Na een paar seconden bedacht ik me dat er iets niet klopte
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en dromen over mijn auto..
Nog 1 nachtje slapen

Gold staat nu voortaan in de nieuwe meidengroep vooraan he Uhhh meiden ,nou ja omagroep hihi 

spettertjuh schreef:Ben ook zo'n muts vergeet ik helemaal dat Spetter vandaag de leeftijd van DRIE jaar heeft bereikt
Lang zal die leven, lang zal die leven.....![]()
![]()
Spannund
Binar schreef:Gefeliciteerd met Spetter!!! En wat gaaf dat je nu alweer een kiesje hebt van hem!! Leuk verjaardagscadeau![]()
Vanmiddag tuutje halenSpannund
duckie schreef:En ik wilde nog even vragen in welk landje Kola staat?? Want ik hoor over oude dames... maar heb begrepen dat ze daar niet bij staat... en een jonge del is het zeker niet dus....![]()
![]()
![]()
Tot morgen, geniet allemaal van het heerlijke weer... (terwijl ik hier binnen zit)
), Banaan, Vesra, Par enzo.. die andere (nieuwe) club is een oudetuttenclub hihihi
jarno schreef:en anuschka zit je de tijd al af te tellen hihi echt spannend he
nu ben jij de 1e leerling die ik al rijdend met een eigen auto gaat zien hihi wel leuk.
gr
Eefje23 schreef:Gefeliciteerd met spetter!!
Anous, heb hier een zieke kat!!! Moet morgenochtend om 8:30 met hem bij de dierenarts zijn, leuk oefenritje?????????????????????????
,
bijna dan
Jij ging wel wat zachter he Shir, maar dat kwam vast omdat je tijdens rijden ook meteen ff aan het sms-en was
Dus dat km-rijden komt helemaal goed