zooo, ik ben der ook weer
*en ik ben nog steeds rechtshandig
Was echt een super week! We hebben echt leuke dingen gedaan, super jongeren en super gezellie clubje vrijwilligers
Was echt leuk!
Ik heb de hele week een jongen van 16 begeleid samen met Linda (ook vrijwilliger). Iedere dag een uur individueel wat oefenen samen. Dus aan de hulpvraag (vlees snijden) werken en andere activiteiten doen met de aangedane hand. En iedere dag een uur testjes/ metingen doen. Daarnaast dan ontbijt en lunch met de handschoen aan en verschillende groepsactiviteiten. Vanaf ongeveer 3 uur, half 4 ging dan de handschoen uit en hadden we nog wat tweehandige activiteiten.
Op maandag avond hebben we over een touwbrug over de geul gelopen (de jongeren dan
En ook wat begeleiders, maar die gingen dan ongezekerd.. Zo veel vertrouwen had ik nou ook weer nie in mezelf zo op t einde van de dag
Was al vanaf 5 uur op natuurlijk.. ),
dinsdag wezen skieen in Vaals in Snowworld. Ook de jongeren dus
Van iedere jongere ging er 1 begeleider mee die dan mee rende en begeleide tijdens de les. Ja, en de jongere weer naar boven duwen de helling op
Stapje voor stapje gaat te langzaam hè
en ik was niets voor niets zn begeleider zoals ie zo vrolijk zei haha (had best ff spierpijn de dag daarna) Maargoed: hij had ook wel gelijk, duurt anders ook wel erg lang.
Woensdag hebben ze djembé gespeeld. Stond hem op t lijf geschreven. Hij drumde nu ruim een jaar en had echt een goed ritme gevoel!
Was leuk om te zien. Wel lastig, omdat djembé met 2 handen is.. en dat is voor eigenlijk allemaal heel lastig. Zeker met een platte hand. Maar klonk leuk! Donderdag hebben we een vlot gebouwd, en zijn er een aantal op dat vlot over de geul gevaren. Ging goed, alleen bij de eerste lichting viel er een balk uit het touw en viel dus een jongere in t water (met 2 begeleiders er meteen achteraan om op te vangen). Alleen die jongen die ik begeleide is toen heerlijk blijven zitten bovenop zn ton
was als enige droog
Vrijdag hebben we samen met de ouders van de jongeren gelunch (ouders ook met handschoen
nog best leuk om te zien hoe die dan óf heel goed hun best doen of wat valsspelen
) Tussen door nog spellen gedaan met de handschoen aan: estafette, honkbal met een nat zacht balletje en bij ieder honk een opdracht (hand, elleboog, voet, knie/ hoofd in de emmer), judo, schatkistje verven, zeepkneden (meiden)/ zagen voor de jongens *ja das best lastig met 1 hand!* en vrijdag versieringen maken voor de ouders die langskwamen. Op donderdag hadden we nog een heus concert
Hoop muzikaal talent in de groep bleek! Was érg leuk en ook enorm gelachen! Voor dat concert moest ook geoefend worden, dus ben die hele week ook veel in t muziek lokaal geweest omdat hij mee ging drummen
*Tsja, én leuk om te doen én je handschoen mag uit
dubbel leuk!
Das denk ik ook wel de meest voorkomende zin geweest deze week: Waar is je handschoen?
Maar het was wel heel leuk
En bij de jongere die ik begeleide was dus duidelijk een vooruitgang te zien! Vond hij zelf ook écht heel leuk om bij te houden en zichzelf vooruit te zien gaan. Volgens mij was t bij iedereen duidelijk merkbaar dat ze vooruit gingen.
Kortom: super week gehad zo
En nu wel lichtelijk kapot
haha
Foto's heb ik niet zo veel. Iemand van de leiding heeft de hele tijd met een fototoestel rond gelopen en heeel veel foto's gemaakt! Die krijgen we nog thuis gestuurd
Doet Orson raar bij het naar de bak lopen Bianz? Wat doet ie dan? Nouja, iig hopen dat t snel weer over is. *Orson: Bianz is de baas. Nu weer gewoon doen?!* En je hebt idd behoorlijk wat paard onder je ja
Dat kon ik je zo al vertellen. Haha
Veel plezier in de Amazone Cis! Ik had me ook al ingeschreven voor een foto avondje mét uitleg per foto
*toch?* Ben benieuwd naar alle foto's
Daniel is knap met zn oorbel
Stoere jongen hoor: niet echt huilen en nu met zn oorbelletje!
Super tof dat t zo goed ging op t strand! Knappe Jade
Wees idd maar blij met je eigen paardje hoor Mariek. Kon je nog rijden vandaag?
Nog maar 3 weken Kim?
dat telt ineens lekker snel af! Red je t nog allemaal met je buik? Ben benieuwd of je hem der idd precies op jouw geplande datum uit schopt
En nu... ga ik ff bankhangen, met mn boek mn bed in en slapen
Ik ben nog een beetje (erg) moe van de week.