xan schreef:meelen schreef:Niet blijven zeuren he!
En met klachten moet je ook niet bij Sandra zijn, maar bij Diana lijkt mij.
Arm kind, doet ook alleen maar wat haar gezegd word.
Ben ik toch niet helemaal met je eens hoor.
Ten eerste vind ik Sandra geen arm kind. Die kan gerust haar mondje wel open doen
(Doet ze anders ook, gevraagd en ongevraagd)
En eigen initiatief is toch iets wat je wel een beetje mag verwachten.
Ik heb dus een bak strooizout opgehaald.
Hoorde ik dat Cindy haar man ook al enkele balen zout had gekocht, zodat er gestrooid kon worden.
En dit is niet de eerste keer dat er sneeuw valt en het glad is, in de tijd dat de manege bestaat.
Maar inderdaad we weten allemaal dat het "manege Veldt" is, maar ook hier veranderen de tijden, als ik
betaal voor een dienst, hoop ik ook dat er oplossingen gezocht worden als blijkt dat ze die dienst niet direct
kunnen leveren.
Dat geldt toch voor ons allemaal in ons werk.
hé volgens mij heb je een 'Anke'-bui. Vind dat je ook helemaal gelijk heb maar dat heb je hier ergens boven al kunnen lezen. Maar niet iedereen heeft dezelfde instelling.
Organisatorisch is het gewoon erg slecht geregeld bij Manege Veldt. En ze laten het er ook regelmatig bij zitten. En als er nou totaal geen prijsverhogingen zijn maar dat gaat ook steeds door.
Neem de verhuizing naar de stallen, de kasten hadden toch gewoon al klaar moeten zijn. Als het zo'n groot probleem is om de kasten te plaatsen zorg dan voor een oplossing.
Kunnen wel weer een lijst met verbeterpunten maken maar volgens mij is er niemand bij Veldt die het oppikt.
!!! 
.
, ben je niet door en door koud?
.