Nog een weekje Celien, dan kan je haar zien en knuffelen! Ga uiteindelijk toch pas morgenochtend daarheen, paard waarmee we morgenochtend vroeg op wedstrijd zouden gaan staat met drie dikke benen.....geen wedstrijd dus, en hoef ik er ook niet vanavond al heen. Veel plezier trouwens vanavond dames, en Celien, veel plezier morgen met Vien! Ze is echt superbraaf op het moment, heb zelfs in mijn uppie een rondje buiten uitgestapt donderdag, tot aan het fietspad en weer terug.
Fe_m_ke
Geplaatst: 20-03-10 18:13
DJoysDesignz schreef:
Fe_m_ke schreef:
whahaha hilarisch staan er al veel mensen ingeschreven? op wie ga je?
1e keus Zorro en 2e keus Paraat.
Ja daar zit ik ook aan te denken. of als tweede keus Wizzard...
Oooo, Zorro wordt weer populair denk ik. Jammer dat Gup zo spastisch doet met springen, vind het gewoon zielig om om hem te gaan. Elke keer die klappen op zijn rug in voorgaande jaren.
Oooo, Zorro wordt weer populair denk ik. Jammer dat Gup zo spastisch doet met springen, vind het gewoon zielig om om hem te gaan. Elke keer die klappen op zijn rug in voorgaande jaren.
Ja inderdaad.. Ik heb echt geeeen idee op wie ik ga! Misschien ga ik wel voor Zavier..
Zo.. net 49 mensen gejureerd, volwassen en kinderen, gelukkig bijna allemaal hoge proeven, was leuk om naar te kijken. Aman heeft geschreven, was gezellig en ging heel goed. Nog een heeele leuke E pony gezien.