Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BeeMed

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:16

haha idd helemaal gelijk. Dubbele longe is dan echt wel een super fijn middel om mee te werken.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:26

Ja, dan kan je ze nog enigszins remmen....

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 10:06

Leuk Fieke. Laat het tegen die tijd nog een keer weten. MIsschien kom ik dan wel ff kijken.

Helemaal toppie Marieke. Zooo gaaf.

Ik ben idd op zoek naar een nbaan hier in de buurt Lin. Maar dat is niet zo makkelijk als het klinkt.
Met Naat drbeen gaat het langzaamaan beter. Haar kootholte is nu schoon. Alleen aan de binnenkant van haar kogel zitten nog korsten. Vandaag is de laatste dag van de ab, maar als het nog niet helemaal weg zou zijn, zouden we nog een paar dagen doorgaan. Ik ben dus bang dat we nog t/m vrijdag aan vast zitten. Maar ja, de ab is er vrij makkelijk in te krijgen en het slaat goed aan. Gisteren was hij weer wat dik, maar hij was niet warm. En ik moet dan niet vergeten dat ze altijd een dik been heeft als ze nog niet buiten is geweest.

Rij je zelf ook weer helemaal intensief Lin? Ik wil nog steeds een keer komen buurten, maarja, dat wil ik ook nog steeds bij Marieke in Rhoon en bij Es en Veer. Het komt er gewoon niet van, zucht...

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 10:16

Jetta schreef:
Ben je zo stout geweest, Louise?
Met de paarden op Langelaan gaat het gelukkig ook heel goed. Storm ging weer super relaxed door de bak vandaag. En wat een lekker weertje!

Ja, ik toch altijd Jet! Ik ben echt een ontzettende aso... :D :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:34

Heeyyy leven in de brouwerij. .
Ff bijlezen hoor...

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:41

Serada schreef:
CharlyBrown schreef:
Het gaat toch maar mooi heel goed met alle ex-Langelaners en hun paardjes... Super leuk!!

Ik zou de huidige bewoners van Langelaan ook wel een met een bezoekje willen vereren.. maar helaas heb ik een terrein verbod voor het leven.. Gelukkig is daar Facebook en Bokt. Pak van mijn hart.. dat snappen jullie wel :)

Tja Louise, moet je je ook wel gedragen hé! Beleid is beleid!! ~~}>

Haha Louise..ja ehm commentaar en een eigen mening op t beleid zijn niet gewenst }:)
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 13-01-14 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:42

Goed hoor dames dat de stoute jongens nu brave mannen aan het worden zijn..ook wel eens fijn als je ziet hoeveel tijd en niet te vergeten geld jullie er ingestoken hebben.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 15:19

Stormpie eerst in de binnenbak gereden....dat gaf toch wel spanning. Weer in de buitenbak opgepakt en dat gaat super. We zijn met Xeen en Storm ook weer in de binnenbak geweest laatst en nu ging het heel goed, terwijl het zeer druk was. Ja, hij heeft door dat die mensen op zijn rug geen kwaad doen. Koppie gaat zakken en hij zucht er mooi bij !
Marieke, leuk hoor die Ab, hij doet het lekker en ik hoop hem terug te zien op stal!
Fijn dat het eenieder goed gaat. Hier op Langelaan gaat het ook lekker en we hebben een leuke club mensen. Fieke,we komen jullie aanmoedigen bij de pas de deux!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 16:21

Wendeltje schreef:
Rij je zelf ook weer helemaal intensief Lin? Ik wil nog steeds een keer komen buurten, maarja, dat wil ik ook nog steeds bij Marieke in Rhoon en bij Es en Veer. Het komt er gewoon niet van, zucht...

Ja ik ben zelf ook weer actief aan het rijden. Het heeft natuurlijk wel even geduurd voordat ik mijn vertrouwen terug had maar dat gaat gelukkig steeds beter. Het heeft gewoon allemaal tijd nodig hé!

Je hebt maar een volle agenda met bezoekjes Wen. Wij komen dan natuurlijk ook een keer bij jou kijken. Lijkt me erg leuk! :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:29

Ja gezellig Wen als je een keer bij de stiefmoeder van Naat langs komt. Zie je iig 1 februari.

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 08:29

Houden we nou weer op met babbelen hier? Vond het stiekem wel weer erg gezellig zo...eigenlijk.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 10:22

Wendeltje schreef:
Houden we nou weer op met babbelen hier? Vond het stiekem wel weer erg gezellig zo...eigenlijk.

Vind ik ook. Het was vroeger altijd een gezellig topic dus dat moet nu ook lukken! :D

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:16

Ik babbel wel verder hoor! Sellie doet het goed onder het zadel, meisje dat haar doorrijd en ik zitten op een lijn inmiddels dus ik heb weer een beetje hoop :) Vanmiddag gaan we weer aan de slag.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 18:22

Leuk marijke! Hoe vaak heeft ze er inmiddels opgereden? Fijn dat je een geschikt iemand gevonden hebt.

Abdul is vandaag voor de 3e keer gereden. Het is wel goed te zien dat hij een jaarlang niet onder het zadel is geweest, is weer erg zoekende naar zijn balans en vind het allemaal best wel weer erg spannend. Maar je ziet wel dat hij het echt leuk vind, hij houdt echt van werken. En zoals altijd was hij echt weer retebraaf. Ik moet nu echt nodig is laarzen gaan aanschaffen want binnenkort er natuurlijk zelf op.

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 19:09

Wat gaaf joh Marieke Ik verwacht natuurlijk wel hele stoere rijfoto's van jullie binnenkort he.

Naat is vandaag weer onder de douche geweest, want morgen moeten we op een hafwedstrijd starten in Lisse. Ze gaat voor het eerst in een vrachtwagentje, dus ik vind het wel spannend allemaal. Gelukkig gaat mn trouwe groom mee :)

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 19:26

ik tuf er braaf achteraan hoor morgen :) komt helemaal goed. ben erg benieuwd hoe Naat het tussen haar soortgenootjes doet

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 12:51

Zoals jullie vast wel op mn fb hebben gezien, ging het bes lekker gisteren :o
Smurf deed helemaal niet moeilijk om het vrachtwagentje in te gaan, er hing nl een zeer vol hooinet, dus ze heeft de andere haf (Anky) geen blik waardig gegund en is gaan eten. Onderweg kon ik haar wel de hele weg in de gaten houden, want er hing een camera achterin. Zo leuk om te zien.
Met losrijden was ze natuurlijk weer überhyper en kon de passage en piaffe niet uitblijven. In de proeven was ze goed te rijden en dat was te zien aan mn punten. 2x 1e met 209 en 208 punten.
Het was echt een topdagje en ik hoop vaker naar hafwedstrijden te kunnen, want het was gewoon superleuk (mede dankzij mn puntjes :P )

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:32

het was een heeeeel leuk dagje gister! Het verschil met losrijden was geweldig, stuiterende nathalie en de rest van de haffies lekker relaxed op een lang teugeltje..
Maar je mag heel tevreden zijn hoor!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 10:33

mellanion84 schreef:
Ik babbel wel verder hoor! Sellie doet het goed onder het zadel, meisje dat haar doorrijd en ik zitten op een lijn inmiddels dus ik heb weer een beetje hoop :) Vanmiddag gaan we weer aan de slag.

Wat goed zeg Marijke, er is nog hoop voor je opstandige troela dus :)
Heb je er al die tijd zelf niet opgezeten?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 10:36

Ja Wen, die smurf is een kleine Salinero in de dop hoor :D
Als jullie weer eens in de buurt starten en het weer is wat beter, kom ik weer eens kijken.

Vera is vera...heel rechtlijnig, geen uitspattingen en heel stabiel...valt vrij weinig over te vertellen :+
Oja..we gaan nog steeds goed met opbouwen en de veearts was 2 weken terug meer dan tevreden over hoe de pees eruit ziet.
Mag binnenkort gaan galopperen...whaha en nog meer rondjes dan toen ze nog geen peesissue had...pfff hallo conditietraining :')

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:34

ja Es sinds de laatste keer zandhappen vond ik het wel even genoeg geweest. Hopelijk gaat het kwartje vallen en durf ik binnenkort er weer zelf op.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:54

gefeliciteerd met je punten Wendy. Zo een vrachtwagentje lijkt me trouwens wel echt ideaal, stuk minder krap dan een trailer.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 13:27

Ik krijg vrijdag een verse bijrijdster op bezoek...benieuwd hoe ze het er met mijn aartsluie poownie vanaf brengt. Nu ik all in sta en zelfs mn hooi voor me gespoeld wordt, zou t wel lekker zijn om een avondje te bankhangen en bijrijder op Vera af te sturen :D

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:28

Oh, wat een luxe. Ben benieuwd.
Verie is toch helemaal niet zo lui?? Je moet haar alleen weten te motiveren :D

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:23

peentje.. touwtje.... stokje en gaaaaan