Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoniem schreef:Dat klinkt idd erg druk.Is er een reden dat je zoveel werkt? Lijkt me aan de ene kant vervelend maar aan de andere kant ook wel weer fijn. Ik zit nu in de vierde klas.
Ja dat was idd heel fijn met de lessen, helaas zijn ze sinds vorige gestopt omdat er geen animo voor was. Even bedenken wat ik nu ga doen. Baal er wel stevig van maarja er is natuurlijk niets aan te doen en het is niet reëel om les te geven aan twee/drie personen voor een normaal tarief.
Uh ja. Hardlopen.Laten we het erop houden dat de motivatie ver te zoeken is.
Ik ga morgen wel weer lopen want als ik morgen ga weet ik dat ik sowieso niet meer ga rennen en dat wil ik niet.
Ja de bbq was echt gezellig en leuk, het hele zaterdag team bij elkaar. Ik ben vanaf vorige week gestopt met werken op de zaterdag omdat ik het lichamelijk niet meer redde. Heel erg jammer maar het is niet anders. Mijn eigen les ging niet door dus ik heb in de les van het uur daarvoor gereden. Ging wel goed. Er rijdt alleen niemand van mijn leeftijd (Twee a drie meiden van een paar jaar jonger en de rest nog jonger dan zij) in die les dus dat was wel jammer.
Het salsadansen was eigenlijk heel leuk. Gelukkig niet te veel gedaan. Helaas voor mij moest ik de hele tijd met de instructeur dansen. Aardige man hoor maar het is behoorlijk awkward om voor je hele klas met een oude meneer met lang zwart haar tot op zijn onderrug klungelig te salsadansen.Had het me erger voorgesteld dus viel me alleszins mee!
We gaan naar Leiden omdat 4 HAVO en 5 VWO op buitenlandreis en de derde klassen op werkweek zijn. In deze week krijgen de 4 VWO klassen een stedentrip en de eerste en tweede klas een ludieke week zoals ze dat noemen waarbij ze een hele week aan een project bezig zijn ofzo.
Nou heb gisteren weer gereden, ging lekker. Uurtje gesprongen, niet heel hoog, 65 cm, maar ze was wel heel braaf. Nog even met Pernilla een rondje gelopen en daarna gewerkt. Heb jij iets leuks gedaan afgelopen week?
Ik ben te vergeetachtig potverdorie. Ik werk 4 dagen per week omdat ik tijdelijk geen opleiding doe en wel iets nuttigs wil doen. Daarnaast ook geld verdien om double te onderhouden
Ik vond het echt vreselijk. Salsa lijkt me wel leuker om te doen!
Dat lijkt me echt vreselijk om te doen.
Op dat grote paard had ik er nagenoeg geen last van, heel vreemd.. Hardlopen.
Laten we het erop houden dat het er niet van gekomen is. Met de gym hebben we geoefend voor de coopertest en dat ging wel heel goed dus ik merk wel wat verschil.
, in wat voor dip zat je? Gewoon geen zin of ging het even niet zoals je wilde (dat heb ik zelf heel vaak)?
Ja ik vind het ook heel leuk dat mn bijrijder gaat starten is ook mn beste vriendin dus ik heb er veel zin in. Het rijden ging niet zoals ik wilde inderdaad haha. Double wilde niks meer behalve hard rennen, maar wat ik al zei inmiddels is het opgelost?
Vervelend he als het rijden niet gaat zoals je wilt. Fijn dat het opgelost is.
Het was idd echt heel lekker weer gisteren.
We zijn druk bezig met de voorbereidingen. We gaan zo nog even naar Divoza voor nieuwe elastiekjes haha. lovefi schreef:Oh bah migraine,vroeger had ik dat ook heel erg. Heel vervelend, vandaag beter? Ik wist niet dat beugels met vering zo duur waren, jammer wie weet had het geholpen.
Lekker weekend zo te horen. Het is alweer dinsdag dus alweer bijna weekend![]()
Wedstrijd is aankomend weekend, het weekend daarna ga ik zelf startenWe zijn druk bezig met de voorbereidingen. We gaan zo nog even naar Divoza voor nieuwe elastiekjes haha.
Oh wat jammer joh. Gaat het niet zo goed of gewoon even niet zo gemotiveerd? Dat laatste heb ik best wel vaak en dan rijd ik gewoon even niet als ik geen zin heb.
Heb dat wel gemist hoor, gewoon twee vrije dagen.
Heb op het moment overal minder motivatie voor dus het ligt in ieder geval niet aan [naam]. xLHHx schreef:Hoi, tijdje niet op bokt geweest.
Ik ben een paar maanden terug gestopt met paardrijden omdat ik niet echt plezier meer had in de lessen, ook moest ik stoppen met Holly omdat ze verkocht is aan een western manege wat ik heel erg jammer vind want ik deed haar al zo lang..
Dus nu ben ik weer opzoek naar een nieuw verzorgpaard.
Komt dat omdat de manege gaat sluiten of is daar een andere reden voor? Ze had toch iets aan haar benen oid waardoor ze geen western meer kon rijden? Wel gek dat ze dan nu weer op een western manege staat... 
. Morgen werken en [naam] doen en daarna helaas het hele weekend vol aan de bak voor school.
Gaan jullie nog iets leuks doen?
Fijn dat het met de paardjes zo goed gaat! En Lies,, jammer!!
Hoe liep Kayleigh vanavond?
Heb net een grote opdracht van school afgemaakt en verstuurd (twee weken te laat maar hey, af is af
) en ben gebeld door de Albert Heijn. Gisteren heb ik gesolliciteerd en vandaag belden ze om me uit te nodigen op een sollicitatiegesprek. Hopelijk wordt dat wat. 
Anoniem schreef:lovefi schreef:Oh bah migraine,vroeger had ik dat ook heel erg. Heel vervelend, vandaag beter? Ik wist niet dat beugels met vering zo duur waren, jammer wie weet had het geholpen.
Lekker weekend zo te horen. Het is alweer dinsdag dus alweer bijna weekend![]()
Wedstrijd is aankomend weekend, het weekend daarna ga ik zelf startenWe zijn druk bezig met de voorbereidingen. We gaan zo nog even naar Divoza voor nieuwe elastiekjes haha.
Oh wat jammer joh. Gaat het niet zo goed of gewoon even niet zo gemotiveerd? Dat laatste heb ik best wel vaak en dan rijd ik gewoon even niet als ik geen zin heb.
Ja vervelend he die migraine. Gisteren nog thuis gebleven maar vandaag weer naar school gegaan. Gelukkig niet zo'n lange dag. Beugels met vering zijn echt heel duur helaas.![]()
Het weekend was inderdaad echt leuk.Heb dat wel gemist hoor, gewoon twee vrije dagen.
Ik bedoelde eigenlijk de wedstrijd van je vriendin waar je was wezen kijken, haha. Heb je de elastiekjes nog kunnen scoren? Knot je eigenlijk niet met pektouw? Heb van veel mensen gehoord dat ze dat veel fijner vinden.
Het rijden gaat op zich gewoon prima maar ik heb gewoon geen zin om haar aan het werk te zetten.Heb op het moment overal minder motivatie voor dus het ligt in ieder geval niet aan Star.
xLHHx schreef:Hoi, tijdje niet op bokt geweest.
Ik ben een paar maanden terug gestopt met paardrijden omdat ik niet echt plezier meer had in de lessen, ook moest ik stoppen met Holly omdat ze verkocht is aan een western manege wat ik heel erg jammer vind want ik deed haar al zo lang..
Dus nu ben ik weer opzoek naar een nieuw verzorgpaard.
Hee Lies, wat jammer zeg van Holly!Komt dat omdat de manege gaat sluiten of is daar een andere reden voor? Ze had toch iets aan haar benen oid waardoor ze geen western meer kon rijden? Wel gek dat ze dan nu weer op een western manege staat...
Heb je al een leuk paard op het oog?
-
Het is gelukkig weer bijna weekend. Morgen werken en Star doen en daarna helaas het hele weekend vol aan de bak voor school.
Gaan jullie nog iets leuks doen?
Hoe gingen je examens trouwens Lies? Die heb je nu als het goed is allemaal gehad toch?
Nu hebben we in ieder geval weer iets om naartoe te werken. Ik ben helaas maar twee keer per week op stal maar in de vakantie kan ik natuurlijk vaker gaan. Ben wel van plan het rustig aan op te bouwen en niet ineens weer 7 dagen per week aan de bak, ze heeft nu meer dan een jaar stil gestaan en is niet meer de jongste. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
! Elastiekjes scoren is gelukt en ook een nieuw halster. Kon het niet laten haha
. Ik vlocht altijd met touw want dat vond ik veel mooier, maar een vriendin heeft laten zien hoe je met elastiekjes ook heel mooi kan vlechten. Het resultaat is hetzelfde als met touw het is alleen een stuk minder werk dus dat doe ik nu
lovefi schreef:Hey Lies! Wat jammer zeg van Holly. Wat zoek je voor een paardje? Gewoon lekker om te verzorgen of ook rijden? Spannend van de examens nog maar 3 daagjes wachten!
-----
Oh die wedstrijd haha. Ja ging goed ze had winst voor het eerst dus dat was heel leuk! Elastiekjes scoren is gelukt en ook een nieuw halster. Kon het niet laten haha
. Ik vlocht altijd met touw want dat vond ik veel mooier, maar een vriendin heeft laten zien hoe je met elastiekjes ook heel mooi kan vlechten. Het resultaat is hetzelfde als met touw het is alleen een stuk minder werk dus dat doe ik nu
![]()
Lekker he een vrij weekend. Ik heb dat ook niet vaak ivm werk, maar geniet er extra van als het wel zo is. Leuk sollicitatie bij de Albert Heijn, heb je al gesprek gehad? Waarom wil je gaan werken? Fijn als grote opdrachten af zijn. Dan ben je er lekker vanaf ik vind dat altijd wel een chill gevoel.
Mooi dat bit loos wel werkte! Misschien toch last van de tanden dan? Is er wel eens een tandarts voor haar langs geweest? Wat leuk dat [naam] het zo goed doet! Is ze beleerd voor de kar? Leuk hoor, ik vind mennen echt fantastisch. Double is ook voor de kar beleerd en als we uitgedressuurd zijn dan wil ik graag daarin wedstrijden gaan rijden.
Leuk met je schoonzus naar stal! Een vriendin van je broer? Altijd gezellig als iemand mee gaat vind ik. Alleen op stal is maar zo saaaai.
Wedstrijd van mn bijrijder ging goed! Was leuk om weer is op Groenewoude te zijn. Altijd fijn georganiseerde wedstrijden daar. Eerste proef liet ze hem nog wat te veel onder zich vandaan lopen, maar de tweede proef was al veel beter. De eerste 2 winstpunten zijn binnen echt heel leuk
Dat chille gevoel als grote opdrachten af zijn herken ik helemaal! Echt zo fijn.
Eerst weer in shape krijgen en het bos moet weer open natuurlijk... Anoniem schreef:lovefi schreef:Hey Lies! Wat jammer zeg van Holly. Wat zoek je voor een paardje? Gewoon lekker om te verzorgen of ook rijden? Spannend van de examens nog maar 3 daagjes wachten!
-----
Oh die wedstrijd haha. Ja ging goed ze had winst voor het eerst dus dat was heel leuk! Elastiekjes scoren is gelukt en ook een nieuw halster. Kon het niet laten haha
![]()
Lekker he een vrij weekend. Ik heb dat ook niet vaak ivm werk, maar geniet er extra van als het wel zo is. Leuk sollicitatie bij de Albert Heijn, heb je al gesprek gehad? Waarom wil je gaan werken? Fijn als grote opdrachten af zijn. Dan ben je er lekker vanaf ik vind dat altijd wel een chill gevoel.
Mooi dat bit loos wel werkte! Misschien toch last van de tanden dan? Is er wel eens een tandarts voor haar langs geweest? Wat leuk dat Pernilla het zo goed doet! Is ze beleerd voor de kar? Leuk hoor, ik vind mennen echt fantastisch. Double is ook voor de kar beleerd en als we uitgedressuurd zijn dan wil ik graag daarin wedstrijden gaan rijden.
Leuk met je schoonzus naar stal! Een vriendin van je broer? Altijd gezellig als iemand mee gaat vind ik. Alleen op stal is maar zo saaaai.
Wedstrijd van mn bijrijder ging goed! Was leuk om weer is op Groenewoude te zijn. Altijd fijn georganiseerde wedstrijden daar. Eerste proef liet ze hem nog wat te veel onder zich vandaan lopen, maar de tweede proef was al veel beter. De eerste 2 winstpunten zijn binnen echt heel leuk
Ah wat leuk voor haar zeg dat ze winst heeft gehaald. Super hoor. Welk halster heb je gekocht? Ben wel benieuwd naar je manier van vlechten trouwens, met elastiekjes werkt echt níet bij mij haha.
Een vrij weekend is echt fijn inderdaad. Heb gesolliciteerd omdat ik nu eigenlijk geen werk heb en wel geld wil hebben. Dan is werken de enige oplossing.Dat chille gevoel als grote opdrachten af zijn herken ik helemaal! Echt zo fijn.
Ik weet niet precies wat het is met d'r mond, vorige keer had ze gekneusde lagen oid maar de eigenaresse gaat er achter aan dus dat komt goed. Zelf rijd ik voorlopig voor de zekerheid even bitloos. Nilla is beleerd voor de kar inderdaad. Vroeger is er veel met haar gemend, laatste tijd niet meer. Lekker hoor dat Doub zo veelzijdig is.
Ja is de vriendin van m'n broer. Ze heeft zelf vroeger ook gereden en vindt het dus helemaal leuk om weer een keer te gaan.
Fijn dat de wedstrijd goed ging! Netjes hoor, gelijk 2 winst. Heel knap.
Leuk Es! Je kan ook altijd ohz meegaan, wat beter uitkomt voor jou en Kayleigh.Eerst Nilla weer in shape krijgen en het bos moet weer open natuurlijk...
lovefi schreef:Hey Lies! Wat jammer zeg van Holly. Wat zoek je voor een paardje? Gewoon lekker om te verzorgen of ook rijden? Spannend van de examens nog maar 3 daagjes wachten!
-----
![]()
Mooi dat bit loos wel werkte! Misschien toch last van de tanden dan? Is er wel eens een tandarts voor haar langs geweest? Wat leuk dat Pernilla het zo goed doet! Is ze beleerd voor de kar? Leuk hoor, ik vind mennen echt fantastisch. Double is ook voor de kar beleerd en als we uitgedressuurd zijn dan wil ik graag daarin wedstrijden gaan rijden.
Anoniem schreef:Jammer hoor. Ik heb wel een paar foto's op fb gezien en ze zag er happy uit, dat is wel fijn. Leuk dat je haar gaat opzoeken!
16 juni is al snel zeg. Spannend hoor! Ik snap dat je je verveelt. Je mag altijd een keertje met me mee naar stal maar ik denk niet dat je dat nog zo leuk vindt haha, aangezien je er natuurlijk niet meer rijdt.
-
Nou heb vandaag Star bitloos gereden. Ze liep onwijs fijn dus ik denk toch dat het aan haar mond ligt. Heb de eigenaresse iig geïnformeerd dus ben benieuwd. Voorlopig ga ik zelf weer even bitloos rijden.
Ook Pernilla gedaan, even gelangelijnd op het paadje dat achterlangs loopt. Heb van de eigenaresse toestemming gekregen om haar weer op te bouwen zolang het goed gaat met haar luchtwegen dus dat ga ik doen en dan kunnen we hopelijk, als het bos over een tijdje weer open is, samen mennen in het bos. Dat lijkt me heerlijk.Nu hebben we in ieder geval weer iets om naartoe te werken. Ik ben helaas maar twee keer per week op stal maar in de vakantie kan ik natuurlijk vaker gaan. Ben wel van plan het rustig aan op te bouwen en niet ineens weer 7 dagen per week aan de bak, ze heeft nu meer dan een jaar stil gestaan en is niet meer de jongste. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
Volgende week gaat m'n schoonzus mee naar stal, super leuk, ze heeft vroeger zelf ook gereden. Ook weer iets om naar uit te kijken.

Maar ik ga nu natuurlijk niet afzeggen bij de andere AH, dat is flauw. Dus hopelijk heb ik weer een nieuw baantje gevonden.