Bokkers die op stal Groenewoude rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:47

Dussss... Hoe gaat het hier? :))

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 23:23

Anoniem schreef:
Dat klinkt idd erg druk. :)) Is er een reden dat je zoveel werkt? Lijkt me aan de ene kant vervelend maar aan de andere kant ook wel weer fijn. Ik zit nu in de vierde klas.

Ja dat was idd heel fijn met de lessen, helaas zijn ze sinds vorige gestopt omdat er geen animo voor was. Even bedenken wat ik nu ga doen. Baal er wel stevig van maarja er is natuurlijk niets aan te doen en het is niet reëel om les te geven aan twee/drie personen voor een normaal tarief.

Uh ja. Hardlopen. :') Laten we het erop houden dat de motivatie ver te zoeken is. :') Ik ga morgen wel weer lopen want als ik morgen ga weet ik dat ik sowieso niet meer ga rennen en dat wil ik niet.

Ja de bbq was echt gezellig en leuk, het hele zaterdag team bij elkaar. Ik ben vanaf vorige week gestopt met werken op de zaterdag omdat ik het lichamelijk niet meer redde. Heel erg jammer maar het is niet anders. Mijn eigen les ging niet door dus ik heb in de les van het uur daarvoor gereden. Ging wel goed. Er rijdt alleen niemand van mijn leeftijd (Twee a drie meiden van een paar jaar jonger en de rest nog jonger dan zij) in die les dus dat was wel jammer.

Het salsadansen was eigenlijk heel leuk. Gelukkig niet te veel gedaan. Helaas voor mij moest ik de hele tijd met de instructeur dansen. Aardige man hoor maar het is behoorlijk awkward om voor je hele klas met een oude meneer met lang zwart haar tot op zijn onderrug klungelig te salsadansen. :') Had het me erger voorgesteld dus viel me alleszins mee!

We gaan naar Leiden omdat 4 HAVO en 5 VWO op buitenlandreis en de derde klassen op werkweek zijn. In deze week krijgen de 4 VWO klassen een stedentrip en de eerste en tweede klas een ludieke week zoals ze dat noemen waarbij ze een hele week aan een project bezig zijn ofzo.

Nou heb gisteren weer gereden, ging lekker. Uurtje gesprongen, niet heel hoog, 65 cm, maar ze was wel heel braaf. Nog even met Pernilla een rondje gelopen en daarna gewerkt. Heb jij iets leuks gedaan afgelopen week? :D

Ik ben weer vergeten te reageren natuurlijk |( Ik ben te vergeetachtig potverdorie. Ik werk 4 dagen per week omdat ik tijdelijk geen opleiding doe en wel iets nuttigs wil doen. Daarnaast ook geld verdien om double te onderhouden :P

Om nog even terug te gaan naar het gequote bericht. Jammer van je les! Ik zag dat je op een andere manege had gereden op FB, ga je dat vaker doen nu of gewoon lekker verder met Star?

Het salsadansen haha fijn dat je het overleefd had! WIj hadden in de derde een stijldansles met gym en toen moest ik met een of andere vervelende jongen dansen :') Ik vond het echt vreselijk. Salsa lijkt me wel leuker om te doen!

Hoe gaat het rijden? Jammer dat je gestopt bent met werk daar! Nog steeds last van je enkels? Hoe gaat het hardlopen?

Hier gaat alles lekker z'n gangetje. Volgend weekend heeft mn bijrijder haar eerste wedstrijd in de B met Double ben benieuwd hoe dat gaat! Ga 19 juni denk ik zelf mijn M-debuut maken, zin in :D

Ik zat even in een megadip met rijden maar gelukkig gaat het weer lekker nu, tijd om te starten *\o/*

Anoniem

Re: Bokkers die op stal Groenewoude rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 09:47

Haha maakt niet uit hoor dat je niet reageerde! Bokt is niet het allerbelangrijkste natuurlijk. Jammer dat je niet meer studeert! Je deed eerst rechten, toch? Waarom ben je daarmee gestopt?

Nee de les was gewoon voor één keer, weer een keertje op een groot paard en daarnaast reed mijn vriendin ook in die les dus konden we samen.

Ieh stijldansen! Dat is toch met die hoge dunne hakjes of niet? :') Dat lijkt me echt vreselijk om te doen.

Rijden gaat nog steeds goed! Gisteren is de rits van m'n laars kapot gegaan dus ik heb niet kunnen rijden. Ik ga m'n laarzen zometeen even naar de schoenmaker brengen, een veter zat los dus dat komt mooi uit. Hopelijk kan de rits nog gerepareerd worden want ik heb er al een keer nieuwe ritsen in laten zetten. Last van mijn enkels heb ik niet meer met rennen, wel verschrikkelijk met rijden helaas. Ik weet ook niet wat ik eraan kan doen. Het is zo onwijs storend, vooral met springen, omdat mijn beugels dan zo kort zijn. Na enkele rondjes draven moet ik alweer stoppen om mijn enkels rust te geven anders kan ik niet door. :') Op dat grote paard had ik er nagenoeg geen last van, heel vreemd.. Hardlopen. :') Laten we het erop houden dat het er niet van gekomen is. Met de gym hebben we geoefend voor de coopertest en dat ging wel heel goed dus ik merk wel wat verschil.

Leuk zeg dat je bijrijdster gaat starten! En gaaf dat je haar de kans geeft. Ben benieuwd hoe het zal gaan! 19 juni is al snel zeg, dat gaat vast goed komen!

Issie weer helemaal 'bijgekomen' van de osteo? Hij zat niet zo lekker in zijn vel toch?

Fijn dat het rijden weer goed gaat :D, in wat voor dip zat je? Gewoon geen zin of ging het even niet zoals je wilde (dat heb ik zelf heel vaak)?
-
Ik ga zometeen naar de stad met een vriendin, eerst even langs de schoenmaker en daarna naar de Primark. Vanavond naar [naam] haar verjaardag. Mijn vrije zaterdagen worden nog eens druk! :')

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-16 18:31

Ik deed Sociaal-juridische dienstverlening, wegens allerlei omstandigheden gestopt, maar toch vooral omdat ik liever mijn droom om luchtverkeersleider te worden wil nastreven.

Zijn je laarzen gemaakt? Vervelend dat je enkels zo'n zeer doen! Misschien omdat een groot paard met meer veer beweegt en dat dat minder zeer doet ipv ponypassen? Misschien dat beugels met vering wat voor je zijn? ken je dat?

Nou de osteo heeft meer slecht dan goed gedaan dus die hoeft nooit meer terug te komen maar inmiddels loopt ie weer als een speer dus ik ben dr heel blij mee :D Ja ik vind het ook heel leuk dat mn bijrijder gaat starten is ook mn beste vriendin dus ik heb er veel zin in. Het rijden ging niet zoals ik wilde inderdaad haha. Double wilde niks meer behalve hard rennen, maar wat ik al zei inmiddels is het opgelost?

Was het leuk in de stad en bij Esmee? Zo'n vrije zaterdag geeft toch weer leuk perspectief voor andere dingen! Ik ben vandaag bij een wedstrijd van een vriendin wezen kijken. Was ook leuk en lekker warm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 19:12

Jammer dat je gestopt bent maar onwijs goed van je dat je toch je droom waar wilt maken! Daar heb ik echt bewondering voor.

M'n laarzen zijn inmiddels als het goed is gemaakt, moet ze nog even ophalen. Was vandaag echt niet lekker, vermoedelijk een migraine-aanval, dus heb echt de hele dag met m'n ogen dicht op de bank gelegen met een emmer naast me.

Ja dat van het meer veer kan het wel zijn. Het was iig erg fijn om een keertje zonder pijn te kunnen rijden. Beugels met vering ken ik idd wel alleen die zijn zo onwijs duur! Mocht ik een eigen paard hebben zou ik het kunnen overwegen maar het is natuurlijk geen doen om m'n beugels overal mee naartoe te nemen.

Balen hoor van de osteo. Gelukkig loopt ie weer goed. Leuk dat je bijrijder je beste vriendin is! :D Vervelend he als het rijden niet gaat zoals je wilt. Fijn dat het opgelost is.

Ja was leuk in de stad en bij Es! Heerlijk gegourmet en nog even gevaren.

Hoe ging de wedstrijd? :D Het was idd echt heel lekker weer gisteren.

Nou gisteren weer naar stal geweest. Heb haar even een halfuurtje gereden. Niks van haar gevraagd, gewoon lekker relaxed. Ik merk dat ik de laatste tijd minder zin heb om echt dressuurmatig aan de slag te gaan. Geen idee waardoor dat komt. :n

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-16 13:56

Oh bah migraine,vroeger had ik dat ook heel erg. Heel vervelend, vandaag beter? Ik wist niet dat beugels met vering zo duur waren, jammer wie weet had het geholpen.

Lekker weekend zo te horen. Het is alweer dinsdag dus alweer bijna weekend :P

Wedstrijd is aankomend weekend, het weekend daarna ga ik zelf starten :) We zijn druk bezig met de voorbereidingen. We gaan zo nog even naar Divoza voor nieuwe elastiekjes haha.

Oh wat jammer joh. Gaat het niet zo goed of gewoon even niet zo gemotiveerd? Dat laatste heb ik best wel vaak en dan rijd ik gewoon even niet als ik geen zin heb.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 19:52

Hoi, tijdje niet op bokt geweest.

Ik ben een paar maanden terug gestopt met paardrijden omdat ik niet echt plezier meer had in de lessen, ook moest ik stoppen met Holly omdat ze verkocht is aan een western manege wat ik heel erg jammer vind want ik deed haar al zo lang..

Dus nu ben ik weer opzoek naar een nieuw verzorgpaard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:54

lovefi schreef:
Oh bah migraine,vroeger had ik dat ook heel erg. Heel vervelend, vandaag beter? Ik wist niet dat beugels met vering zo duur waren, jammer wie weet had het geholpen.

Wedstrijd is aankomend weekend, het weekend daarna ga ik zelf starten :) We zijn druk bezig met de voorbereidingen. We gaan zo nog even naar Divoza voor nieuwe elastiekjes haha.

Oh wat jammer joh. Gaat het niet zo goed of gewoon even niet zo gemotiveerd? Dat laatste heb ik best wel vaak en dan rijd ik gewoon even niet als ik geen zin heb.

Ja vervelend he die migraine. Gisteren nog thuis gebleven maar vandaag weer naar school gegaan. Gelukkig niet zo'n lange dag. Beugels met vering zijn echt heel duur helaas. :(

Het weekend was inderdaad echt leuk. :)) Heb dat wel gemist hoor, gewoon twee vrije dagen.

Ik bedoelde eigenlijk de wedstrijd van je vriendin waar je was wezen kijken, haha. Heb je de elastiekjes nog kunnen scoren? Knot je eigenlijk niet met pektouw? Heb van veel mensen gehoord dat ze dat veel fijner vinden.

Het rijden gaat op zich gewoon prima maar ik heb gewoon geen zin om haar aan het werk te zetten. :+ Heb op het moment overal minder motivatie voor dus het ligt in ieder geval niet aan [naam].

xLHHx schreef:

Ik ben een paar maanden terug gestopt met paardrijden omdat ik niet echt plezier meer had in de lessen, ook moest ik stoppen met Holly omdat ze verkocht is aan een western manege wat ik heel erg jammer vind want ik deed haar al zo lang..

Hee Lies, wat jammer zeg van Holly! :( Komt dat omdat de manege gaat sluiten of is daar een andere reden voor? Ze had toch iets aan haar benen oid waardoor ze geen western meer kon rijden? Wel gek dat ze dan nu weer op een western manege staat... :\

Heb je al een leuk paard op het oog?
-
Het is gelukkig weer bijna weekend :D. Morgen werken en [naam] doen en daarna helaas het hele weekend vol aan de bak voor school. :( Gaan jullie nog iets leuks doen?

Hoe gingen je examens trouwens Lies? Die heb je nu als het goed is allemaal gehad toch?

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 21:02

Zo tijdje geleden...
Even snel bijgelezen :) Fijn dat het met de paardjes zo goed gaat! En Lies,, jammer!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 21:03

Esmee! :D Hoe liep Kayleigh vanavond?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 12:05

Goedemiddag. :) Heb net een grote opdracht van school afgemaakt en verstuurd (twee weken te laat maar hey, af is af :+) en ben gebeld door de Albert Heijn. Gisteren heb ik gesolliciteerd en vandaag belden ze om me uit te nodigen op een sollicitatiegesprek. Hopelijk wordt dat wat. :D

Gisteren [naam] gereden, wat ging het slecht. Alleen maar keihard galopperen en het bit vastpakken, ze was gewoon onstuurbaar. Ik denk dat ze weer last van haar mond heeft dus morgen ga ik sowieso bitloos rijden, kijken of het door het bit komt of dat er toch iets anders aan de hand is.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 13:08

Anoniem schreef:
lovefi schreef:

Ja vervelend he die migraine. Gisteren nog thuis gebleven maar vandaag weer naar school gegaan. Gelukkig niet zo'n lange dag. Beugels met vering zijn echt heel duur helaas. :(

Het weekend was inderdaad echt leuk. :)) Heb dat wel gemist hoor, gewoon twee vrije dagen.

Ik bedoelde eigenlijk de wedstrijd van je vriendin waar je was wezen kijken, haha. Heb je de elastiekjes nog kunnen scoren? Knot je eigenlijk niet met pektouw? Heb van veel mensen gehoord dat ze dat veel fijner vinden.

Het rijden gaat op zich gewoon prima maar ik heb gewoon geen zin om haar aan het werk te zetten. :+ Heb op het moment overal minder motivatie voor dus het ligt in ieder geval niet aan Star.

xLHHx schreef:

Hee Lies, wat jammer zeg van Holly! :( Komt dat omdat de manege gaat sluiten of is daar een andere reden voor? Ze had toch iets aan haar benen oid waardoor ze geen western meer kon rijden? Wel gek dat ze dan nu weer op een western manege staat... :\

Heb je al een leuk paard op het oog?
-
Het is gelukkig weer bijna weekend :D. Morgen werken en Star doen en daarna helaas het hele weekend vol aan de bak voor school. :( Gaan jullie nog iets leuks doen?

Hoe gingen je examens trouwens Lies? Die heb je nu als het goed is allemaal gehad toch?

Ja binnen nu en een paar jaar zou de manege sluiten, maar ook omdat de eigenaresse niet meer voor 2 paarden kon betalen dacht ik. Ja idd, daar dacht ik ook aan! Beetje raar maarja. Ik ga Hol binnenkort een keertje opzoeken. :)

Op dit moment nog niet, maar dat komt nog wel hoop ik. :D

Ja klopt!, voor mijn gevoel gingen ze wel oké. 16 juni krijg ik te horen of ik geslaagd of gezakt ben. Ook heb ik sinds 3/4 weken terug zomervakantie maar verveel me nu al.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 17:06

Jammer hoor. Ik heb wel een paar foto's op fb gezien en ze zag er happy uit, dat is wel fijn. Leuk dat je haar gaat opzoeken!

16 juni is al snel zeg. Spannend hoor! Ik snap dat je je verveelt. Je mag altijd een keertje met me mee naar stal maar ik denk niet dat je dat nog zo leuk vindt haha, aangezien je er natuurlijk niet meer rijdt.
-
Nou heb vandaag [naam] bitloos gereden. Ze liep onwijs fijn dus ik denk toch dat het aan haar mond ligt. Heb de eigenaresse iig geïnformeerd dus ben benieuwd. Voorlopig ga ik zelf weer even bitloos rijden.

Ook [naam] gedaan, even gelangelijnd op het paadje dat achterlangs loopt. Heb van de eigenaresse toestemming gekregen om haar weer op te bouwen zolang het goed gaat met haar luchtwegen dus dat ga ik doen en dan kunnen we hopelijk, als het bos over een tijdje weer open is, samen mennen in het bos. Dat lijkt me heerlijk. <3 Nu hebben we in ieder geval weer iets om naartoe te werken. Ik ben helaas maar twee keer per week op stal maar in de vakantie kan ik natuurlijk vaker gaan. Ben wel van plan het rustig aan op te bouwen en niet ineens weer 7 dagen per week aan de bak, ze heeft nu meer dan een jaar stil gestaan en is niet meer de jongste. Ben benieuwd hoe het zal gaan.

Volgende week gaat m'n schoonzus mee naar stal, super leuk, ze heeft vroeger zelf ook gereden. Ook weer iets om naar uit te kijken. :D

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 20:09

Hey Lies! Wat jammer zeg van Holly. Wat zoek je voor een paardje? Gewoon lekker om te verzorgen of ook rijden? Spannend van de examens nog maar 3 daagjes wachten!

-----

Oh die wedstrijd haha. Ja ging goed ze had winst voor het eerst dus dat was heel leuk :D! Elastiekjes scoren is gelukt en ook een nieuw halster. Kon het niet laten haha := . Ik vlocht altijd met touw want dat vond ik veel mooier, maar een vriendin heeft laten zien hoe je met elastiekjes ook heel mooi kan vlechten. Het resultaat is hetzelfde als met touw het is alleen een stuk minder werk dus dat doe ik nu :)

Lekker he een vrij weekend. Ik heb dat ook niet vaak ivm werk, maar geniet er extra van als het wel zo is. Leuk sollicitatie bij de Albert Heijn, heb je al gesprek gehad? Waarom wil je gaan werken? Fijn als grote opdrachten af zijn. Dan ben je er lekker vanaf ik vind dat altijd wel een chill gevoel.

Mooi dat bit loos wel werkte! Misschien toch last van de tanden dan? Is er wel eens een tandarts voor haar langs geweest? Wat leuk dat Pernilla het zo goed doet! Is ze beleerd voor de kar? Leuk hoor, ik vind mennen echt fantastisch. Double is ook voor de kar beleerd en als we uitgedressuurd zijn dan wil ik graag daarin wedstrijden gaan rijden.

Leuk met je schoonzus naar stal! Een vriendin van je broer? Altijd gezellig als iemand mee gaat vind ik. Alleen op stal is maar zo saaaai.

Wedstrijd van mn bijrijder ging goed! Was leuk om weer is op Groenewoude te zijn. Altijd fijn georganiseerde wedstrijden daar. Eerste proef liet ze hem nog wat te veel onder zich vandaan lopen, maar de tweede proef was al veel beter. De eerste 2 winstpunten zijn binnen echt heel leuk :D

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:28

Hey!

Leuk om te lezen allemaal lekker bezig met de paardjes..
Kayleigh helaas nog steeds niet de oude... Jammer, want we waren weer zo lekker bezig, maar goed die buitenritjes zijn ook echt niet verkeerd ;)

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:29

Mennen is echt heel leuk! In september ga ik beginnen aan het menbewijs... koets en tuig si aangeschaft.. helaas staat het beleren nu stil... kunnen we samen gaan Nes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:11

lovefi schreef:
Hey Lies! Wat jammer zeg van Holly. Wat zoek je voor een paardje? Gewoon lekker om te verzorgen of ook rijden? Spannend van de examens nog maar 3 daagjes wachten!

-----

Oh die wedstrijd haha. Ja ging goed ze had winst voor het eerst dus dat was heel leuk :D! Elastiekjes scoren is gelukt en ook een nieuw halster. Kon het niet laten haha := . Ik vlocht altijd met touw want dat vond ik veel mooier, maar een vriendin heeft laten zien hoe je met elastiekjes ook heel mooi kan vlechten. Het resultaat is hetzelfde als met touw het is alleen een stuk minder werk dus dat doe ik nu :)

Lekker he een vrij weekend. Ik heb dat ook niet vaak ivm werk, maar geniet er extra van als het wel zo is. Leuk sollicitatie bij de Albert Heijn, heb je al gesprek gehad? Waarom wil je gaan werken? Fijn als grote opdrachten af zijn. Dan ben je er lekker vanaf ik vind dat altijd wel een chill gevoel.

Mooi dat bit loos wel werkte! Misschien toch last van de tanden dan? Is er wel eens een tandarts voor haar langs geweest? Wat leuk dat [naam] het zo goed doet! Is ze beleerd voor de kar? Leuk hoor, ik vind mennen echt fantastisch. Double is ook voor de kar beleerd en als we uitgedressuurd zijn dan wil ik graag daarin wedstrijden gaan rijden.

Leuk met je schoonzus naar stal! Een vriendin van je broer? Altijd gezellig als iemand mee gaat vind ik. Alleen op stal is maar zo saaaai.

Wedstrijd van mn bijrijder ging goed! Was leuk om weer is op Groenewoude te zijn. Altijd fijn georganiseerde wedstrijden daar. Eerste proef liet ze hem nog wat te veel onder zich vandaan lopen, maar de tweede proef was al veel beter. De eerste 2 winstpunten zijn binnen echt heel leuk :D

Ah wat leuk voor haar zeg dat ze winst heeft gehaald. Super hoor. Welk halster heb je gekocht? Ben wel benieuwd naar je manier van vlechten trouwens, met elastiekjes werkt echt níet bij mij haha.

Een vrij weekend is echt fijn inderdaad. Heb gesolliciteerd omdat ik nu eigenlijk geen werk heb en wel geld wil hebben. Dan is werken de enige oplossing. :P Dat chille gevoel als grote opdrachten af zijn herken ik helemaal! Echt zo fijn.

Ik weet niet precies wat het is met d'r mond, vorige keer had ze gekneusde lagen oid maar de eigenaresse gaat er achter aan dus dat komt goed. Zelf rijd ik voorlopig voor de zekerheid even bitloos. Is beleerd voor de kar inderdaad. Vroeger is er veel met haar gemend, laatste tijd niet meer. Lekker hoor dat Doub zo veelzijdig is.

Ja is de vriendin van m'n broer. Ze heeft zelf vroeger ook gereden en vindt het dus helemaal leuk om weer een keer te gaan.

Fijn dat de wedstrijd goed ging! Netjes hoor, gelijk 2 winst. Heel knap. :j

Leuk Es! Je kan ook altijd ohz meegaan, wat beter uitkomt voor jou en Kayleigh. :) Eerst weer in shape krijgen en het bos moet weer open natuurlijk...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-01-21 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 22:29

Anoniem schreef:
lovefi schreef:

-----

Mooi dat bit loos wel werkte! Misschien toch last van de tanden dan? Is er wel eens een tandarts voor haar langs geweest? Wat leuk dat Pernilla het zo goed doet! Is ze beleerd voor de kar? Leuk hoor, ik vind mennen echt fantastisch. Double is ook voor de kar beleerd en als we uitgedressuurd zijn dan wil ik graag daarin wedstrijden gaan rijden.

Ah wat leuk voor haar zeg dat ze winst heeft gehaald. Super hoor. Welk halster heb je gekocht? Ben wel benieuwd naar je manier van vlechten trouwens, met elastiekjes werkt echt níet bij mij haha.

Een vrij weekend is echt fijn inderdaad. Heb gesolliciteerd omdat ik nu eigenlijk geen werk heb en wel geld wil hebben. Dan is werken de enige oplossing. :P Dat chille gevoel als grote opdrachten af zijn herken ik helemaal! Echt zo fijn.

Ik weet niet precies wat het is met d'r mond, vorige keer had ze gekneusde lagen oid maar de eigenaresse gaat er achter aan dus dat komt goed. Zelf rijd ik voorlopig voor de zekerheid even bitloos. Nilla is beleerd voor de kar inderdaad. Vroeger is er veel met haar gemend, laatste tijd niet meer. Lekker hoor dat Doub zo veelzijdig is.

Ja is de vriendin van m'n broer. Ze heeft zelf vroeger ook gereden en vindt het dus helemaal leuk om weer een keer te gaan.

Fijn dat de wedstrijd goed ging! Netjes hoor, gelijk 2 winst. Heel knap. :j

Leuk Es! Je kan ook altijd ohz meegaan, wat beter uitkomt voor jou en Kayleigh. :) Eerst Nilla weer in shape krijgen en het bos moet weer open natuurlijk...

JAA leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 19:36

Ennn ben je geslaagd Lisa? :):)

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 22:16

Nou nes? ben je niet beniuwd of ik geslaagd ben?

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 22:18

Nou nes? ben je niet beniuwd of ik geslaagd ben?

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:58

lovefi schreef:

-----

Liever ook om op te rijden, maar alleen verzorgen vind ik ook leuk. :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:59

Anoniem schreef:
Ennn ben je geslaagd Lisa? :):)

Ja, ik ben geslaagd! :D

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:01

Anoniem schreef:
Jammer hoor. Ik heb wel een paar foto's op fb gezien en ze zag er happy uit, dat is wel fijn. Leuk dat je haar gaat opzoeken!

16 juni is al snel zeg. Spannend hoor! Ik snap dat je je verveelt. Je mag altijd een keertje met me mee naar stal maar ik denk niet dat je dat nog zo leuk vindt haha, aangezien je er natuurlijk niet meer rijdt.
-
Nou heb vandaag Star bitloos gereden. Ze liep onwijs fijn dus ik denk toch dat het aan haar mond ligt. Heb de eigenaresse iig geïnformeerd dus ben benieuwd. Voorlopig ga ik zelf weer even bitloos rijden.

Ook Pernilla gedaan, even gelangelijnd op het paadje dat achterlangs loopt. Heb van de eigenaresse toestemming gekregen om haar weer op te bouwen zolang het goed gaat met haar luchtwegen dus dat ga ik doen en dan kunnen we hopelijk, als het bos over een tijdje weer open is, samen mennen in het bos. Dat lijkt me heerlijk. <3 Nu hebben we in ieder geval weer iets om naartoe te werken. Ik ben helaas maar twee keer per week op stal maar in de vakantie kan ik natuurlijk vaker gaan. Ben wel van plan het rustig aan op te bouwen en niet ineens weer 7 dagen per week aan de bak, ze heeft nu meer dan een jaar stil gestaan en is niet meer de jongste. Ben benieuwd hoe het zal gaan.

Volgende week gaat m'n schoonzus mee naar stal, super leuk, ze heeft vroeger zelf ook gereden. Ook weer iets om naar uit te kijken. :D

Lijkt me wel leuk om een keer mee te gaan. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 17:21

Es jij gaat toch gewoon met vlag en wimpel over naar 5H? :D :*

Top dat je geslaagd bent Lies! Als je een keer mee wilt kun je gewoon appen, spreken we een keer een datum af. :)
-
Nou heb mn sollicitatiegesprek gehad hoor. Ben aangenomen dus heb vrijdag een gesprek met de manager. Daarna word ik in het systeem gezet en dan kan ik na een week hopelijk beginnen met werken.

Wel een beetje zuur dat ik dus net gebeld ben door de AH op 500m afstand waar ik 6 weken geleden gesolliciteerd heb. Is natuurlijk veel dichterbij, wel 4x zelfs, plus dat ze misschien meer uren zouden aanbieden. := Maar ik ga nu natuurlijk niet afzeggen bij de andere AH, dat is flauw. Dus hopelijk heb ik weer een nieuw baantje gevonden. :D