en nu egt slapen
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en nu egt slapen
! 
verdorie.... 
mr wist nie dattie al langer bezig was
das wel erg balen !
t koude weer ??
mrja, die heb ook geen dikke benen ofzo.. Mr t heerst wel al die kleine virusjes 

Wilde dametje lief eigenlijk niet in het zweet rijden, maar daar zorgde ze zelf wel voor.... Gister buiten gereden, toen hoeste ze maar 2 keer... Dus kijk het ff ies aan.... Is ook alleen bij inspanning en ook pas na een tijdje...

helemaal over.. 
misschien is het nu pas bij laytje begonnen.. dr zijn dr al een aantal overheen 
AnitaJoeri schreef:joepi hoest ook sinds 2 dagen heel af en toe [hoor hem 2 x per dag]
Krijgt hoestpoedertje,heb je dat niet KaY?
met hoesten zeggen ze altijd dat je niet te lang moet wachten,kan snel chronisch worden.
Maar het is ook zulk gek weer en nat,niet gek dat ze wat hoesten.
want iedereen roept dan gauw al ooh hij hoest, DA ! maar als amber nu nog had gehoest was ik misschien al te laat geweest..
Ireen_ schreef:Ik wacht altijd max 5 dagen bij hoesten, dan bel ik de VA.
Wel oppassen met die hoestpoedertjes, die onderdrukken de hoest alleen en paard hoest juist omdat er slijm uit moet![]()
Ik geef altijd sputolysin poeder, dat maakt het slijm dun. Krijg je ook van de dierenarts vaak als hij moet komen (is ook een diergeneesmiddel, maar je kunt het zelf bij de paardendrogist bestellen).

, ze heeft geen snotneusje toch?

Maar dan nieuw natuurlijk 
(binnenkort die QHP pads proberen, die vind ik wel mooi).