Heb hier op een ''westernpaard'' gereden door de bergen, was echt heel gaaf ommee te maken. En groot nieuws: M'n moeder is meegegan en heeft echt gereden! We hadden heel wat steile paden, en veel rotsen. En ze durde gewoonmee te gaan Ben weerhelemaal trots opd'r, haha.Ze zat op een groot wit paard, en ik op ene vosje. Western was wel weer eens anders dan dressuur.
Maargoed alles goed op de manege? Lekker en gezellig Eef. Leuk dathet gezellig was steef, .
Leeeuk joyce! Ik heb t ook een x gehad maar bij mij stond het écht niet.
Volgens mij heb ik een vloek op me jongens, vandaag wéér een paard met koliek. Die is er gelukkig beter aan toe dan die van 2 weken geleden. Maar toch.. Altijd als ik werk! Bizar
ik ben toch nog even thuis tussen de vakanties door, ik zou eigenlijk in drenthe blijven maar ik vind het wel lekker even thuis zijn want door ponykamp ben ik nu twee weken bijna niet thuis geweest!
maar Joyce en Celien, ik dacht miss kunnen we morgen even daten? ik sms anders nog wel even of jullie kunnen
Hey femke vast veel plezier op je 2e vakantie hahaha... Als jullie nog keer gaan luchen ofso hadden we het gister over..zou ik ook wel is meewillen, als jullie dat leuk vinden natuurlijk.. anders jammer ahahah