens.. Hier is t maar grauw, grijs en veels te nat Scheve mond

Ow.. grappige actie van Orson. Hij is dan ook nie zo groot hè, dat scheelt. Hopen dat hij t maar snel snapt! Jij baas , niet hij!

Staan al een hoop foto's op de CIMTkamp hyves, dus ik kan er wel wat van t gebouw laten zien Lachen
De kindervallei.
Het voorste deel is onze slaaptoren, via een brug over t water, of via een brug over t dak kan je naar t tweede deel. Daar aten we en waren nog meer gastenverblijven. Het blauwe kegelvormige gebouw is de snoezelruimte Lachen
Afbeelding

Het deel waar de vrijwilligers, jongeren en leiding sliep. Het is een soort spiraalvormige toren, met in het midden een binnenplaats.
Afbeelding
Afbeelding

Vanaf t dak van de slaaptoren. In die witte 'tentjes' sliepen ze vorig jaar.
Afbeelding

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:21

Wauw die accomodatie ziet er echt super uit! Lijkt wel een beetje op de stijl van het Hundertwasser huis in Wenen! Waar was het ook al weer? Leuk verblijf voor de kinderen zo!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:59

Wow, ziet er gaaf uit daar zeg Lachen Helemaal super voor die kids!
Hier regen, regen en nog eens regen...houdt maar niet op Verdrietig Wel superleuke groep en iedereen heeft nu al een vast paard, dus dat loopt gesmeerd! En Coos heet eigenlijk Cosenza, maar dat vind ik een te lange naam Clown
Mn moeder belde net dat Bloem naar DA moet; die schijnt zichzelf naast dr oren helemaal open te krauwen tot bloedens toe...vreemd! Is altijd als je er zelf niet bent he!

Groetjes Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 17:03

Huh? Da's gek! Altijd vervelend als je er zelf niet bent, hopen dat het allemaal meevalt. Ze zal toch geen stress hebben omdat ze jou te veel mist?
Haha Coos is niet de echte naam gelukkig haha! Weer is idd echt slecht, maar er komt mooi weer aan zeggen ze, dus dat moet nog goedkomen de komende anderhalve week. Hier is het iig ook helemaal niks! Plezier nog!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 20:25

Ja gaaf hè! De Kindervallei is een Ronald McDonald huis en ligt in Valkenburg aan de Geul/ Houthem Lachen Was echt luxe Ja En inderdaad gewoon mooie lokatie, alles is anders en niet zomaar een statisch gebouw ofzo.
En je hebt gelijk Bianz met je Hundertwasser Knipoog
http://hundertwasser.web-log.nl/hundert ... index.html

Cosenza klinkt wel sjieker dan Coos Tong uitsteken Makkelijk dat ze nu na 1 dag allemaal al een vast paard hebben! (hopen dat nu niemand zich ineens bedenkt...) Ik duim voor beter weer hoor Thirz Ja Nog steeds! Het sturen van zonne-energie is niet helemaal gelukt dus? Hier ook nie hoor.
Was inderdaad een lang telefoontje Kim Tong uitsteken We gingen hier thee drinken, dus vandaar dat ik er snel vandoor ging. Daarna met mams even de stad in gegaan (helemaal leuk vermaak op een regenachtige middag Bloos) T zusje had vorige week in de uitverkoop een heel leuk rokje gekocht en leuke schoenen (en nieuw schirtje voor mij Schijnheilig ) en mams dacht dat ik miss ook wel kon slagen voor een leuk rokje. Dus ff gaan kijken en thuis gekomen met 3 hele gave nieuwe shirtjes Vork Rokken zijn nie mn ding Clown

Hè gats.. das idd rot als je er nie bent Scheve mond Hopen dat t iets simpels is en dat ze er snel weer vanaf is. Jeuk is zo verschrikkelijk irritant! (ga er even vanuit dat t jeuk is)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 08:43

Hoi hoi,

Ziet er leuk uit Anne, die foto's echt gezellig!

Thirz op Coos, leuk hoor!
Ja hier kwam het gister ook met bakken uit de hemel, savonds werdt het beter en hebben we met miezebuitjes gereden dus dat was niet zo erg.
Nous had het weekend nog even vrij gehad en gister ben ik erop gegaan.
Ze was lekker fris en had er veel zin in.
Maar t ging super goed en heb heerlijk gereden.

Bij Bianz zag het er ook netjes uit!

Maar bij Mariekje ging het super!!!!
Ben super trots op Jade hoe ze gister liep en ook wel op Mariekje hoor!!!! Knipoog

Nou het weer ziet er nu stralend uit, dus we gaan maar eens aankleden!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:50

Heej heej, waar is iedereen?
Het lijkt wel of iedereen met thirza mee is gegaan?!
Niemand wat boeiends te vertellen?

Naja ik zal wel beginnen dan;
Tis heerlijk weer!
Heb vanmiddag Voice gelongeerd, ging super goed.
Ze liep op het laatst lekker ontspannen, zonder te veel druk van de bijzets.

Hoe was de buitenrit Bianz?
En had nous nog zin om aan de long te lopen?

Nu jullie weer... Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 19:14

Haha ik ben hier hoor Nel Knipoog Had nog geen tijd gehad om te posten, maar bij deze!
Anne, grappig dat de stijl van Hundertwasser zo herkenbaar is; ik moest bij die foto's echt meteen denken aan het huis in Wenen, dus dat is wel erg knap van zo'n kunstenaar!
Wat fijn Nel, dat Voice zo lekker liep! Gaan we zaterdag aan Carolien nog eens die touwtjeskwestie vragen Knipoog Nous ging ook super aan de longe; liep erg fijn en ontspannen d'r rondjes. Ze heeft echt bootcamp bij ons ondanks je vakantie Thirz haha!
Buitenrit was echt supertof! Zijn naar het bos geweest via Biggekerke en dan over Groot Valkenisse weer terug, genieten! Bos was wel erg blubberig; paarden gleden zo hier en daar weg. Zowel Jud als ik kwamen helemaal happy terug van zo'n fijne rit!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:31

Nou Thirz, het lijkt erop dat je toch nog een klein beetje boft met het weer! Volgende week wordt het ook weer lekker. En anne, al lekker een rondje wezen lopen vandaag? nu kan het, jihoe! haha.

Hmmz dat truucje van Orson klinkt niet als een leuk truucje. Was het vandaag weer zo of is ie het al een beetje aan het afleren? Het is ook niet zomaar een klein paardje wat gaat lopen irriteren natuurlijk Clown

Hoe is het nu met Nous? alles goed hoop ik? wat stom om dat aan jullie te moeten vragen :\ Ze staat nog steeds zo ver weg zeker? Anders kom ik van het weekend namelijk even langs. Maar dat weet ik nog niet zeker, ligt er weer een beetje aan Lachen Bedankt in ieder geval dat jullie voor dr zorgen!

Tsja, en verder ook gewoon weinig te melden! Mijn dagen zijn eigenlijk allemaal hetzelfde. Opstaan, brunchen, computeren, in de tuin zitten met mooi weer, eten koken, eten opeten, bankhangen oid en dan weer slapen. Zeer enerverend haha! Gelukkig zijn er een aantal klasgenoten al langsgeweest, dat was wel erg gezellig Lachen Misschien dat ik van het weekend naar mijn zus ga. Die is op vakantie in Limburg en daar kunnen we een dagje naartoe. Maar is aan de ene kant ook wel eng, want stel dat er wat zou gebeuren zit je toch ver van huis!
Ik ga lekker in de tuin zitten onder de parasol Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 09:30

Heej Kims! Met Nous ging het woensdag nog prima; zoals gezegd loopt ze prima aan de longe en met het rijden gaat volgens mij ook goed bij Nel, dus ze krijgt beweging genoeg om d'r buikje weg te werken Lachen Leuk als je langs wilt komen! Ik heb morgen om half 11 les en doe daarna Nous, dus als je langs wilt komen is dan het handigste: dan is ze toch al uit de wei!
Orson is me idd een beetje aan het uittesten: gewoon kijken wie de baas is, buiten probeerde hij ook wat dingen uit woensdag. Maar goed, ik blijf gewoon consequent en laat zien dat ik de baas ben en dan komt het vast weer goed op korte termijn hoop ik...
Nog even volhouden he Kims, je bent er bijna! Als je naar Limburg gaat, veel plezier!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 10:55

ik zag al op de foto's dat Nous inderdaad weer een buikje kreeg Huilen van het lachen Ik weet een goede oplossing: haar naar de voorste wei laten verplaatsen Knipoog haha! Fijn dat ze dr beweging gewoon krijgt deze 2 weken!
Morgen half 11? hmm moet te doen zijn denk ik Lachen Ik moet eventjes kijken of nick niet toevallig weer naar zijn werk moet, want dan heb ik geen auto. Je ziet me dus vanzelf verschijnen (of niet natuurlijk). Kan ik jou ook eens op Orson zien!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 13:09

Haha ja Nous moet weer aan de Sonja Bakker; misschien kun je morgen alvast wat eierkoeken voor d'r regelen? Haha!
Leuk als je morgen komt, kun je misschien zelf Nous een beetje poetsen enz., doen we een snoezelactie haha! Weet alleen niet of je het erg vind om even te zitten, want als ik eerst les heb is Nous wel pas na half 12 aan de beurt? Nou hopelijk tot ziens morgen, doet je vast weer goed!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 15:16

*komt even binnen afkoelen*
Jeempie, best warm buiten! Niet dat ik klaag hoor! Dit 1000 maal liever dan hele dagen regen *LOL*

Inderdaad maar hopen dat Orson op korte termijn inziet dat jij dan wel iets kleiner, maar toch baas bent! Hij is gewoon net groot om miscommunicatie mee te hebben. (een kleine pony met miscommunicatie is ook nie alles hoor *denkt aan Cindy Scheve mond * maartoch.. zo'n grote is meteen zo groot Clown )

Nog even doorbijten Kim. Nog even je kan zelf weer naar Nous en nog even later kan je weer rijden Lachen Veel plezier morgen bij Nous! (als je gaat)

Bij Thirz niemand van zn paard af gesmolten?

*gaat weer terug de schaduw in met der boek*
Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:55

Nou Anne, je hebt helemaal gelijk; beter dit weer dan regen! Lekker gerelaxed vandaag?
Ben echt helemaal happy: heb vanmiddag alleen met Orson een buitenritje tot de stort en terug gemaakt!! Hij ging braaf naar de bak, dus ik dacht; ik probeer het gewoon! En zonder een moment stilstaan (hij was wel heel actief, maar da's ook goed!) heen en terug gekomen zoals ik het wilde mét zelfs een galopje! Heb hem echt elke paar stappen uitgebreid beloond en hij genoot zichtbaar! Hihi, echt weer ff een fijne doorbraak in het drakengedrag van de afgelopen weken! Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 18:06

Echt super goed Bianz!
Had orson vandaag een goede bui!?
Is ook veel te warm om vervelend te doen.
Hoe is het nu met je Bianz?

Leuk Kims als je morgen komt!
Ik ben er ook, heb les ná Bianz.
Met Nous gaat t zeker goed!
Maandag en dinsdag heb ik haar gereden en woensdag heeft bianz dan gelongeerd, dus gister mocht ze een dagje vrij.
Vanavond ga ik weer op haar rijden en morgen wordt ze dan weer gelongeerd.
Dus dr bewegng heeft ze wel!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 14:23

Hoi Doei!
Ben gister weer teruggekomen! Eerste paar dagen veel pech met regen en afvallers; maar tijdens de trektocht zelf superwarm en iedereen is blijven zitten, altijd fijn Lachen Coos is echt een superknol, 4 jaar oud en heel de tocht bitloos gereden, das toch knap van dr he! We hebben gedurende de week een film gemaakt, die is echt heel grappig geworden Clown

Echt fijn dat Nous t zo goed doet, en Marieke smste al dat ze superdik was, lekker hoor Huilen van het lachen Hebben de ruinen nu ook al een andere wei gekregen? Super van je buitenrit Bianz!! Vandaag lekker gelest? En hoe deed Nous t aan de touwtjes-machien?

Ik ga nu ff bijkomen, moet mn stem nodig opladen Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 15:07

iedereen blijven zitten is zeker fijn! (Gelukkig jij ook, en lijkt Coos niet op Indy Tong uitsteken) Beetje jammer dat er van te voren toch wel wat afvallers waren.. Toch nie te veel en niet te hard gevallen?
Zeker knap van Coosje! Op de nominatie voor TREC-paardje? Haha! Of voldoet ze toch niet aan álle eisen van t eisenpakket?
Film? hihi, mogen wij vast ook wel zien toch? Als je hem kan laten zien dan toch. Ben wel benieuwd! En tot die tijd: foto's Hyper! haha
*ziet Thirz der stembanden al aan de oplader leggen Huilen van het lachen

Super Bianz! lekker hoor alleen en rondje buiten gedaan Ja Heeft Orson vandaag nog streken uitgehaald?
Wat heb jij uiteindelijk nog gedaan vandaag Mariek? Knipoog Iets kunnen opbrengen nog? Plezier vanaaf nog!