@ Ssus: dat is wel naar voor dr zeg!! Nu gaat ze dan ook niet naar Amerika..... Is voor haar natuurlijk vervelend maar voor jou misschien toch wel fijn omdat je het er toch wel moeilijk mee had....
Mijn internet doet het nog steeds niet...dus ik geef het maar op!
Ik kan heerlijk uitslapen morgen! Ik kijk nu moet je me niet wat vragen en ga daarna snowfever kijken. Is al een poosje geleden dak die heb gezien en heb dr wel weer zin in. Morgenmiddag dan eventjes les en dan weer op naar Ngein.
_Steph_
Geplaatst: 13-10-11 07:21
L_bonsai_L schreef:
whaha ik neem eigenlijk nooit op laat ze lekker inspreken
haha ik neem eigenlijk wel op en dan is echt standaard de vraag: 'O, zijn ze niet thuis?' Dan denk je echt, neeeee anders zou ik niet opnemen...dûh! Haha, maarja dan geef ik altijd door wie dr gebeld hebben!
Hmmm ik lig nog heerlijk in me bedje! Hoef pas om half 1 op school te zijn. Ga zo maar even ontbijten en dan kijken of het internet het alweer doet, hoop het wel!
Zucht internet doet het nog niet......snap er de ballen niet van!! Maarja om 12 uur ben ik hier weg en dan ben ik er de hele week niet...daarna moet het toch wel opgelost zijn denk ik...
Fff ik heb nog nooit zo graag naar school gewild. Wat gaat de tijd langzaam als je niks te doen heb zeg! Over 3 kwartier kan ik eindelijk weg...even naar school en dan weer naar de trein!
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-11 13:34
whaha nou ik heb mn eerste cijfer binnen, een 10 telt jammergenoeg niet mee. was een toetsje om te kijken watvoor niveau je ongeveer had met rekenen. is wel raar hoor, heb al 5jaar ofzo niks meer uit mn hoofd/op papier berekend, altijd met rekenmachine, en nu moet dat opeens weer gelukkig wist ik nog best veel van de basisschool xd